نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ اردیبهشت در سایت بتکارت

24 ordibehesht000 3 1

والیبال – سوپر لیگ ایتالیا؛ لوبه – پروجا

در پنجمین و آخرین مسابقه از مرحله فینال والیبال سوپر لیگ ایتالیا، پروجا و لوبه به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در ۴ مسابقه قبلی ۲ پیروزی به دست آورده‌اند و برنده این مسابقه به مقاک قهرمانی فصل دست خواهد یافت. پروجا در ۱۰ بازی اخیر ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته و لوبه در ۱۰ مسابقه آخر ۷ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۱۰ رویارویی قبلی این دو تیم، ۶ بار پروجا برنده بوده و ۴ بار لوبه به پیروزی رسیده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز رم ایتالیا؛ استانیسلاس واورینکا – دیوید گوفن

دیوید گوفن نفر شماره ۲۳ تنیس دنیا در مرحله اول مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مسترز رم به مصاف استانیسلاس واورینکا خواهد رفت که در رده ۲۹ جهان قرار دارد. دیوید گوفن در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و استانیسلاس واورینکا در ۴ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۴ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۳ بار استانیسلاس واورینکا به پیروزی رسیده و ۱ بار دیوید گوفن برنده بوده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز رم ایتالیا؛ ماتئو براتینی – الکساندر زورف

تنیسور شماره ۵ دنیا یعنی الکساندر زورف در مرحله اول رقابت‌های تنیس ای‌تی‌پی مسترز رم برابر ماتئو براتینی قرار خواهد گرفت که در رتبه ۳۳ جهان قرار دارد. ماتئو براتینی در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و الکساندر زورف در ۵ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو تنیسور، الکساندر زورف موفق شده با نتیجه ۲-۰ ماتئو براتینی را شکست دهد.

تنیس – دبلیوتی‌ای رم ایتالیا؛ آناستازیا سواستووا – بلیندا بنچیچ

بلیندا بنچیچ تنیسور شماره ۱۵ زنان جهان در مرحله اول مسابقات تنیس دبلیوتی‌ای رم به مصاف آناستازیا سواستووا نفر شماره ۱۳ تنیس زنان خواهد رفت. آناستازیا سواستووا در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و بلیندا بنچیچ در ۵ بازی اخیر خود ۴ بار برنده بوده و ۱ بار بازنده بوده است. این دو تنیسور مطرح اهل هلند و سوئیس برای اولین بار برابر هم قرار خواهند گرفت.

تنیس – دبلیوتی‌ای رم ایتالیا؛ کریستینا ملادنوویچ – کارولین گارسیا

در مرحله اول مسابقات تنیس دبلیو‌تی‌ای رم دو تنیسور فرانسوی به مصاف هم خواهند رفت. کارولین گارسیا نفر شماره ۲۲ جهان در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در سمت دیگر کریستینا ملادنوویچ نفر شماره ۶۳ جهان در ۵ بازی آخر ۴ بار به پیروزی رسیده و ۱ بار شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو تنیسور، کارولین گارسیا موفق شده با نتیجه ۲-۰ کریستینا ملادنوویچ را شکست دهد.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ فرانسه – آلمان

آلمان تیم دوم گروه A مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان‌ پس از دو پیروزی پیاپی در سومین مسابقه به مصاف فرانسه خواهد رفت که در ۲ مسابقه ابتدایی شکست خورده است. آلمان در ۱۰ بازی آخر خود ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته و فرانسه در ۱۰ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۷ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار آلمان به پیروزی رسیده و ۱ بار فرانسه موفق به شکست رقیب قدرتمندش شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل