نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رسمی؛ ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید پیوست

fsdfsdds

ژائو فلیکس مهاجم جوان و ۲۰ ساله باشگاه بنفیکا پرتغال با تایید رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید به جمع شاگردان دیگو سیمئونه اضافه گردید و یکی از گران قیمت ترین نقل و انتقالات تابستانی را رقم زد.

پس از باشگاه بنفیکا که قبل تر این خبر را به تایید خود رسانده بود، امروز نیز باشگاه اتلتیکو مادرید این انتقال را به صورت رسمی تایید کرد و اعلام شده است که بند فسخ ۱۲۶ میلیون یورویی ژائو فلیکس از تیم بنفیکا فعال گردیده است و او توانسته به جمع مادریدی ها اضافه شود.  خبرگزاری مارکا اسپانیا نیز با تایید و پوشش این خبر نوشت که این انتقال گران قیمت از مدت ها پیش تایید شده بوده و فقط اعلام نگردیده است که اتلتیکو آن را بالاخره اعلام کرد. گفته می شود این بازیکن قرار داد ۷ ساله با اتلتیکو امضا کرده و حالا به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ پرتغال و اتلتیکو مادرید، شماره ۷ را بر تن می کند. دستمزد سالانه وی نیز ۷ میلیون یورو می باشد. فلیکس به پنجمین انتقال گران قیمت تاریخ فوتبال تبدیل شد و این مهم را به نام خود ثبت کرد. هنوز باشگاه اتلتیکو رقم فسخ این قرار داد با خود باشگاه را اعلام نکرده است ولی اکثر منابع معتبر نوشته اند که این مبلغ معادل ۳۵۰ میلیون یورو می باشد و او می تواند از چند روز دیگر به تمرینات خود برای این باشگاه در فصل جدید بپردازد و چالش بزرگی را در لالیگا و با حضور تیم های قدرتمند دیگر نظیر رئال مادرید و بارسلونا خواهد دید که آن ها نیز بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته اند. فیلیکس می تواند جایگزین گریزمانی شود که چندی پیش اعلام کرد که دوست دارد چالش جدیدی را تجربه کند و از این تیم جدا می شود و تقریبا انتقالش به تیم بارسلونا قطعی شده است و هواداران فقط منتظر تایید رسمی این خبر هستند.

ژائو فلیکس ستاره گرانقیمت خط حمله اتلتیکو مادرید


از هزینه های باشگاه اتلتیکو مادرید در خصوص این انتقال بدانید که ۱۲ میلیون یورو از این رقم به ژرژ مندس به عنوان ایجنت پرداخت می‌شود که بر عهده بنفیکا است . برای امسال ۳۰ میلیون یورو از رقم انتقال را به بنفیکا پرداخت و از طرف دیگر بنفیکا قبول کرده در ازای ۶ میلیون یورو سود، این انتقال به سود قسطی انجام پذیرد. اما ۱.۲ میلیون یورو حق رشد این بازیکن که به پورتو باید پرداخت شود را اتلتیکو عهده دار شده است. این مبالغ جمعا ۱۲۷.۲ میلیون یورو خواهد شد که از مبلغ اعلام شده ۱.۲ میلیون یورو بیشتر است. با این بازیکن نیز به طور مختصری آشنا شوید که او متولد ۱۰ نوامبر ۱۹۹۹ در ویزئو پرتغال است. او از سال ۲۰۰۷ به مدرسه فوتبال و باشگاه اوس پن تین هاس رفت و یک سال در آن جا ماند و بعد از آن در حالی که ۹ ساله بود به پورتو پرتغال پیوست. او تا سال ۲۰۱۴ به عبارتی در پورتو تجارب فراوانی را نیز نظر مربی و کادر فنی حرفه ای آموخت و بعد از آن به مدت یک سال به تیم پادروئنس پرتغال پیوست. سال ۲۰۱۵ به بنفیکا رفت و به مدت دو سال در بنفیکا بی بازی کرد و بعد از درخشش در این رقابت ها با آمار ۳۰ بازی و ۷ گل در سال ۲۰۱۸ به تیم اصلی بنفیکا منتقل شد. در مدت یک سال حضورش در بنفیکا آمار بسیار خوب ۲۶ بازی و ۱۵ گل را به نام خود ثبت کرد و از همان روز ها نظر باشگاه اتلتیکو مادرید را به خود جلب کرد تا بالاخره پس از مدت ها و کش و قوس های فراوان این بازیکن ۲۰ ساله به مادرید منتقل شود. در خصوص بازی های ملی نیز او از سال ۲۰۱۷ به تیم های زیر ۱۸ و ۱۹ و ۲۱ دعوت شد و در مجموع این سه تیم ۱۴ بازی کرد و ۶ گل به ثمر رساند و به تازگی به تیم اصلی پرتغال دعوت گردید که کلا یک بازی انجام داده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل