نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مصدومیت طولانی مدت وینگر جوان تیم چلسی

edsonodoy

شب گذشته تیم چلسی در دیداری حساس به مصاف تیم برنلی رفت و در پایان موفق نشد در این دیدار به برتری برسد و این مسابقه با نتیجه 2-2 به پایان رسید، نتیجه ای که برای شاگردان ساری خوشایند نبود. این اما تنها اتفاق تلخ شب گذشته برای شیرهای لندن نبود چرا که در نیمه اول این مسابقه کالوم هادسون اودوی نیز دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت.

مصدومیت شدید وینگر تیم چلسی برابر برنلی

طبق خبرهای رسیده از این مسابقه کالوم هادسون اودوی در دقیقه 41 بازی برابر برنلی دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت اما حالا خبر رسیده است که مصدومیت این وینگر جوان جدی است و از ناحیه تاندون آشیل می باشد و انتظار می رود برای  مدت زمان طولانی از میادین دور باشد. در همین رابطه جانفرانکو زولا مربی تیم چلسی به خبرنگاران گفت:

وضعیت هادسون اودوی خیلی مناسب به نظر نمی رسد چرا که از ناحیه آشیل دچار صدمه شده است.

اودوی نیز نتوانست پس از این اتفاق تلخ سکوت کند و با انتشار پستی در توئیتر نسبت به مصدومیتش واکنش نشان داد:

از بابت به پایان رسیدن فصل برای من با یک آشیل پاره، بسیار ناراحتم. سخت تلاش خواهم کرد و برای فصل آینده قوی‌تر بازخواهم گشت.

هنوز منابع نزدیک به تیم چلسی خبر رسمی از مدت زمان دوری اودوی از میادین اعلام نکرده اند و مصدومیت‌های تاندون آشیل از نظر مدت زمان ریکاوری متغیر هستند اما معمولا بین پنج تا نه ماه طول خواهند کشید. شایان ذکر است در هفته سی و پنجم لیگ برتر، چلسی میزبان برنلی بود که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. با این نتیجه، چلسی نتوانست از فرصت مناسب برای رسیدن به رده سوم استفاده کند و حالا باید چند هفته باقی مانده را بدون پدیده جوانش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل