نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کریستوف پیونتک: بازی کردن در کنار رونالدو رویایی خواهد بود

piatek2

کریستوف پیونتک مهاجم لهستانی تیم میلان ایتالیا در مصاحبه با روزنامه گازتا دلو اسپورت در مورد مسائل مختلفی از جمله همبازی شدن کنار کریستیانو رونالدو و پوشیدن پیراهن شماره ۹ میلان صحبت کرد.

پیونتک معتقد است بازی در کنار کریستیانو رونالدو به عنوان زوج خط حمله رویایی خواهد بود و همچنین مشتاق است تا خودش را به عنوان شماره ۹ تیم میلان اثبات کند. ملی پوش لهستانی سال گذشته بود که پس از ثبت آماری بی نظیر با پیراهن جنوا ( ۱۹ گل در ۲۱ بازی ) در اواسط فصل به تیم میلان پیوست و با همین تعداد بازی توانست ۱۱ گل برای روسونری به ثمر برساند. ۳۰ گل او در فصل گذشته پیونتک را بالاتر از تعداد گلهای کریستیانو رونالدو، برنده پنج عنوان توپ طلا قرار داد که در فصل گذشته تنها موفق شد ۲۸ گل برای یوونتوس تیم جدیدش به ثمر برساند. کریستوف پیونتک اذعان می‌کند، نمی‌توانسته شروعی بهتر از این را در ایتالیا تصور کند و مشتاق است تا در فصل آینده عملکردش را بهبود ببخشد. نشریه گازتا دلو اسپورت در مصاحبه با این مهاجم لهستانی از او در خصوص همبازی رویایی اش می پرسد.

کریستوف پیونتک از زوج خط حمله رویایی خود می گوید

آرزوی قرار گرفتن در کنار چه بازیکنانی را در خط حمله دارم؟ بازی با کریستیانو رونالدو و آندری شوچنکو رویایی خواهد بود. وقتی به ایتالیا آمدم چه کسی فکر می کرد که در پایان فصل بتوانم بیشتر از رونالدو گلزنی کنم! اما این پایان کار نیست و مایل به پیشرفت روزافزون هستم تا بتوانم عنوان آقای گلی را بدست بیاورم. هر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت انجام خواهم داد.

کریستوف پیونتک پس از انتقال به میلان به سرعت به بازیکن اصلی این تیم در خط حمله تبدیل شد. مهاجم لهستانی معتقد است به ارث بردن پیراهن شماره نه میلان بیشتر از اینکه یک نفرین باشد، یک موهبت است.

شماره ۹ یک شماره مهم برای مهاجمان بزرگ دنیاست. بازیکنانی نظیر روبرت لواندوفسکی، لوئیس سوارز، کریم بنزما و هری کین این پیراهن را به تن می کنند. بسیار خوشحال هستم از اینکه باشگاه به توانایی های من باور دارد. آنها به من گفتند که باید این پیراهن را بپوشم و من نیز در جواب به آنها گفتم تمام توانم را برای جنگیدن با این پیراهن انجام خواهم داد. به خرافات و نفرین شماره ۹ اعتقاد ندارم. برای من ۹ یک شماره معمولی است و بنظرم همه چیز مانند شماره ۱۹ عادی خواهد بود. ترسی از این بابت ندارم.

پیونتک تحت هدایت مارکو جیامپائولو سرمربی جدید تیم میلان به دنبال زدن گل های بیشتر در فصل ۲۰۱۹/۲۰ خواهد بود. پس از کناره گیری جنارو گتوزو اسطوره باشگاه میلان از سمت سرمربیگری این تیم حالا روسونری با مربی جدید به فصل آینده امیدوار است. پیونتک در خصوص نحوه مربیگری سرمربی جدیدش می گوید.

جیامپائولو یک نابغه فوتبال است. سیستم ۴-۳-۱-۲ را می پسندم زیرا فرصت های زیادی برای گلزنی به من می دهد. در ایتالیا تاکنون چهار مربی داشته ام و او پنجمین آنهاست اما به لحاظ تاکتیکی می توانم بگویم او یکی از بهترین هاست. گتوزو از اسطوره های باشگاه است و دیوانه وار عاشق میلان است. او تمام مسئولیت ها را به عهده می گرفت و در انتها خسته و تخلیه شده به کار خود پایان داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل