نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رییس لیون: ژوزه مورینیو پیشنهاد ما را رد کرد، چون تیمش انتخاب کرده است!

966

باشگاه فوتبال لیون فرانسه تایید کرد که به ‌دنبال استخدام ژوزه مورینیو بود اما این مربی پرتغالی پیشنهادشان را رد کرد چون در حال حاضر برنامه‌های خاصی برای خود تنظیم کرده است!

ژوزه مورینیو ، پیشنهاد لیون را رد کرد

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، ژوزه مورینیو پیشنهاد لیون برای برعهده گرفتن سکان هدایت این باشگاه را رد کرد زیرا او حالا دیگر باشگاه موردنظر خودش را پیدا کرده است. این ادعا را ژان میشل آئولاس، رییس باشگاه لیون مطرح کرده است. تقریبا یک سال پیش بود که ژوزه مورینیو شغل قبلی خود یعنی سرمربیگری باشگاه منچستر یونایتد را رها کرد و از آن زمان نیز به دنیای سرمربیگری فوتبال بازنگشته است. مورینیو در منچستر نیز یک دوره ناتمام سه ساله را سپری کرد. او در در دو فصل اول حضور خود در باشگاه توانسته بود نتایج خوبی کسب کند و حتی مقام دومی لیگ و قهرمانی اروپا را نیز با این تیم تجربه کرده بود. در سال سوم که همه برای بازگشت شیاطین سرخ به کورس قهرمانی آماده شدند، مورینیو مشکلات زیادی در تیم پیدا کرد. از درگیری با پوگبا گرفته تا ناتوانی ارائه سبک مورد پسند هواداران در اولدترافورد و حتی حواشی دیگر مثل رابطه بد با اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه. همین امر باعث شد تا سران یونایتد بالاخره او را برکنار و اوله گونار سولسشر را جایگزین وی نمایند.

مربی سابق رئال مادرید از آن زمان تا به امروز تمام پیشنهادات خود را رد کرده است و به‌ جای حضور بر روی نیمکت یک تیم فوتبال، بیشتر در استودیوهای شبکات مختلف حضور یافته و به تحلیل و بررسی دیدارها و رقابت‌های مختلف پرداخته است. اما لیون، یکی از باشگاه‌های پرافتخار و باسابقه لیگ یک فرانسه روز دوشنبه، سرمربی خود یعنی سیلوینیو را پس از کسب تنها یک پیروزی در نه دیدار اخیر از کار برکنار کرد. آئولاس، رییس لیون افشا کرد که مورینیو یکی از گزینه‌های باشگاه برای در دست گرفتن سکان هدایت این تیم پس از سیلوینیو بود. این مدیر ۷۰ ساله در کنفرانس تلفنی با روزنامه‌ها گفت که سرمربی سابق چلسی و اینتر به حساب اینکه اکنون شغل دیگری برایش آماده شده است، پیشنهاد باشگاه فرانسوی را رد کرد.

آئولاس اینطور گفت:

ما به‌صورت پیامکی صحبت‌هایی را با یکدیگر ردوبدل کردیم. این صحبت‌ها برای هردو طرف خوب بود اما او تقاضای ما برای ملاقات را نپذیرفت چون همین حالا یک باشگاه دیگر را انتخاب کرده است.

انتخاب سیلوینیو به‌عنوان سرمربی لیون با بازگشت اسطوره باشگاه یعنی جونینیو پرنامبوکانو در نقش مدیر ورزشی در زمان پیش‌فصل همزمان بود. آئولاس این موضوع را تایید کرد که قطع همکاری با مدافع سابق بارسلونا و منچسترسیتی تصمیم جونینیو بود. آئولاس در این رابطه گفت:

در واقع این جونینو بود که تصمیم گرفت مربی را عوض کنیم. او این دیدگاه را کمی قبل‌تر هم داشت. او قرار است درست مثل قبل، مسئولیت اتفاقات درون زمین فوتبال را برعهده بگیرد. او آدمی است که فوتبال را نفس می‌کشد. او در بازی‌های اول سیلوینیو چند مشکل را شناسایی کرد و خودش هم تصمیم قطع همکاری را با سیلوینیو در میان گذاشت. من تا قبل از آنکه جونینیو با من درباره‌اش صحبت کرده بود سیلوینیو را نمی‌شناختم. سبک دفاعی پیشنهاد شده توسط او با سبک هجومی رایج در لیون هماهنگ نبود. ما مرتکب یک اشتباه شدیم اما در کل، یک اشتباه را دوبار تکرار نمی‌کنیم.

آئولاس تایید کرد که پاتریک ویرا گزینه سرمربیگری دائم لیون نخواهد بود زیرا او اکنون با نیس قرارداد دارد. رمی گارد، که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ هدایت لیون را برعهده داشت یکی از گزینه‌ها محسوب می‌شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل