نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ۲۳۴ ؛ به استقبال مبارزه سیلوا – آدسانیا

dd8c023e e544 48d2 aef1 cf29d2464fd4

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی

سیلوا یکی از برترین مبارزان تاریخ هنرهای رزمی ترکیبی و آدسانیا از پدیده‌های جدید این رشته است. امری که این مبارزه را به یکی از جذاب‌ترین مبارزات سال بدل می‌کند. با توجه به وضعیت متفاوت دو مبارز پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ۲۳۴ به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. رویداد یو اف سی ۲۳۴ بامداد یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ به وقت تهران برگزار می‌شود. این رویداد شامل ۱۳ مبارزه است که در مهمترین‌شان رابرت ویتاکر Robert Whittaker و کوین گاستلوم Kevin Gastelum سر کمربند قهرمانی میان وزن با هم رقابت می‌کنند. در دومین مبارزه‌ی مهم آندسون سیلوا، قهرمان سابق این وزن و اسرائیل آدسانیا پا به هشت ضلعی می‌گذارند. سالن رود لاور در ملبورن استرالیا میزبان این رویداد مهیج خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ۲۳۴ ؛ پروفایل آندرسون سیلوا

آندرسون سیلوا قهرمان سابق دسته‌ی میان وزن، و رکورددار دفاع از کمربند قهرمانی

(۱۰ بار) در تاریخ یو اف سی است. دوران قهرمانی او در یو اف سی ۲۰۱۳ روز به طول انجامید که به نوبه خود رکورد دیگری محسوب می‌شود. درخشش او باعث شد که جو روگان Joe Rogan ، رزمی کار سابق و منتقد معروف و دایا وایت Dana White، رئیس یو اف سی به اتفاق او را برترین مبارز تاریخ یو اف سی بدانند. در آخر این کریس وایدمن Chris Whideman بود که در دو مبارزه متوالی سیلوا را شکست داد. پیش از شکست اول برابر وایدمن، سیلوا ۱۶ برد متوالی داشت که این هم یکی از رکوردهای اوست. در مبارزه دوم برابر وایدمن، سیلوا با پا به زانوی وایدمن ضربه زد که باعث شد ساقش به کلی بشکند و یکی از دردناک‌ترین لحظات تاریخ یو اف سی رقم بخورد. شدت شکستگی به حدی بود که پزشکان از ترس مرگ سیلوا، بلافاصله او به بیمارستان منتقل و جراحی کردند. مبارز برزیلی یک سال بعد به هشت ضلعی برگشت، اما دیگر فروغ گذشته را نداشت. او در پنج سال اخیر در پنج مبارزه شرکت کرده و سه برد داشته است. با این حال دو برد او به دلیل استفاه از مواد نیروزا پس گرفته شد. سیلوا در مبارزه‌ی آخرش فوریه ۲۰۱۷، درک برانسون را با رای داوران شکست داد و حالا با کوهی انگیزه می‌خواهد با برد برابر آدسانیا شانس کسب مجدد کمربند را داشته باشد.

آندرسون سیلوا در بوکس، کیک بوکسینگ، موی تای، جوجیتسوی برزیلی و تکواندو سابقه فعالیت دارد. در تکواندو صاحب کمربند مشکی دان ۵ است. از سال ۱۹۹۷ به هنرهای رزمی ترکیبی تغییر رشته داد و ۲۰ سال است که در این رشته فعالیت می‌کند. رکورد او در ام ام ای ۳۴ برد و ۸ شکست در ۴۳ مبارزه است. یک مبارزه او هم به علت وپینگ بدون نتیجه اعلام شد. نقطه قوت سیلوا در ناک اوت کردن رقباست و ۲۰ برد او به همین ترتیب بدست آمده است. او در رنکیگ میان وزن یو اف سی رتبه‌ی پانزدهم را دارد و با وجود افزایش سن، همچنان از برترین مبارزان است. با این اوضاف پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ۲۳۴ بسیار مهیج خواهد بود.

پیش بینی یو اف سی ۲۳۴ ؛ پروفایل اسرائیل آدسانیا

اسرائیل آدسانیا در جوجیتسوی برزیلی کمربند آبی دارد و در رشته بوکس هم صاحب چند عنوان قهرمانی است. رشته‌ی اصلی او کیک بوکسینگ بوده رکوردش در این رشته ۷۵ برد در ۸۰ مبارزه است. در سال ۲۰۰۹ به ام ام ای آمد و از همان ابتدا چشم‌ها را خیره کرد.

آدسانیا متولد نیجریه است. در ۱۳ سالگی به نیوزیلند مهاجرت کرد و با تنی از بزرگترین مبارزان آن زمان تمرین کرد. در سال ۲۰۱۲ اولین مبارزه‌اش در ام ام ای را انجام داد و پنج سال بعد و پس از ۱۱ برد متوالی با ناک اوت، با یو اف سی قرارداد بست. در مبارزه‌ی اولش راب ویلکینسون Rob Wilkinson را در راند دوم ناک اوت کرد و عنوان بهترین مبارز شب را بدست آورد. پس از آن سه مبارز دیگر را هم شکست داد و دو بار دیگر هم به عنوان بهترین مبارز رویداد انتخاب شد. رکورد کلی آداسانیا در ام ام ای ۱۵ برد در ۱۵ مبارزه است و همه او را به عنوان پدیده‌ی اول این ورزش می‌شناسند. ۱۳ برد او با ناک اوت بدست آمده و دو بار هم با رای داوران پیروز شده است. با وجود آمادگی آدسانیا پیش‌بینی یو اف سی ۲۳۴ بسیار جالب خواهد بود.

نکات جالب مبارزه برای پیش بینی یو اف سی ۲۳۴

آندرسون سیلوا در ۶ فیلم و انیمیشن ایفای نقش کرده است.

مادر آدسانیا وقتی که او در کاراته بازویش را شکست، فعالیت در رشته‌های رزمی را برای او ممنوع کرده بود!

پیش‌بینی مسابقات یو اف سی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل