نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رکوردهایی که می‌تواند در سال ۲۰۲۰ توسط کریستیانو رونالدو شکسته شود

کریستیانو رونالدو و اشاره به بازنشستگی

بعد از یک سال نسبتا موفق برای کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۹، فوق ستاره پرتغالی امیدوار خواهد بود تا سال آینده نیز رکورد های شخصی خود را ارتقا بخشیده و آمار بهتری از خود به جای بگذارد.

نگاه اجمالی به رکورد هایی که می تواند توسط کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۰ شکسته شود

رکورد هایی از قبیل ثبت بیشترین هت تریک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا یا رکورد بیشترین گل در عرصه ملی از جمله اهداف کریستیانو در سال جدید خواهند بود. کریستیانو رونالدو در بیش از ۱۵ سال حضور در عرصه میادین فوتبال، به تاریخ سازی در باشگاه هایی چون منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس مشغول بوده و انتظار می رود در سال ۲۰۲۰ نیز شاهد ثبت رکورد هایی جدید از این ستاره پرتغالی باشیم.

مهاجم ۳۴ ساله پرتغالی که ماه آینده وارد ۳۵ سالگی خواهد شد، امیدوار خواهد بود تا یوونتوس را بعد از فصل ۱۹۹۵/۹۶ بار دیگر به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند. طرفداران بانوی پیر امیدوار خواهند بود تا بعد از ۲۴ سال به سومین قهرمانی اروپایی خود دست یابند. بیانکونری همچنین در پی کسب نهمین قهرمانی پی در پی در لیگ ایتالیا خواهد بود، اگرچه در این فصل یووه خطر حضور رقیبی جدی مانند اینتر میلان تحت هدایت آنتونیو کونته را حس می کند.

کریستیانو رونالدو نه تنها در عرصه باشگاهی، بلکه در عرصه ملی با تیم ملی پرتغال نیز فرصت مناسبی برای دست یافتن به رکوردی تاریخی خواهد داشت. در ادامه به بررسی برخی از رکورد های مهمی که رونالدو می تواند به آن دست یابد، اشاره داشته ایم.

بیشترین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

کریستیانو رونالدو در ماه می سال ۲۰۱۸ همراه با رئال مادرید موفق شد تا لیورپول انگلیس را با دو گل گرت بیل و تک گل کریم بنزما با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. این قهرمانی به معنی ثبت سیزدهمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید و همچنین پنجمین قهرمانی اروپایی کریستیانو رونالدو بود. رونالدو همچنین در آن فصل موفق به کسب سومین قهرمانی در اروپا با کهکشانی ها شد در حالی که در شش فصل متوالی نیز عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرده بود.

هواداران یوونتوس امیدوار خواهند بود تا تجربه بالای ستاره پرتغالی در این رقابت ها، الهام بخش بیانکونری برای کسب عنوان قهرمانی در سال ۲۰۲۰ باشد. رونالدو با ۵ قهرمانی اروپایی در کنار پائولو مالدینی، مدافع اسطوره ای آث میلان و چند تن از بازیکنان دهه ۶۰ میلادی رئال مادرید از جمله آلفردو دی استفانو در رده دوم پر افتخار ترین بازیکنان تاریخ این رقابت ها قرار دارد. رکورددار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، فرانسیسکو خنتو، اسطوره باشگاه رئال مادرید است که در بین سال های ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۶ موفق به کسب شش عنوان قهرمانی با این تیم شد.

کریستیانو رونالدو تاکنون شش بار حضور در فینال مسابقات را تجربه کرده ( دو بار با منچستر یونایتد و چهار بار با رئال مادرید ) و تنها یک بار طعم شکست در فینال ۲۰۰۹ برابر بارسلونا را چشیده است. مسلما رونالدو انگیزه زیادی برای فتح دوباره این عنوان مهم در سال ۲۰۲۰ خواهد داشت.

بیشترین گل در رقابت های جام ملت های اروپا

رونالدو همراه با تیم ملی پرتغال تاکنون موفق به ثمر رساندن ۹ گل در ۴ دوره مختلف جام ملت های اروپا شده است. این تعداد گل او را در کنار میشل پلاتینی، اسطوره سابق تیم ملی فرانسه مشترکا در صدر جدول گلزنان قاره سبز قرار می دهد. اگر او بتواند در یورو ۲۰۲۰ نیز مقابل حریفان قدرتمندی نظیر آلمان و فرانسه گلزنی کند، به تنهایی تبدیل به بهترین گلزن تاریخ رقابت ها تبدیل خواهد شد.

بیشترین هت تریک در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

کریستیانو در حال حاضر مشترکا همراه با لیونل مسی با به ثبت رساندن هشت هت تریک در چمپیونز لیگ، رکورددار این زمینه است و در سال ۲۰۲۰ به دنبال ثبت زدن سه گله های بیشتری نسبت به رقیب آرژانتینی خود در بارسلونا خواهد بود. بازی مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۱۹/۲۰ فرصت مناسبی برای رونالدو خواهد بود تا به این مهم دست یابد.

اولین بازیکن تاریخ که آقای گلی در سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا را تجربه می کند

رونالدو در حال حاضر با ۱۰ گل زده، پایین تر از نفراتی نظیر چیرو ایموبیله با ۱۷ گل ، روملو لوکاکو با ۱۲ گل و ژائو پدرو با ۱۱ گل در رده چهارم بهترین گلزنان سری آ ایتالیا قرار دارد. اگر او بتواند به مانند دوره باشکوه خود در رئال مادرید روند گلزنی را بار دیگر از سر بگیرد، می تواند در سال ۲۰۲۰ به عنوان آقای گلی لیگ ایتالیا دست پیدا کند. در این صورت او به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد که در سه لیگ اصلی فوتبال دنیا یعنی انگلستان، اسپانیا و ایتالیا موفق به کسب عنوان آقای گلی می شود.

رکورد بیشترین گل در عرصه بازی های ملی

مشخصا یکی از رکورد هایی که کریستیانو رونالدو در سال جدید به طور جدی در پی شکستن آن خواهد بود،‌ رکورد به ثمر رساندن بیشترین گل در عرصه بازی های ملی می باشد. این رکورد در حال حاضر در اختیار علی دایی، اسطوره و مهاجم سابق تیم ملی ایران می باشد که در ۱۴۹ بازی ملی موفق به ثمر رساندن ۱۰۹ گل برای ایران شد. رونالدو در حال حاضر در ۱۶۴ بازی ملی،‌ ۹۹ گل به ثمر رسانده و با توجه به تعدد بازی های تیم ملی پرتغال در سال جدید میلادی،‌ فرصت مناسبی برای شکستن رکورد ۱۴ ساله علی دایی خواهد داشت.

علاوه بر این رکوردها، مسلما کریستیانو به دنبال ثبت آماری بهتر در زمینه گلزنی در سال جدید میلادی خواهد بود. این مهاجم پرتغالی در سال ۲۰۱۹ تنها ۳۹ بار موفق به گشودن دروازه حریفان شد و نسبت به سال های گذشته، افت محسوسی در زمینه گلزنی داشت. رونالدو سال ۲۰۱۹ را پایین تر از نفراتی نظیر روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی،‌ کیلیان امباپه و رحیم استرلینگ در زمینه گلزنی به پایان رساند در حالی که کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید نیز بدون حضور در بازی های ملی و به ثمر رساندن تنها ۳ گل از روی نقطه پنالتی، موفق شد ۳۵ گل در سال ۲۰۱۹ برای کهشکانی ها به ثمر برساند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به کانال پیش بینی دقیق فوتبال بپیوندید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل