نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کنفرانس خبری زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پیش از بازی برابر وایادولید

zz 1

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل رئال وایادولید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور یافت و در خصوص مسائل مختلفی همچون وضعیت گرت بیل،‌ کیلور ناواس و خامس رودریگز صحبت کرد.

سرمربی فرانسوی انتظار دارد ملی پوش ولزی تیمش در این فصل بتواند نقشی کلیدی در ترکیب کهکشانی ها ایفا کند،‌ علی رغم اینکه اخبار زیادی در این تابستان مبنی بر جدایی بیل از مادرید شنیده می شد. زین الدین زیدان می گوید گرت بیل برخلاف حدس و گمان ها، خواهان ماندن در رئال مادرید است و آینده او در ترکیب کهکشانی ها رقم می خورد. پیش از این انتظار می رفت ستاره ولزی در این تابستان رئال مادرید را ترک کند. زیدان چندی پیش اعلام کرده بود که بیل جایی در برنامه هایش برای فصل جدید ندارد، با این حال با توجه به توقف روند مذاکرات با باشگاه های چینی و همچنین عملکرد خوب بیل در بازی های پیش فصل، بنظر می رسد که او برای فصلی دیگر در رئال خواهد ماند.

زین الدین زیدان هفته گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار هفته اول لالیگا مقابل سلتاویگو با چرخشی ۱۸۰ درجه ای نسبت به صحبت های قبلش اعلام کرد آینده بیل در سانتیاگو برنابئو خواهد بود و این بازیکن در اسپانیا باقی می ماند. بیل در پیروزی ۳-۱ خارج از خانه رئال مقابل سلتا از ابتدا برای کهکشانی ها به میدان رفت و با ارسال یک پاس گل عملکرد خوبی در میدان داشت. با توجه به مصدومیت ادن هازارد بنظر می رسد در دیدار برابر وایادولید نیز ستاره ولزی را در ترکیب اصلی رئال مادرید ببینیم. زین الدین زیدان در صحبت های خود پیش از بازی برابر رئال وایادولید، بار دیگر در مورد وضعیت گرت بیل صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این بازیکن بتواند بار دیگر به دوران اوج خود بازگردد.

صحبت های زین الدین زیدان پیش از دیدار برابر رئال وایادولید

ابتدا باید بگویم که بعد از حدود صد روز از آخرین بازی خانگی، از بازگشت به برنابئو هیجان زده هستیم و بازیکنانم از بازی در برنابئو در حضور هوادارانمان خوشحال هستند. بازی آسانی پیش رو نداریم. در لالیگا بازی آسان وجود ندارد و مسیر ساده ای پیش رویمان نیست. این روزها دیگر قبل از بازی نمی توانید بگویید که تیم بهتری دارید و حتما برابر حریف خود پیروز خواهید شد. در فوتبال امروزی باید به زمین مسابقه بروید و این را ثابت کنید. وایادولید شروع خوبی در لالیگا امسال داشته است. در آخرین تقابلمان آنها بازی شجاعانه ای را ارائه دادند و امیدواریم فردا نمایش خوبی برابرشان داشته باشیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد و باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا بتوانیم عملکردی مانند دیدار برابر سلتا و حتی بهتر از آن را ارائه دهیم.

شرایط گرت بیل

چیزی که در مورد مورد وضعیت بیل تغییر کرده این است که او در رئال خواهد ماند. بازیکن خواهان ادامه دادن در باشگاه است و روی حضورش در تیم حساب می کنیم. او پیشتر نشان داده که بازیکن بزرگی است و باید دوباره اینکار را انجام دهد. در بازی برابر سلتا، بیل بازی خوبی به نمایش گذاشت. برخلاف گذشته او در امور دفاعی نیز به خوبی شرکت می کرد. بیل و سایر بازیکنان باید در همین مسیر حرکت کنند. می دانیم که نیاز به پیشرفت داریم تا بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم. بازیکنانم به سختی برای رسیدن به این اهداف تلاش می کنند.

زیدان همچنین در خصوص شرایط خامس رودریگز در رئال مادرید صحبت کرد. این هافبک کلمبیایی بعد از دو سال حضور قرضی در بایرن مونیخ، بار دیگر به ترکیب کهکشانی ها اضافه شده است. علی رغم شایعات انتقال به ناپولی بنظر می رسد زین الدین زیدان روی حضور این ستاره کلمبیایی نیز حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است خامس بتواند به رئال مادرید برای رسیدن به جام های مختلف این فصل کمک کند.

خامس نیز همانند سایر بازیکنانم اهمیت دارد. او فوتبال خیلی خوبی ارائه می دهد. خوشحالیم که او به رئال بازگشته است. روی حضور خامس هم مانند دیگر بازیکنان حساب می کنم و خودش نیز از حضور در اینجا خوشحال است. راه زیادی را در پیش داریم و بازی های زیادی در طول فصل باقی مانده است بنابراین روی همه بازیکنان حساب می کنم. حضور خامس به جای لوکا مودریچ در ترکیب؟ باید صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد. هنوز ترکیبم را مشخص نکرده ام و باید ببینیم چه بازیکنانی از ابتدا در ترکیب قرار می گیرند.

وضعیت کیلور ناواس

ناواس همواره بازیکن مهمی برای تیم بوده و احتمال جدایی او را در نظر نمی گیرم. او در تیم حضور دارد و ما نمی توانیم اخباری را که در بیرون از اینجا کار می شود کنترل کنیم. کیلور خواهان بازی کردن و اثباتش به عنوان یک سنگربان خوب است و برای اینکار به سختی تلاش می کند. این مهم ترین مسئله برای یک سرمربی است. او همیشه به عنوان یک بازیکن حرفه ای و سختکوش در اینجا حضور داشته است و تغییری در خصوص موقعیت او دیده نمی شود. بازی های زیادی در طول فصل داریم و قطعا او را در ادامه فصل بازی خواهم داد. نمی توانم ترکیب تیمم را بدون ناواس تصور کنم. او به من نگفته که خواهان ترک باشگاه است. خواهان این هستم که کیلور با ما ادامه بدهد.

ترکیب تیم و بازار نقل و انتقالات

بازی فردا را پیش رو داریم و تنها به بازی فردا فکر می کنم. بازی برابر وایادولید تنها چیزی است که باید درباره اش فکر کنیم. از ترکیب حال حاضر تیمم راضی هستم اما تا دوم سپتامبر هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و این برای همه باشگاه ها یکسان است. بازیکنانی ممکن است به تیم بیایند و بازیکنانی از تیم جدا شوند. امیدوارم تا دوم سپتامبر هر چه زودتر از راه برسد تا دیگر مجبور نباشم به این سوالات پاسخ دهم. تمرکزمان تنها روی بازی فردا است و امیدوارم نمایش خوبی ارائه دهیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل