نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ تاتنهام – آژاکس

آژاکس شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا، پس از پیروزی در دیدار رفت، در دیدار برگشت میزبان تاتنهام خواهد بود. آژاکس در ۱۰ بازی اخیر ۹ بار برنده بوده و ۱ مساوی داشته و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. در سمت دیگر تاتنهام در ۵ بازی اخیر ۴ بار شکست خورده و تنها ۱ پیروزی داشته و بدون در اختیار داشتن هری کین اوضاع مناسبی ندارد. درباره وضعیت تاتنهام این نکته جالب است که این تیم در ۱۰ بازی آخر خارج از خانه ۹ بار شکست خورده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ گوانگ‌ژو اورگراند – سانفریس هیروشیما

سانفریس هیروشیما صدرنشین گروه ششم لیگ قهرمانان آسیا در هفته پنجم میزبان گوانگ‌ژو اورگراند چین خواهد بود که با ۲ امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارد. سانفریس هیروشیما در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و گوانگ‌ژو اورگراند در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در دیدار رفت گوانگ‌ژو اورگراند موفق شد با نتیجه ۲-۰ رقیب ژاپنی را شکست دهد.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ کاشیما آنتلرز – جوهور دارالتعظیم

قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا در پنجمین بازی مرحله گروهی مهمان جوهور دارالتعظیم مالزی خواهد بود. کاشیما آنتلرز در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و در رتبه دوم جدول قرار دارد. در سمت دیگر جوهور دارالتعظیم در ۴ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان ۳ بار شکست خورده و تنها ۱ مساوی کسب کرده است. در دیدار رفت کاشیما آنتلرز موفق شد با نتیجه ۲-۱ جوهور دارالتعظیم را شکست دهد.

والیبال – سوپر لیگ ایتالیا؛ لوبه – پروجا

سومین بازی از مرحله فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا در شرایطی برگزار می‌شود که هر تیم در ۲ بازی اول یک پیروزی کسب کرده است. پروجا در ۱۰ بازی اخیر ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته و لوبه در ۱۰ بازی آخر ۸ بار برنده بوده و تنها ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار پروجا به پیروزی رسیده و لوبه تنها ۱ بار در دیدار آخر به پیروزی رسیده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز مادرید اسپانیا آزاد ؛ فیلیپ کولشریبر – فرانسیس تیافو

فرانسیس تیافو آمریکایی نفر شماره ۳۷ تنیس جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مسترز مادرید به مصاف فیلیپ کولشریبر خواهد رفت که در رتبه ۵۰ دنیا قرار دارد. هر دو تنیسور در ۱۰ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته‌اند و برای اولین بار در این مسابقه برابر هم قرار خواهند گرفت.

تنیس – دبلیوتی‌ای مادرید اسپانیا آزاد ؛ آناستازیا سواستووا – کیکی برتنز

کیکی برتنز تنیسور شماره ۷ زنان جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس دبلیوتی‌ای مادرید به مصاف آناستازیا سواستووا خواهد رفت که در جایگاه شماره ۱۳ دنیا قرار گرفته است. آناستازیا سواستووا در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و کیکی برتنز در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و تنها ۱ بار مغلوب شده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور، هر کدام ۱ بار به پیروزی رسیده‌اند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل