نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کنفرانس مطبوعاتی فرانک لمپارد پیش از دیدار مقابل لیورپول

fl

فرانک لمپارد سرمربی انگلیسی تیم چلسی پیش از دیدار حساس تیمش مقابل لیورپول در چارچوب دیدار سوپرجام اروپا در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شاگردان فرانک لمپارد چهارشنبه شب در شهر استانبول مقابل لیورپول، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا قرار می گیرند اما ممکن است در این دیدار انگولو کانته، یکی از ستارگان اصلی خط میانی خود را در اختیار نداشته باشند. کانته از اواخر فصل گذشته مشکلاتی از ناحیه همسترینگ و زانو دارد و در فینال لیگ اروپا نیز با ریسک بالا در بازی حاضر شد. هافبک فرانسوی در دیدارهای پیش فصل تیمش حضور نداشت و برای اولین بار بعد از مدتها مقابل منچستر یونایتد روی نیمکت ذخیره های چلسی حاضر شد. فرانک لمپارد در دیدار برابر یونایتد در نیمه دوم از ستاره فرانسوی تیمش استفاده کرد اما بنظر می رسد که مصدومیت دیگری گریبانگیر این بازیکن ۲۸ ساله شده است. از سرمربی چلسی در خصوص دیدار مقابل لیورپول و برنامه هایش برای استفاده از بازیکنان باتجربه تر تیم در مقایسه با دیدار مقابل منچستر سوال شد.

صحبت های فرانک لمپارد در مورد بازی برابر لیورپول

کانته مشخصا نمی توانست از ابتدا بازی کند چون مصدومیت داشت و شرایط حضور کامل در میدان را پیدا نکرده بود. به خوبی از اهمیت حضورش در ترکیب تیم اطلاع دارم. در بازی مقابل یونایتد دچار مصدومیت کوچکی شد و هم اکنون در حال ارزیابی شرایطش هستیم. بدون توجه به شرایط سنی بازیکنان، بدنبال انتخاب بهترین ترکیب برای پیروزی در بازی هستم. میسون مانت شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد و من ترسی از بازی دادن به بازیکنان جوان ندارم. در خصوص نحوه بازی تیم در بازی قبلی، برخی از حرکات هجومی بدون توپ تیم را دوست داشتم. در زمین مسابقه باید بیش از پیش انعطاف پذیر باشیم و به نقاط قوت حریفانمان احترام بگذاریم. ممکن است در رویکردمان تغییراتی ایجاد شود.

فرانک لمپارد علاوه بر اشاره کردن به این موضوع که حضور کانته در هاله ای از ابهام است، در مورد وضعیت دیگر بازیکنان تیمش نیز توضیح داد. انتظار می رود ویلیان وینگر تیم ملی برزیل و آنتونیو رودیگر مدافع تیم ملی آلمان دقایقی برای بازی کردن مقابل لیورپول داشته باشند اما هیچ کدام آمادگی لازم برای حضور در ترکیب اصلی چلسی را ندارند.

کانته مصدومیت کوچکی دارد و پس از صحبت با خودش تصمیمم را خواهم گرفت. ویلیان و رودیگر با ما حاضر خواهند بود اما در شرایط متفاوتی هستند. ویلیان فاصله چندانی با آمادگی ندارد اما قرار دادن او در چنین جو سنگینی دشوار خواهد بود. در طول هفته برای رسیدن به آمادگی کامل، تلاش زیادی انجام داده اما برای بازی مقابل لیورپول روی نیمکت خواهد بود. شرایط مشابهی در مورد رودیگر نیز وجود دارد.

فرانک لمپارد در بخش دیگری از صحبت های خود به داوری استفانی فراپارت، داور زن فرانسوی این دیدار حساس اشاره کرد و معتقد است زنان باید در بازی های بزرگ بیشتری حضور داشته باشند.

خوشحالم از اینکه بخشی از این لحظه تاریخی هستم. فوتبال راه زیادی را پشت سر گذاشته است. در این راه بسیار آهسته حرکت کرده ایم اما شرایط رفته رفته در حال بهتر شدن است و قدم های بزرگی برای پیشرفت برداشته شده است. داوری زنان در چنین مسابقه مهمی، اتفاقی تاریخی است و از نظر من قدمی رو به جلو محسوب می شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل