نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکای شمالی؛ پیش بینی نتیجه بازی گلدن استیت و لس آنجلس کلیپرز

پیش بینی نتیجه بازی

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش بینی نتیجه بازی بالاجدولی‌ها در خانه مدافع عنوان قهرمانی

گلدن استیت واریرز و لس آنجلس کلیپرز از سری رقابت‌های بسکتبال NBA در ورزشگاه اوراکل آرنا (ورزشگاه خانگی گلدن استیت واریرز ) بامداد دوشنبه ساعت ۵:۰۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های سوم و پنجم جدول کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۴ برد برای گلدن استیت واریرز و ۲ برد برای لس آنجلس کلیپرز را در پی داشته است.

گلدن استیت واریرز: به دنبال ثبات فصل‌های گذشته

گلدن استیت هم اکنون در رده سوم جدول کنفرانس غرب قراردارد. این تیم در این فصل همانند فصل‌های گذشته تیم مقتدر نشان نداده از این رو پیش بینی نتیجه بازی های این تیم در این فصل به راحتی فصل‌‎های گذشته نیست. این تیم در این فصل نیز از مصدومیت ستاره‌های خود آسیب دیده است. در نتایج این تیم در این فصل عدم ثبات در دیده می‌شود آنها در ۶ بازی اخیر خود ۴ برد و ۲ باخت کسب کرده‌اند.گلدن استیت در این فصل میانگین ۱۱۵.۵ امتیاز در هر بازی را ثبت کرده که از این نظر در رده سوم لیگ بسکتبال قرار دارند. همچنین آنها آمار بدی در امتیاز دادن به حریف را به جای گذاشته‌اند، آنها ۱۱۰.۴ امتیاز در هر بازی به حریف داده‌اند که از این نظر در رده پانزدهم لیگ بسکتبال جای می‌گیرند. از دیگر آمار قابل توجه آنها درصد پرتاب‌های موفق سه امتیازی آنها است. گلدن استیت ۳۹ درصد پرتاب های سه امتیازی‌اش موفقیت آمیز بوده که از این نظر در رده دوم لیگ بسکتبال NBA  قرار دارند. درست است که این تیم در بهترین فرم خود قرار ندارد اما در پیش بینی نتیجه بازی احتمال برد گلدن استیت با حضور بهترین های بسکتبال NBA بیشتر است.

ترکیب احتمالی: استفن کری، دیمین جونز، کوین دورانت، دریموند گرین، کلی تامپسون

لس آنجلس کلیپرز: کار سخت لس آنجلسی ها مقابل جنگجویان

تیم لس آنجلس کلیپرز این فصل را فوق‌العاده شروع کرد و حتی به صدر جدول کنفرانس غرب نیز رسید اما نتایج این روند نزولی به خود گرفت و اکنون در ۶ بازی اخیرخود، ۵ بار شکست خورده و فقط یکبار موفق به کسب پیروزی شده و با این نتایج اخیر آنها در رده پنجم جدول کنفرانس غرب قرار دارند.دانیلو گالیناری در بازی آخر این تیم مقابل دالاس ماوریکس، ۳۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس گل را ثبت کرد و باعث پیروزی تیمش با نتیجه ۱۲۵-۱۲۱ شد. لس آنجلس کلیپرز در این فصل ۱۱۴.۷ امتیاز در هر بازی گرفته‌است که آمار خوبی برای این تیم به حساب می‌آید. البته ۱۱۴.۳ امتیاز در هربازی به تیم حریف داده اند که این آمار نقطه ضعف این تیم را در این فصل نشان می‌دهد. پیروزی لس آنجلس کلیپرز در مقابل دالاس ماوریکس پیش بینی نتیجه بازی را بیش از پیش سخت می‌کند.

ترکیب احتمالی: توبیاس هریس، آوری برادلی، ژیلیوس الکساندر، دانیلو گالیناری، مارسین گورتات

پیش‌بینی مسابقه گلدن استیت – لس آنجلس کلیپرز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل