نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی 23 بهمن در سایت بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی

برای علاقه مندان به پیش بینی ورزشی امروز و امشب مسابقات جذاب و حساسی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد. پس از مدت‌ها انتظار برای هواداران فوتبال، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از امشب آغاز خواهد شد. همچنین در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، دو نماینده ایران به مصاف رقبا خواهند رفت و مسابقات جذاب تنیس در قاره‌های مختلف امروز و امشب انجام خواهد شد.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان علی دایی در تیم سایپا امروز در اولین دیدار از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم مینروا از هند خواهند رفت. مینروا نماینده هند در ۵ بازی قبلی خود ۴ شکست و تنها ۱ مساوی داشته و در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد. در سوی دیگر سایپا نیز در ۵ بازی آخر خود بدون پیروزی بوده و ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. این مسابقات بصورت تک بازی برگزار خواهد شد و در صورت مساوی شدن در وقت قانونی، بازی در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی ادامه خواهد یافت.

ذوب آهن دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا که مانند سپاهان و پرسپولیس سابقه فینالیست شدن در این رقابت‌ها را دارد در مرحله مقدماتی میزبان الکویت خواهد بود. تیم الکویت در ۱۰ بازی اخیر خود بدون شکست بوده و در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی کسب کرده است. در سوی دیگر ذوب آهن این روزها شرایط مناسبی ندارد و در ۵ بازی اخیر ۲ بار شکست خورده و تنها ۳ مساوی کسب کرده و در ۱۰ بازی اخیر بدون پیروزی بوده است. تیم ذوب آهن در ۵ بازی اخیر تنها ۱ گل به ثمر رسانده است.

تنیس – ای‌تی‌پی روتردام هلند

در مسابقات تنیس و در مرحله یک شانزدهم نهایی ای‌تی‌پی روتردام هلند، میلوش رائونیچ نفر شماره ۱۴ تنیس جهان به مصاف فیلیپ کولشریبر خواهد رفت که در رتبه ۳۲ رنکینگ دنیا قرار دارد. میلوش رائونیچ در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و فیلیپ کولشریبر در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور سهم هر کدام ۱ پیروزی بوده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای دوحه قطر

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس زنان دوحه، کیکی برتنز تنیسور شماره ۸ زنان جهان به مصاف نفر شماره ۲۸ دنیا یعنی کامیلا گیروگی خواهد رفت. کیکی برتنز در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و در مسابقات تنیس سن پترزبورگ به مقام قهرمانی رسیده است. در سوی دیگر کامیلا گیروگی در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ پیروزی داشته و موفقیتی کسب نکرده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور مطرح هر کدام یک بار به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا‌

در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، زنیت سن پترزبورگ که به تازگی سردار آزمون را به خدمت گرفته در دور رفت مهمان فنرباغچه ترکیه خواهد بود. تیم پر سابقه فنرباغچه این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده و در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته است. در سوی دیگر زنیت سن پترزبورگ در ۵ بازی آخر دوستانه ۱ شکست، ۱ مساوی و ۳ پیروزی کسب کرده است. این دو تیم در سال‌های اخیر سابقه رویارویی با یکدیگر را نداشته‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

اما در مرحله یک هشتم نهایی مهم‌ترین مسابقات باشگاهی جهان یعنی لیگ قهرمانان اروپا آاس رم میزبان پورتو خواهد بود. پورتو در شرایطی به عنوان صدرنشین به این مرحله از مسابقات رسید که در ۶ بازی مرحله گروهی ۵ پیروزی و ۱ مساوی کسب کرد. در سوی دیگر آاس رم با ۳ پیروزی و ۳ شکست به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شد. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته‌اند. در دو رویارویی قبلی این دو تیم ۱ بار پورتو ۳ بر صفر به پیروزی رسیده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

منچستر یونایتد در شرایطی در مرحله یک هشتم نهایی میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود که در ۱۰ بازی اخیر ۹ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در این ۱۰ مسابقه ۲۳ گل به ثمر رسانده است. در سوی دیگر پاری سن ژرمن در این بازی نیمار، مونیر و احتمالا کاوانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ شکست و ۱ مساوی داشته است. در آخرین رویارویی این دو تیم و در یک بازی دوستانه پاری سن ژرمن موفق شده ۲-۰ منچستریونایتد را شکست دهد.

پیش‌بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل