نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۰ اردیبهشت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز مادرید اسپانیا آزاد؛ دومینیک تیم – راجر فدرر

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مسترز مادرید راجر فدرر مرد شماره ۳ دنیای تنیس به مصاف دومینیک تیم خواهد رفت که در رتبه ۵ جهان قرار دارد. راجر فدرر در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۹ پیروزی و ۱ شکست داشته و دومینیک تیم در ۱۰ بازی اخیر ۸ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور مطرح، ۲ بار فدرر به پیروزی رسیده و ۳ بار دومینیک تیم موفق شده پرافتخارترین تنیسور تاریخ را شکست دهد.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز مادرید اسپانیا آزاد؛ الکساندر زورف – استفانوس تسیتسیپاس

استفانوس تسیتسیپاس نفر شماره ۹ دنیای تنیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تنیس ای‌تی‌پی مسترز مادرید به مصاف الکساندر زورف خواهد رفت که در رتبه ۴ جهان قرار دارد. استفانوس تسیتسیپاس در ۵ مسابقه آخر خود به پیروزی رسیده و هفته گذشته در پرتغال به قهرمانی رسید. در سمت دیگر الکساندر زورف در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در دو رویارویی قبلی این دو تنیسور جوان، هر کدام صاحب ۱ پیروزی شده‌اند.

تنیس – دبلیوتی‌ای مادرید اسپانیا آزاد؛ کیکی برتنز – اسلون استیونز

اسلون استیونز و کیکی برتنز نفرات شماره ۸ و ۷ تنیس زنان جهان در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس دبلیوتی‌ای مادرید به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تنیسور در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور، اسلون استیونز آمریکایی موفق شده کیکی برتنز هلندی را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ سوئد – جمهوری چک

در اولین مسابقه از گروه دوم مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان، تیم‌های جمهوری چک و سوئد به مصاف هم خواهند رفت. جمهری چک در ۱۰ مسابقه اخیر ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و سوئد در ۱۰ بازی آخر ۸ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم قدرتمند اروپایی، ۳ بار سوئد به پیروزی رسیده و ۲ بار جمهوری چک برنده بوده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ مون‌پلیه –  سن- اتین

سن-اتین تیم رده چهارم جدول، در هفته سی و ششم لیگ ۱ فرانسه میزبان مون‌پلیه تیم رده پنجم جدول خواهد بود. سن-اتین در ۵ بازی اخیر ۴ بار به پیروزی رسیده و تنها ۱ مساوی داشته و مون‌پلیه در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۲ گل داشته است، ۳ بار مون‌پلیه به پیروزی رسیده، ۱ بار سن-اتین برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل