نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اوج هیجان در کنفرانس شرق NBA ؛ پیروزی تورنتو در چهارمین بازی فینال

213

در چهارمین بازی برگزار شده در فینال کنفرانس شرق  NBA تیم تورنتو رپترز با غلبه بر میلواکی باکس خود را در کورس قهرمانی نگه داشت.در بازی که شب گذشته برگزار شد تورنتو رپترز با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۰۲ پیروز میدان شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

خلاصه بازی و اتفاقات را در متن زیر بخوانید:

این بازی در ورزشگاه اسکاتی بانک آرنا برگزار شد.در کوارتر اول تیم میلواکی شروع خوبی داشت و بازی را بهتر از تورنتو آغاز کرد ولی تیم تورنتو رپترز کم کم به بازی برگشت و توانست با پرتاب های ۳ امتیازی خود اختلاف را کم و کمتر کند و در نهایت توانست با یک امتیاز بیشتر نسبت به میلواکی با نتیجه ۳۲ بر ۳۱ برنده کوارتر اول باشد. درکوارتر دوم تورنتو رپترز شروع بسیار خوبی داشت و از همان ابتدا موفق به کسب امتیاز شد و با دفاع خوب خود در برابر حملات میلواکی باکس و درخشش بازیکنان تعویضی که به میدان آمدند توانستند جلوی حملات را بگیرند و امتیاز برتری خود را نیز با اختلاف ۹ امتیازی حفظ کنند و در نهایت با نتیجه ۳۳ بر ۲۴ پیروز شدند و در مجموع امتیازات ۶۵ بر ۵۵ به نفع تورنتو آماده ادامه بازی شوند.

در کوارتر سوم انتظار می رفت میلواکی بتواند به بازی بر گردد ولی با تزلزل در خط دفاع و تیز هوشی مهاجمان رپترز باز هم عقب افتادند و هر چه سعی کردند نتوانستند اختلاف به وجود آمده را جبران کنند و کوارتر سوم با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ به نفع تورنتو به اتمام رسید و مجموع ۹۴ بر ۸۱ و اختلاف ۱۳ امتیاز شد. در کوارتر چهارم هم رپترز موفق ظاهر شد و همانند کوارتر های قبل از حریف پیش افتاد. تعویض های میلواکی و حملات مهاجمان این تیم نتیجه ای نداد و باز هم تورنتو موفق شد ۲۶ بر ۲۱ بازی را ببرد و در مجموع امتیازات کلی ۱۲۰ بر ۱۰۲ پیروز این میدان شود.
آمار بازی:

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
تورنتو 47.1% 34.1% 11 44
میلواکی 46.3% 31.4% 13 40

امتیاز آورترین بازیکن تورنتو رپترز لاوری با ۲۵ و برای میلواکی باکس میدلتون با ۳۰ امتیاز ، بهترین ریباند کننده رپترز ایباکا با ۱۳ ریباند آنتتو کومپو با ۱۰ ریباند و در اسیست گسول از تورنتو با ۷ و میدلتون با ۷ اسیست برترین ها لقب گرفتند.

نبرد برابر تورنتو رپترز و میلواکی باکس در کنفرانس شرق NBA

بدین ترتیب تیم تورنتو رپترز و میلواکی باکس در مجموع ۴ دیدار برگزار شده فینال کنفرانس شرق در نتیجه۲-۲ مساوی شدند تا چشم بر دیدار های آینده داشته باشند تا در نهایت قهرمان این دوره مشخص شود. بد نیست بدانید روز گذشته نیز در فینال کنفرانس شرق تیم گلدن استیت در مجموع امتیازات ۴ بر ۰ بر پورتلند تریل بلیزرز پیروز شد و قهرمان این دوره کنفرانس غرب لقب گرفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل