نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ناراحتی اینفانتینو رییس فیفا از غیبت کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

در مراسم بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ که شب گذشته در میلان برگزار شد و لیونل مسی توانست جایزه The Best را کسب کند، همه در مراسم خوشحال به نظر می‌ رسیدند اما در پایان جشن به خاطر غیبت یکی از سه نامزد نهایی یعنی کریستیانو رونالدو ناراحتی به وجود آمد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

انتخاب لیونل مسی به عنوان بهتر بازیکن جهان، دلیل اصلی غیبت کریستیانو رونالدو در مراسم بهترین های فیفا بوده است؟!

فیفا رفتار کریستیانو رونالدو را مناسب ندید چون زمانی که مهاجم پرتغالی متوجه شد جایزه به مسی داده خواهد شد به میلان سفر نکرد تا در مراسم حضور نداشته باشد. این در حالی بود که رونالدو تنها باید به یک شهر دیگر ایتالیا سفر می‌ کرد و برای او نسبت به سایر بازیکنان آسان ترین سفر ممکن بوده است. ساعت سه بعد از ظهر مسئولان فیفا از حضور رونالدو اطمینان دادند و تصور می‌ کردند ستاره پرتغالی چهار ساعت بعد در سالن اسکالا خواهد بود. قرار بود این مراسم بزرگترین جشن فوتبالی باشد همان طور که جیانی اینفانتینو تصور می‌ کرد. قرار بود فان دایک، مسی و مهاجم یوونتوس افراد برجسته سالن تئاتر باشند. ساعت‌ ها گذشت و بازیکنان به همراه ستاره‌ های سابق فوتبال جهان در میلان حاضر شدند. ابتدا بازیکنان رئال مادرید، سپس ستاره‌ های بارسا وارد این شهر شدند. حتی مارک آندره تراشگن با وجود این که سه‌ شنبه باید به میدان می‌ رفت و قرار نبود جایزه‌ ای دریافت کند به مراسم رفت. تنها کسی که در مراسم حاضر نشد رونالدو بود حتی با وجود این که به این جشن فوتبالی خیلی نزدیک بود ( از تورین تا میلان ۱۵۰ کیلومتر فاصله است) و او یکی از سه نامزد کسب جایزه اصلی این مراسم بود.


نزدیک ساعت هفت، مهمانان به سمت سالن اسکالا رفتند؛ همه به جز رونالدو که در میان اشان حضور نداشت. همه چیز نشان می‌ داد دلیل غیبت رونالدو برنده شدن لیونل مسی برای بهترین بازیکن مرد جهان است و جایزه به فان دایک هم نمی‌ رسد.زمانی که ساعت هفت شد شایعه‌ ها تبدیل به واقعیت شد و اعلام شد که رونالدو به دلیل آسیب دیدگی تصمیم گرفت در مراسم شرکت نکند. مهمانان برجسته تنها به یک دیگر نگاه می‌کردند و فیفا نمی‌ توانست این غیبت را بپذیرد. هر چند در بازی امشب یوونتوس در برابر برشا اسم رونالدو از لیست یوونتوس به دلیل مصدومیت خارج شده است ولی برخی ها معتقدند این مصدومیت به حدی نبوده است که او نتواند یک ساعت راه تحمل کند و بهانه ای برای نیامدن وی می باشد. مردم زمانی متوجه حضور ستاره پرتغالی نشدند که یازده بازیکن برتر سال معرفی شدند. بازیکن یوونتوس در سالن حضور نداشت و نام وی در میان برگزیدگان شنیده نشد. تنها در پرده نام این بازیکن دیده شد و او تنها غایب تیم برتر سال بود. عکس دسته جمعی غیبت رونالدو را کاملا آشکار کرد و تنها به جای یازده نفر تیم منتخب جهان که در آن نام های دروازه بان: آلیسون بکر ، مدافعان: سرخیو راموس، ماتیاس ده لیخت، ویرجیل فن دایک، مارسلو ، هافبک ها: فرنکی دی یونگ، لوکا مودریچ، ادن هازارد ، مهاجمان: کریستیانو رونالدو، کیلیان ام باپه، لیونل مسی، ۱۰ نفر حضور داشتند.
دقایقی بعد اینفانتینو رییس فیفا نارضایتی‌ اش را از غیبت مهاجم یوونتوس ابراز کرد و این کار رونالدو را غیر موجه خواند. بعد از دلخوری پیش آمده رییس فیفا از رونالدو، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن مرد جهان به حضار معرفی شد. کریستیانو رونالدو نیز پس از این مراسم در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و در آن نوشت که صبر و ثبات، دو خصوصیتی هستند که تفاوت آماتور و حرفه ای را مشخص می کنند. هر چیزی که امروز بزرگ است، در زمان آغاز، کوچک بوده است. نمی توانید هر کاری انجام دهید، مگر آن که تمام توان خود را برای دست یابی به رویای خود بگذارید. و یادتان باشد که تاریکی همیشه به پایان می رسد. به نظر می رسد با توجه به انتشار این نوشته که نشان از اشاره غیر مستقیم به این انتخاب بوده، احتمال این که رونالدو از این انتخاب ناراحت بوده است، بیشتر است تا این که مصدومیت مانع رفتن وی به مراسم شده باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل