نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کامبک تاریخی تیم لیورپول برابر بارسلونا؛ معجزه شاگردان یورگن کلوپ

78

شب گذشته دنیای فوتبال باز هم شاهد روی دیگر این بازی مهیج بود و باز هم این جمله که در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد به همه فوتبالدوستان اثبات شد. شادی و غم، گریه و خنده، برد و باخت و … همگی جزوی از فوتبال شدند و با آن پیوند خورده اند و طرفداران این ورزش جذاب این جملات را کاملا درک می کنند و با آن آشنا هستند. نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همه چیز به اوج خودش رسیده بود. نفس ها در سینه حبس شده بود تا بازی شروع شود. رقابت بین تیم های بارسلونا و لیورپول در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول آنفیلد! تحت چه شرایطی؟ همان طور که می دانید هفته گذشته تیم بارسلونا توانست با ۳ گل در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ تیم لیورپول و یورگن کلوپ را شکست دهد. گل های بازی در آن دیدار را مسی ۲ گل و سوارز یک گل به ثمر رساندند.

اما در شب گذشته چه اتفاقی افتاد؟

بارسلونا و هوادارانش همه چیز را تمام شده می دانستند و در طی مصاحبه های مختلف معتقد بودند اشتباه سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رم را تکرار نمی کنند و از آن بازی درس بزرگی گرفته اند. اگر در خاطرتان باشد، تیم بارسلونا سال گذشته توسط تیم رم از این دوره از رقابت ها با یک برگشت به بازی و به اصطلاح کامبک فوق العاده از دوره این رقابت ها حذف شد. به این صورت که بارسا در بازی رفت در ورزشگاه نیوکمپ ۴ بر ۱ بر تیم رم چیره شدند و در بازی برگشت این رمی ها بودند که نتیجه باور نکردنی را رقم زدند و در خانه خود با یک کامبک فوق العاده ۳ بر ۰ آن ها را شکست دادند و به دور بعدی این رقابت ها رسیدند.

ترکیب ابتدایی دو تیم:

آلیسون، ترنت الکساندر آرنولد، فن دایک، ماتیپ، رابرتسون، فابینیو، هندرسون، میلنر، اوریگی، مانه و شکیری برای تیم لیورپول و تراشتگن، روبرتو، پیکه، لنگلت، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، آرتورو ویدال، کوتینیو، مسی و سوارز برای تیم بارسا به میدان رفتند.

در بازی دیشب ابتدا تیم لیورپول بازی را تهاجمی آغاز کردند و در حالی که دو مهاجم اصلی خود صلاح و فیرمینو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، در دقیقه ۱ بازی موقعیت خطرناکی را ایجاد کردند ولی منجر به گل نشد،در دقیقه ۷ بازی در یک حمله ناگهانی هندرسون کاپیتان این تیم توپی را به سمت دروازه زد و ترشتگن که توپ را ناقص دفع کرده بود در برگشت توپ، توپ به دیوگ اوریگی رسید و او توانست دروازه آبی اناری ها را برای بار اول باز کند. در دقیقه ۱۵ بازی لیونل مسی می توانست روی پاس زیبا و توی عمق هم تیمی اش دروازه را باز کند ولی نزدیک نقطه پنالتی توپ را لو داد. در دقایق بعدی بازی این لیورپولی ها بودند که توانستند توپ و میدان را دراختیار بگیرند.بارسلونا نیز چند موقعیت ایجاد کرد که چندان جدی نبودند.در دقیقه ۴۵+۳ نیمه اول بازی بود که مسی موقعیت خوبی داشت ولی با یک شوت نه چندان جالب آن را به بغل دروازه هدایت کرد.همچنین یک دقیقه بعد جوردی آلبا در مصاف با آلیسون ناموفق ظاهر شد و این بار نیز آلیسون توپ را گرفت.

معجزه فوتبال این بار برای تیم لیورپول و یورگن کلوپ

در دقیقه ۵۰ موقعیت خطرناکی توسط فن دایک ایجاد شد که با مهار ترشتگن ناکام ماند. در برشگت همان توپ لوییس سوارز تک به تکی را دفع آلیسون خراب کرد.در دقیقه ۵۳ با یک ضد حمله سریع و روی شوت جورجینیو واینالدوم که به عنوان بازیکن تعویضی بین دو نیمه به میدان آمده بود، گل دوم نیک لیورپول به ثمر رسید. درست ۲ دقیقه بعد در دقیقه ۵۵ روی حرکت تهاجمی دیگر جردان شقیری جورجینیو واینالدوم را صاحب موقعیت کرد و با یک سانتر از جناح چپ و ضربه سر این بازیکن گل سوم به زیبایی به ثمر رسید. بارسایی ها که روحیه خود را از دست داده بودند دست از تلاش نکشیدند و حملات خود را شروع کردند.بازی کم فراز و نشیب ادامه پیدا کرد تا در دقیقه ۷۹ یک ضربه کرنر برای تیم لیورپول ایجاد شد و ترنت الکساندر- آرنولد  در یک شروع ناگهانی کرنر در حالی که هیچ یک از بازیکنان بر جای خود مستقر نبودند موقعیتی را دید و به یک باره کرنر را به دیووگ اوریگی پاس داد و او به یک ضربه بغل پا توپ را در محوطه جریمه جلوی دروازه به طاق دروازه زد و بدین ترتیب گل چهارم تیم لیورپول به ثمر رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت تیم لیورپول ۴ بر ۳ از تیم بارسا جلو بیفتند.از دقیقه ۸۰ به بعد نیز بارسا چند حمله انجام داد که هیچ یک موفق نبود و در نهایت پس از ۵ دقیقه وقت اضافی داور سوت پایان را زد و بدین ترتیب لیورپول با یک کامبک فوق العاده و عجیب توانست جواز حضور در فینال این دوره از لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل