نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ژاوی هرناندز و رد پیشنهاد سرمربیگری تیم بارسلونا

در پی اخراج ارنستو والورده از نیمکت مربیگری آبی اناری ها، در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص انتخاب ژاوی هرناندز، اسطوره تیم بارسلونا به عنوان سرمربی جدید بارسلونا شنیده می شد اما در نهایت مربی تیم السد قطر تصمیم گرفت تا این پیشنهاد وسوسه انگیز را رد کند.

ژاوی هرناندز که فصل گذشته در جریان دیدار دو تیم السد قطر و پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در حال حاضر سرمربیگری این تیم قطری را بر عهده دارد. وی که به تازگی در پی اخراج ارنستو والورده از بارسلونا، یکی از گزینه های جدی هدایت این تیم در نیم فصل دوم رقابت های فصل جاری بود، امیدوار است تا در آینده ای نزدیک بتواند به نیمکت مربیگری بارسا در نیوکمپ برسد.

ژاوی هرناندز و اعتراف به رد کردن پیشنهاد بارسلونا

 

اسطوره آبی اناری ها در صحبت های اخیر خود اعتراف کرد که بعد از اخراج ارنستو والورده از نیمکت کاتالان ها، پیشنهاد هدایت این تیم به وی داده شده است اما او این کار را بسیار عجولانه خوانده و برای قبول کردن این پیشنهاد رویایی زمان لازم داشته است.

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی سابق بارسلونا، پس از آنکه در جریان دیدار مرحله نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه سه بر دو بازی را به حریف واگذار کرد از کار برکنار شد. در روزهای گذشته اخبار زیادی در خصوص گزینه های جانشینی این مربی با تجربه مطرح شد که یکی از آن ها ژاوی هرناندز، اسطوره سابق بارسلونا بود. با این حال کیکه ستین،‌ سرمربی اسپانیایی که سابقه هدایت رئال بتیس در دو فصل گذشته این تیم را بر عهده داشت، به عنوان سرمربی جدید آبی اناری ها انتخاب شد و برای دو سال و نیم آینده این سمت را عهده دار خواهد بود.

سرمربی السد اعتراف کرد که از طرف اریک آبیدال و اسکار گرائو،‌ از مدیران بارسلونا به او پیشنهاد هدایت تیم داده شده اما به دلیل نیاز داشتن به تجربه بیشتر،‌ این پیشنهاد را رد کرده است.

صحبت های ژاوی هرناندز در خصوص رد پیشنهاد بلوگرانا

بله. من از طریق اریک آبیدال و اسکار گرائو پیشنهادی از طرف بارسلونا دریافت کردم اما آن را نپذیرفتم. هدایت بارسلونا برای من خیلی زود است اما مشخصا هدف و رویای اصلی من در آینده خواهد بود.

ژاوی تایید کرد که در روزهای اخیر، سه مرتبه در دوحه با آبیدال و گرائو دیدار داشته و اظهار داشت که داشتن کار در السد و تمرکز او در قطر کار را برای او دشوار ساخته است. با این حال وی اعتقاد دارد که در حال حاضر تمام تمرکزش بر روی بازی جمعه مقابل الدحیل در فینال جام حذفی قطر خواهد بود.

در خصوص رد پیشنهاد بارسا، ابتدا به خانواده ام توضیح دادم و سپس این مسئله را به بازیکنانم در تیم السد توضیح دادم زیرا این مسئله به آن ها نیز مربوط می شد و آن ها نیز پیگیر این مذاکره بودند. در سه روز اخیر در بهترین شرایط خود نبوده ام اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی السد است.

با این انتظار می رود در سال های آتی شاهد بازگشت ژاوی هرناندز به اسپانیا و حضور دوباره او در نیوکمپ، اینبار در قامت سرمربیگری کاتالان ها باشیم. جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل بارسا نیز شکی ندارد که ژاوی در آینده به اسپانیا باز خواهد گشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به کانال پیش بینی دقیق فوتبال بپیوندید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل