نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رکورد شکنی ژائو فیلیکس در بازی دیشب اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

556

ژائو فیلیکس مهاجم نوزده ساله پرتغالی با گلزنی برای اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، توانست رکورد جوان ترین گلزن این رقابت ها برای این تیم مادریدی که پیش از این در اختیار مهاجم آرژانتینی یعنی سرخیو آگوئرو را بشکند و رکوردی تازه را برای خود به ثبت برساند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

جوان ترین گلزن تاریخ اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، پدیده ای به نام ژائو فیلیکس

به نقل از خبرگذاری آس، ژائو فلیکس تنها پس از هشت بازی برای اتلتیکو مادرید رکورد شکنی کرد. مهاجم پرتغالی در دیدار دیشب اتلتیکو و لوکوموتیو در مسکو پس از پیشی گرفتن از سرخیو آگوئرو نام اش را در تاریخ باشگاه به ثبت رساند. او جوان‌رترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برای تیم اتلتیکو مادرید لقب گرفت. اگر بازیکن آرژانتینی در ۲۰ سالگی (۱۰۶ روز) برابر آیندهوون نخستین گل خود را به ثمر رساند اما مهاجم پرتغالی این کار را در  ۱۹ سالگی (۳۲۵ روز) انجام داد. با این حال تنها رکورد فلیکس در این شب نبود. او اکنون برترین گلزن این فصل اتلتیکو محسوب می‌ شود.
او مانند آنتوان گریزمان در صدر برترین گلزن باشگاه قرار گرفت. فلیکس وارث شماره هفت مهاجم فرانسوی بود و نقش خود را به خوبی ایفا کرد. ۱۲۷ میلیون یورویی که اتلتیکو برای وی خرج کرد او را مجبور کرد چنین عملکردی داشته باشد.

ستاره پرتغالی اکنون سه گل برای تیم مادریدی به ثمر رسانده است و از ویتولو در فهرست گلزنان پیشی گرفت. دو گل دیگر فلیکس در لالیگا برابر ایبار و مایورکا به ثمر رسید. علاوه بر گل‌های اش حرکت‌های او در برخی از بازی‌ ها قابل توجه بود. او در دیدار برابر ختافه در هفته نخست حرکت مارادونایی کرد.
وی در خصوص اولین گلزنی اش در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

بازی خوبی را ارائه کردیم و توانستیم سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم و از نظر من این مهم ترین مسئله است. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی های آینده را نیز با برد پشت سر بگذاریم. خوشحالم هستم که توانستم اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برسانم و سهمی از پیروزی تیم امم را داشته باشم. در کنار موراتا و کاستا به خوبی در جلوی زمین به عنوان سه مهاجم کار کردیم. خواهیم دید که سرمربی تیم چگونه می خواهد با این تاکتیک پیش برود زیرا در بازی دیشب به خوبی از پس آن بر آمدیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل