نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی یو اف سی ۲۳۵ ؛ به استقبال مبارزه‌ی جان جونز – آنتونی اسمیت

پیش بینی یو اف سی

پیش بینی یو اف سی

پیش بینی یو اف سی بامداد یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ با برگزاری رویداد یو اف سی ۲۳۵ به اوج هیجان خواهد رسید. در این رویداد مجموعا ۱۳ مبارزه برگزار و طی ۵ مبارزه‌ی اصلی دو کمربند قهرمانی اهدا خواهد شد. لیست مبارزات اصلی این رویداد به شرح زیر است:

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

جان جونز – آنتونی اسمیت در نیمه سنگین وزن (کمربند قهرمانی)

تایرون وودلی – کامارو عثمان در میان وزن (کمربند قهرمانی)

رابی لاولر – بن اسکرن در میان وزن

تچیا تورس – ویلی ژانگ در مبارزه اصلی بخش زنان – کاه وزن

کودی گاربرانت – پدرو مانهوز در خروس وزن

بی‌شک مهمترین مبارزه‌ی این دور بین جان جونز، مبارز اسطوره‌ای یو اف سی و آنتونی اسمیت برگزار می‌شود. جان جونز ماه گذشته پس از پشت سر گذاشتن حواشی بسیار درباره تست مثبت دوپینگش، موفق شد الکساندر گوستافسن را شکست دهد و حالا برای اثبات خود نیاز به بردی درخشان در این مبارزه دارد. آنتونی اسمیت هم مبارزی کهنه‌کار با سابقه‌ی بیش از ۴۰ مبارزه و می‌خواهد اولین مبارزی باشد که جان جونز را در هشت ضلعی شکست می‌دهد.

پیش بینی یو اف سی

پیش بینی یو اف سی ؛ تاریخ سازی جان جونز ادامه می‌یابد؟

پروفایل جان جونز:

لقب: استخوانیBones

سن: ۳۱

قد: ۱۹۳سانتیمتر

وزن: ۹۳ کیلوگرم

ملیت: آمریکایی

جان جونز را کامل‌ترین مبارز تاریخ یو اف سی می‌دانند. او همزمان یکی از پر افتخارترین و پر حاشیه‌ترین مبارزان تاریخ ام ام ای است. جونز سه بار به علت دوپینگ محروم شده و سه بار هم از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کرده است. از نظر سبک بازی جونز به تکنیک‌های سرپا و روی زمین تسلط کامل دارد و تکنیک محبوبش ضربات زانو و آرنج است. هرچند که از نظر اخلاقی چندان قوی نیست و بارها به علت انگشت کردن در چشم رقبایش سرزنش شده است. البته جونز این اتهام را نپذیرفته و علتش را سبک بازی تهاجمی‌اش می‌داند. جونز در رنکینگ نیمه سنگین وزن بو اف سی اول، و در رنکینگ کلی یو اف سی پس از دنیل کورمیر و حبیب نورماگومدوف سوم است.

جان جونز در جوجیتسوی برزیلی صاحب کمربند آبی است. رکوردش در هنرهای رزمی ترکیبی بی نظیر است و موفق شده در ۲۵ مبارزه ۲۳ برد بدست آورد. در واقع جونز تاکنون در هشت ضلعی شکست نخورده و دو برد او به علت دوپینگ و نرسیدن به وزن پس گرفته است. جونز متخصص ناک اوت کردن رقباست و ۱۰ برد او به این روش بدست آمده است.

پیش بینی یو اف سی

آنتونی اسمیت و فرصت تاریخی شدن

پروفایل  آنتونی اسمیت:

لقب: قلب شیر Lionheart

سن: ۳۰

قد: ۱۹۳ سانتیمتر

وزن: ۹۳ کیلوگرم

ملیت: آمریکایی

آنتونی اسمیت در بلاتور و استرایک فورس هم سابقه‌ی مبارزه دارد. در سال ۲۰۰۸ به هنرهای رزمی ترکیبی روی آورد و ۵ سال بعد با یو اف سی قرارداد بست. اسمیت پس از شکست در اولین مبارزه‌اش به بلاتور رفت و در سال ۲۰۱۶ به این سازمان برگشت. او پس از کسب دو جایزه‌ی برترین مبارز شب، از طرف یو اف سی برای مبارزه قهرمانی برابر جان جونز انتخاب شد. رکورد اسمیت در ام ام ای ۳۱ برد و ۱۳ شکست در ۴۴ مبارزه است.  ۱۷ برد او با ناک اوت بدست آمده و ۱۱ بار با سابمیشن و ۲ بار هم با رای داوران پیروز شده است. از سوی مقابل در ۱۳ شکستش، ۸ بار ناک اوت شده و ۴ بار با سابمیشن و ۱ بار با رای داوران بازنده شده است.

نکات جالب مبارزه برای پیش بینی یو اف سی ۲۳۵

اولین شغل جان جونز روزنامه رساندن بوده است!

آنتونی اسمیت توسط مادر و مادر بزرگش بزرگ شده و پدرش به علت نامعلوم خانه را ترک کرده است.

تخصص آنتونی اسمیت در سیمانکاری است و تا سال ۲۰۱۶ هم به این کار ادامه داده است.

جان جونز در پست دفاع فوتبال آمریکایی هم سابقه‌ی بازی دارد.

پیش‌بینی مسابقات یو اف سی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل