نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ اردیبهشت در سایت بتکارت

20farvardin 10

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – فینال جام حذفی انگلیس؛ واتفورد – منچستر سیتی

منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس، در فینال جام حذفی به مصاف واتفورد خواهد رفت. منچستر سیتی در ۱۰ بازی آخر خود ۹ پیروزی و ۱ شکست داشته و واتفورد در ۱۰ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۲ مساوی و ۵ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، ۵ بار منچستر سیتی به پیروزی رسیده و ۱۹ گل وارد دروازه واتفورد کرده است. منچستر سیتی در صورت پیروزی در این بازی سومین مقام قهرمانی خود را در این فصل جشن خواهد گرفت.

فوتبال – فینال لیگ قهرمانان اروپا – زنان؛ بارسلونا (زنان) – المپیک لیون (زنان)

تیم زنان المپیک لیون قهرمان ۳ فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا، در فینال لیگ قهرمانان اروپای این فصل در شهر بوداپست مجارستان به مصاف تیم زنان بارسلونا خواهد رفت. المپیک لیون در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۸ پیروزی و ۲ مساوی داشته و در ۳۰ بازی اخیر بدون شکست بوده است. در سمت دیگر بارسلونا در ۱۰ بازی آخر ۹ پیروزی و ۱ شکست داشته و در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست بایرن مونیخ در ۲ بازی رفت و برگشت شده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تیم، المپیک لیون موفق شده با نتیجه ۱-۰ و ۲-۱ بارسلونا را شکست دهد.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ آینتراخت فرانکفورت – بایرن مونیخ

بایرن مونیخ برای قهرمانی در این فصل بوندسلیگا نیاز به نباختن در آخرین بازی فصل برابر آینتراخت فرانکفورت دارد. بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و با ۷۵ امتیاز و تفاضل گل +۵۲ در صدر جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر آینتراخت فرانکفورت در ۵ بازی اخیر ۲ مساوی و ۳ شکست داشته و با حضور در رتبه ششم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز به پیروزی برابر بایرن مونیخ دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار بایرن مونیخ به پیروزی رسیده و آینتراخت فرانکفورت ۱ بار موفق به شکست بایرن شده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ بروسیا دورتموند – بروسیا مونشن‌گلادباخ

بروسیا دورتموند برای کسب مقام قهرمانی بوندسلیگا نیاز به پیروزی برابر بروسیا مونشن گلادباخ و شکست بایرن مونیخ برابر آینتراخت فرانکفورت دارد. دروتموند در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و با ۷۳ امتیاز و تفاضل گل +۳۵ در رتبه دوم جدول قرار دارد. در سمت دیگر بروسیا مونشن‌گلادباخ در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و با ۵۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول است و برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، بروسیا دورتموند موفق به شکست رقیب شده است.

فوتبال – لیگ برتر پرتغال؛ اسپورتینگ – لیسبون پورتو

تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر پرتغال در هفته آخر و یک مسابقه جذاب به مصاف هم خواهند رفت. پورتو تیم رده دوم جدول برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به پیروزی در این بازی و شکست بنفیکا برابر رقیبش دارد. پورتو در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و با ۸۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. در طرف دیگر اسپورتینگ لیسبون نیز در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و با ۱ مساوی ۷۴ امتیازی است و در رتبه سوم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم قدرتمند پرتغالی، ۲ بار پورتو به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و در ۱ بازی اسپورتینگ لیسبون برنده بوده است.

والیبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ لوبه – زنیت کازان

زنیت کازان قهرمان ۴ فصل اخیر مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا در دیدار فینال به مصاف لوبه خواهد رفت. هر دو تیم در ۱۰ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه، ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار زنیت کازان به پیروزی رسیده و ۲ بار لوبه برنده بوده است. نکته جالب اینکه در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز این دو تیم برابر هم قرار گرفتند که در ان بازی زنیت کازان روسیه با نتیجه ۳-۲ لوبه ایتالیا را شکست داد.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ سوئیس – سوئد

در پنجمین بازی از مرحله گروهی هاکی روی یخ قهرمانی جهان‌، تیم‌های دوم و چهارم گروه B به مصاف هم می‌روند. سوئد در ۴ بازی گذشته ۳ پیروزی و ۱ شکست داشته و سوئیس در ۴ بازی گذشته موفق به شکست رقبا شده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، سوئد موفق شده سوئیس را شکست دهد و در صورت پیروزی در این بازی جای این تیم را در رتبه دوم جدول خواهد گرفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل