نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری و پیش‌بینی جدال حساس چلسی و منچستر یونایتد

تیم‌های فوتبال چلسی و منچستر یونایتد امشب ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم،بازیکنان و صحبت‌های سرمربیان دو تیم می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد، بازی چلسی و منچستر یونایتد را ۱-۱ پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم چلسی و منچستر یونایتد در هفته بیست و ششم از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند. چلسی که با سرمربیگری فرانک لمپارد هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده ولی پیشرفت چشمگیری داشته در تلاش است تا خود را به جمع چهار تیم بالای جدول نگه دارد و اوضاع خود را بهبود ببخشد. از سوی دیگر با پیروزی که شاگردان خوزه مورینیو در بازی دیروز خود بدست آوردند نفس‌های گرم تاتنهام حالا پشت سر چلسی حس می‌شود و آبی پوشان لندنی در صورت ناکامی مقابل منچستریونایتد، بیش از پیش تحت فشار شاگردان ژوزه مورینیو قرار خواهند گرفت. شکست در ۲ بازی گذشته مقابل شیاطین سرخ نیز باعث می‌شود تا چلسی انگیزه بسیار زیادی برای برد در این دیدار داشته باشد. آخرین پیروزی چلسی مقابل منچستریونایتد، در سال ۲۰۱۸ و تحت هدایت آنتونیو کونته رقم خورده است. جایی که آبی‌ها در جام حذفی با حساب ۱-۰ و با گل ادن هازارد از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسیدند. ۲ تساوی و ۳ باخت حاصل کار چلسی مقابل منچستریونایتد پس از آن بازی بوده و لمپارد باید فکری به حال شکستن این طلسم باشد تا خود را در جمع تاپ فور نگه دارد.


شرایط منچستر یونایتد اما همچنان متزلزل است و این تیم در رتبه نهم جدول یکی از بدترین فصول خود را تجربه می‌کند. شاید این آخرین فرصت اوله گونار سولسشر باشد تا با پیروزی در این مسابقه خود را از خطر اخراج نجات دهد و پیروزی در این بازی مهم بتواند به شرایط او کمک کند. نکته دیگری که به چشم می‌خورد محرومیت دو ساله منچستر سیتی از رقابت‌های اروپایی، باعث خواهد شد تا تیم پنجم لیگ برتر انگلیس سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کند. حالا شانس شاگردان سولسشر برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا افزایش یافته و پیروزی مقابل چلسی، انگیزه مضاعفی به آن‌ها تزریق خواهد کرد. سولسشر نشان داده راه بردن چلسی را بلد است و حالا بهترین زمانی است که دوباره این مورد را نشان دهد. منچستر یونایتد در صورت پیروزی فاصله خود با چلسی را به عدد ۳ خواهد رساند و رقابت برای جایگاه چهارمی و پنجمی، به بیش‌ترین حد جذابیت خود خواهد رسید. بنابر اعتراض مکرر هواداران و حتی بازیکنان باشگاه مشخص نیست که چرا سولسشر با توجه به دو فصل ضعیفی که پشت سر گذاشته و یکی از بدترین فصل‌های این باشگاه را رقم زده اخراج نمی‌شود و باید دید بازی امشب چه آینده‌ای را برای او رقم خواهد زد!

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ جزیره

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ جزیره لیورپول با ۷۶ امتیاز از ۲۶ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. منچستر سیتی با ۵۱ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم و لستر سیتی از ۲۶ مسابقه با ۵۰ امتیاز در رده سوم جای دارد. چلسی با ۴۰ امتیاز در رده چهارم و منچستر یونایتد با ۳۵ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفتند.
سهم چلسی تا به اینجا از ۲۵ مسابقه برگزار شده، ۱۲ پیروزی، ۵ تساوی و ۸ شکست بوده است و یونایتد ۹ پیروزی، ۸ تساوی و ۸ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم چلسی و منچستر یونایتد

این بازی در استادیوم خانگی آبی‌های لندن، استمفورد بریج به قضاوت آنتونی تیلور برگزار می‌گردد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

منچستر یونایتد: جترو ویلمس، خاویر مانکییو، جک کولبک، پل دامت، دوایت گیل، یوشینوری میوتو، امیل کرافت مصدومان قطعی و اندی کارول و جونجو شلوی مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.

چلسی: مارکو فنخینکل و کریستین پولیشیچ مصدومان قطعی و تمی آبراهام و اولویه ژیرو مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.


فرانک لمپارد
سرمربی چلسی نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با منچستر یونایتد را چطور می‌بینید؟

قطعا بازی سختی خواهد بود زیرا در زمستان نیز بازیکنان خوبی را خریداری کردند. آنها رقیب ما هستند و قطعا انگیزه بالایی دارند. در فوتبال فاصله‌ها قابل از بین رفتن است. از امتیازی که در جدول داریم، آگاه هستیم. دیدار مقابل منچستریونایتد و تاتنهام، مسابقه‌های بزرگی برای ما هستند. نمی‌خواهم خیلی به گذشته نگاه کنم اما گل‌هایی دریافت کردیم که نباید آن‌گونه می‌شد. در بازی لیگ کاپ، تغییرات زیادی در تیم داده بودیم. هر دوی آن‌ بازی‌ها گذشته و حالا یک بازی دیگر پیش رو داریم. این بازی دیداری است که می‌خواهیم در آن پیروز شویم. باید رویکرد و شوق خود را کنترل کنیم. سه بازی خانگی بزرگ پیش روی خود خواهیم داشت. در روحیه بازیکنان پس از تعطیلات تغییر خاصی بوجود نیامده اما همین نیز خوب است. به نظر شاداب‌تر می‌آیند. می‌خواهم تا جایی که می‌شود در اینجا موفق باشم. عاشق کاری هستم که انجام می‌دهم و دوست دارم شرایط آنطور که دوست دارم پیش برود و همه چیز در چلسی به حد مطلوب خود برسد.

اضافه شدن حکیم زیاش به تیم؟

زیاش بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند در عین گلزنی، موقعیت‌های خوبی را برای دیگر بازیکنان فراهم کند. توپ‌های زیادی را در اختیار خود داریم اما نه در آن جایی که باید کار را تمام کنیم، این طور نمی‌شود. امیدواریم در فصل آینده او چنین نقشی را برای ما ایفا کند. در این راه، جا خواهد افتاد. همان بازیکن با کیفیتی است که می‌خواهیم در تیم ببینیم. بازی‌های بسیاری از او تماشا کردم و تحت تاثیر عملکردش مقابل تاتنهام در فصل گذشته قرار گرفتم. قصد داریم بازیکنان خوبی جذب کنیم. سبک بازی او را می‌شناسیم و قابلیت‌های این چنینی او را تحسین می‌کنیم.


شرایط بازیکنان؟

تامی هنوز مصدومیتش برطرف نشده است و نمی‌تواند به میدان برود. در مورد پولیشیچ باید بگویم که او هنوز آمادگی ندارد چون با تیم هم تمرین نکرده است. لوفتوس چیک نیز برای این بازی در دسترس نخواهد بود. امروز تمرین کرد اما شرایطش برای بازی باید مورد ارزیابی قرار گیرد. در مورد کپا باید بگویم واکنشش همان طوری که انتظار داشتم، خوب بود. صحبت زیادی نداشتیم اما بازی ندادن به او، تصمیمی بود که باید می‌گرفتم. اهمیتی ندارد چه تاریخی به باشگاه پیوسته‌اید و مبلغ قراردادتان چه قدر بوده است. من این‌ها را مد نظر قرار نمی‌دهم و تنها بحثی که دارم، تمرینات است. باید تصمیم بگیرم و در آینده نیز شرایط را مشاهده می‌کنید. ماجرا درباره وارد کردن شوک به او نبود. بلکه تنها یک تصمیم عادی در میان بود. می‌خواهم همه نسبت به اتفاقات عکس‌العمل نشان دهند و می‌دانم او چه حسی خواهد داشت. من هم در دوران بازی‌ بازی‌ام این‌ها را تجربه کرده‌ام و بخشی از کار است. در مجموع همیشه سعی می‌کنم با تمام بازیکنان صادق باشم تا ارتباطی دو طرفه بین ما شکل بگیرد.

اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با چلسی را چطور می‌بینید؟

ما می‌خواهیم در این بازی پیروز شویم زیرا فاصله ما با تیم رده چهارمی چلسی به عدد ۳ کاهش پیدا می‌کند و این همان هدف ما است و ما در طول این فصل دوبار آن را انجام داده‌ایم. چلسی در بازی‎های خانگی تیم خوبی است اما ما تلاش خود را خواهیم کرد تا به پیروزی دست یابیم. باید با اعتقاد و امید بیشتری به خودمان وارد میدان بازی شویم. در بازی مقابل ولوورهمپتون وقتی که بازی با نتیجه ۰-۰ به اتمام رسید، درباره آن بازی سوالات و پرسش‌های زیادی پرسیده شد. ما در مقابل یک تیم خوب بازی کردیم و آنتونی مارسیال و میسون گرینوود از پایان ماه دسامبر تا پایان ماه ژانویه بارها در بازی‎های مختلف به میدان رفتند. ما فاقد یک مهاجم دیگر بودیم. با این حال، اودیون این امید را به ما می‌داد تا از مهاجمی با سبک بازی متفاوت بهره‌مند شویم و این فرصت را نیز به میسون و آنتونی می‌داد تا در برخی از بازی‌ها به استراحت بپردازند و شاید باعث شود تا ما با سبک بازی متفاوتی بازی کنیم.

بازیکنان؟

نمی‌توانیم به خاطر یک بازی برابر چلسی همه بازیکنان را به زور به شرایط خوبشان نزدیک کنیم تا به این بازی برسند. اسکاتی، اکسل توانزبه، تیموتی فوسو منساه مدتی زیادی نیست که به جمع ما پیوسته‌اند بنابراین آنها آماده بازی نیستند. البته این را نیز باید بگویم پل پوگبا آماده بازی نخواهد بود. در مجموع چطور می‌توانیم بدون حضور پوگبا، رشفورد و مک تومینای بازی کنیم درحالی که در طول فصل با آنها سر و کار داشتیم. بازیکنان ما این شانس را به دست آوردند که استراحت کنند و استراحت خیلی خوبی نیز داشتند و این استراحت برای تک تک اعضای ترکیب مفید خواهد بود اما به نظرم برای دیگر تیم‌های لیگ منفعت بیشتری داشته است! کیفیت فوتبال در حال بهتر شدن است. دسامبر و ژانویه دو ماه بی رحم و طاقت فرسا به لحاظ تعداد بازی‌ها برای ما بودند. هنگامی که در منچستر یونایتد بازیکنی را جذب می‌کنید، حتی دو هفته نیز برای استراحت کردن پیدا نخواهید کرد بنابراین پسران و بازیکنان ما باید طراوت، کیفیت و تازه نفسی خود را نشان دهند که آنها طی این هفته طراوت و کیفیت خود را نشان داده‌اند. آنها از اهمیت این بازی مهم آگاه هستند و اعتماد به نفس بالایی در آنها دیده می‌شود.


شرایط ایگولا با توجه به ویروس کرونا؟

مشخص نیست او برای بازی امشب به میدان برود یا خیر. ایگالو همراه ما خواهد بود و با ما سفر خواهد کرد. ایگالو اکنون به مدت دو هفته از مکان خود در شهر منچستر خارج نشده است. ما فقط احتیاط می‌کنیم تا ببینیم که آیا او مبتلا (به ویروس کرونا) شده است یا نه. با توجه به مصدومیت مارکوس رشفورد، ما به یک مهاجم دیگر نیاز داشتیم و ما شانس به خدمت گیری ایگالو را به صورت قرضی به دست آوردیم زیر او یک گلزن است، گلزن برتر جام ملت‌های آفریقا در سال گذشته و باید بگویم که بله، او می‌تواند به باشگاه ما کمک کند. ایگالو یک بازیکن حرفه‌ای و پسری خوب است و یک ویژگی اضافی را به تیم ما اضافه خواهد کرد. او از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد و شاید از روی نیمکت به میدان بیاید و بتواند گلزنی کند و او قابلیت این را دارد که هر هدفی که مدنظرش است را در زمین پیاده کند.

در خصوص آمار کلی دو تیم چلسی و منچستر یونایتد بدانید:

پنج بازی بعدی چلسی به شرح زیر است:

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و ششم لیگ جزیره، چلسی – منچستر یونایتد
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم لیگ جزیره، چلسی- تاتنهام
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی – بایرن مونیخ
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و هشتم لیگ جزیره، بورنموث- چلسی
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، دور پنجم جام حذفی انگلیس، چلسی- لیورپول

پنج بازی بعدی منچستر یونایتد به شرح زیر است:

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران، هفته بیست و ششم لیگ جزیره، چلسی – منچستر یونایتد
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵ به وقت تهران، بازی رفت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، کلوب بروژ- منجستر یونایتد
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم لیگ جزیره، منچستر یونایتد- واتفورد
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، بازی برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، منچستر یونایتد- کلوب بروژ
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و هشتم لیگ جزیره، اورتون- منچستر یونایتد

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های تیم‌های فوتبال چلسی و منچستر یونایتد امشب ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با پیش بینی بازی‌های مهم تیم‌های چلسی و منچستر یونایتد و پیش بینی گلزنان این تیم در تورنومنت‌های مختلف، همراه سایت بتکارت باشید

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل