نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ اردیبهشت در سایت بتکارت

26 ordibehesht

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پرسپولیس – پارس جنوبی جم

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در هفته آخر لیگ برتر برای قهرمانی نیاز به کسب ۱ امتیاز برابر پارس جنوبی جم دارد. پرسپولیس در ۱۰ هفته اخیر لیگ برتر بازنده نبوده و ۵ پیروزی و ۵ مساوی داشته و در صورت نباختن در این مسابقه برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر خواهد شد. در سمت دیگر پارس جنوبی جم در ۱۰ بازی اخیر تنها ۱ پیروزی داشته و ۵ شکست و ۴ مساوی به دست آورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار پرسپولیس به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ استقلال خوزستان – سپاهان

سپاهان دیگر مدعی قهرمانی لیگ برتر امیدوار است پارس جنوبی جم بتواند پرسپولیس را شکست دهد تا آنها با پیروزی برابر استقلال خوزستان به مقام قهرمانی برسند. سپاهان در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و استقلال خوزستان که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده در ۵ بازی آخر ۲ مساوی و ۳ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بازی مساوی شده و هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ سپیدرود رشت – استقلال

استقلال که به دنبال قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده است در یک بازی سرنوشت ساز برابر سپیدرود رشت قرار خواهد گرفت. استقلال در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ شکست و ۱ مساوی داشته و در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر سپیدرود رشت برای باقی ماندن در لیگ برتر نیاز به پیروزی در این بازی دارد. سپیدرود در ۵ بازی اخیر ۲ مساوی، ۲ شکست و ۱ پیروزی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، استقلال موفق شده رقیب رشتی خود را شکست دهد.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پدیده – ماشین‌سازی‌تبریز

ماشین سازی تبریز امیدوار است با شکست و یا متوقف کردن پدیده در تبریز، به تیم همشهری یعنی تراکتورسازی برای کسب رتبه چهام و سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. پدیده در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و ماشین سازی که هفته گذشته مانع قهرمانی زودهنگام پرسپولیس شد در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار پدیده به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ تراکتورسازی – فولاد

تراکتورسازی در آخرین شانس خود برای رسیدن به رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. تراکتورسازی در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ مساوی داشته و فولاد در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۱ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بازی مساوی شده و هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ ذوب آهن – نفت‌ مسجدسلیمان

نفت مسجد سلیمان برای بقا در لیگ برتر نیاز به پیروزی برابر آماده‌ترین تیم این روزهای فوتبال ایران دارد. نفت مسجد سلیمان در ۵ بازی اخیر ۲ مساوی و ۳ شکست داشته است. در سمت دیگر ذوب آهن در ۸ بازی آخر خارج از خانه بازنده نبوده و در این بازی‌ها ۶ پیروزی و ۲ مساوی داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار ذوب آهن در اصفهان نفت مسجد سلیمان را شکست داده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل