نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

غوغا کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال با زدن چهار گل و نزدیک تر شدن وی به رکورد علی دایی

5 4

تیم ملی پرتغال در بازی های انتخابی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ در گروه B و هفته ششم این رقابت ها، شب گذشته ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران با درخشش فوق ستاره تمام نشدنی خود کریستیانو رونالدو در برابر تیم لیتوانی به برتری ۵ بر ۱ دست پیدا کرد و رونالدو با چهار گلی که به ثمر رساند، تعداد گل های ملی خود را به عدد ۹۳ و فاصله خود را با علی دایی بهترین گلزن تاریخ در رده ملی با ۱۰۹ گل، به عدد ۱۶ رساند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کریستیانو رونالدو و عطش گلزنی که در تیم ملی پرتغال نیز تمامی ندارد!

تیم ملی پرتغال شب گذشته با نتیجه ۵ بر ۱ در برابر تیم لیتوانی پیروز شد و کریستیانو رونالدو توانست چهار گل از پنج گل به ثمر رسیده تیم اش را وارد دروازه حریف کند. گل های پرتغال را رونالدو ار روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷ ،۶۱، ۶۵ و ۷۶ و دیگر گل این تیم توسط ویلیام کاروالیو در دقیقه ۹۲ به ثمر رسید. تک گل لیتوانی را نیز ویتاتوس آندرسکو در دقیقه ۲۸ وارد دروازه پرتغال کرد. لازم به ذکر است کریستیانو رونالدو در دقیقه ۷۹ از زمین مسابقه بیرون کشیده شد و جای او گونسالو گدس به میدان آمد؛ شاید اگر این فوق ستاره درون بازی می ماند گل های بیشتری را به ثمر می رساند.

رونالدو هم چنین فاصله خود را با گلزن سوم جدول فرانس پوشکاش که ۸۳ گل به ثمر رسانده و همانند علی دایی بازنشسته شده است به عدد ده رساند و به تنهایی در رده دوم قرار گرفته است. تیم ملی پرتغال چهار بازی دیگر در رقابت های مقدماتی ۲۰۲۰ پیش رو دارد و اگر رونالدو در بازی های پیش رو با همین کیفیت ظاهر شود می تواند به راحتی به رکورد علی دایی دست پیدا کند و حتی در بازی های آینده تیم ملی پرتغال از او رکورد او بالاتر رود زیرا به نظر نمی رسد با این سطح کیفی بازی او قصد خداحافظی از تیم ملی کشور اش را داشته باشد.
کریستیانو رونالدو پس از این بازی و به ثمر رساندن چهار گل به خبرنگاران گفت:

راستش را بخواهید لذت زیادی دارد این که می توانم این تعداد گل را به ثمر برسانم و رکورد خود را افزایش دهم ولی همان طور که قبلا نیز گفته ام به دنبال کسب جوایز فردی نیستم و هدف ام از بازی های خوب صرفا عناوین فردی نیست و از پیروزی در کنار هم تیمی هایم لذت می برم زیرا وظیفه خود می دانم که این کار را انجام دهم و عطش گلزنی ام نیز از بین نمی رود.

وی در ادامه افزود:

من دوست دارم که به این تیم کمک کنم و به همین صورت ادامه دهیم. در بازی مقابل صربستان نیز گل زدم و دوست دارم موفقیت های تیم ملی کشور ام را ببینم. امیدوار هستم با کمک دیگر بازیکنان این نتایج خوب را ادامه دهیم و این بزرگ ترین هدف من است. خوشبختانه در دوره ای هستم که می توانم گلزنی کنم و از این قضیه نهایت لذت را می برم. از این که پرتغال در این چند سال توانسته به این سطح کیفی برسد بسیار خوشحال هستم و دوست دارم درجات بالاتری را ببینم.


فرناندو سانتوس سرمربی تیم پرتغال پس از این بازی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و در مصاحبه به خبرنگاران گفت:

از نظر من کریس بهترین فوتبالیست دنیا است و گلزنی های او حرف های من را تایید می کند و نیاز نیست چیز اضافه ای بگویم. در هر جای دنیا که بروید مردمان و ورزشگاهی را پیدا نخواهید کرد که رونالدو در آن تشویق نشود زیرا همه عملکرد او را تحسین می کنند و می دانند او همواره چیز های جدیدی را ارائه می کند. در هر کشور و هتلی که می رویم چند هزار نفر منتظر او هستند تا با او عکس یادگاری و امضا بگیرند و این نشان از محبوبیت او دارد. به نظر من گلزنی های او عجیب نیست بلکه گل نزدن اش در یک بازی عجیب است و باید تعجب کرد زیرا او تمام نشدنی و همواره بهترین بازیکن دنیا می باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل