نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ پرسپولیس – پاختاکور

پرسپولیس در شرایطی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف پاختاکور که برای صعود از این گروه نیاز به پیروزی در این بازی دارد. پرسپولیس در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته و در ۴ مسابقه اخیر به پیروزی نرسیده است. در سمت دیگر پاختاکور در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۲ رویارویی قبلی پرسپولیس و پاختاکور ۱ بار پاختاکور به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ الدحیل – استقلال

استقلال نیز مانند پرسپولیس شرایط سختی برای صعود دارد. استقلال برای صعود باید هر دو مسابقه باقی‌مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد. استقلال در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و الدحیل در ۵ بازی آخر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. در دیدار رفت الدحیل موفق شد با نتیجه ۳-۰ استقلال را شکست دارد و امشب شاگردان فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی و در میان تماشاگران خود به دنبال انتقام از رقیب قطری خواهند بود.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ الاهلی – السد

تیم‌های اول و دوم گروه پرسپولیس در یک بازی حساس به مصاف هم خواهند رفت. السد در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و الاهلی در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی کسب کرده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار السد به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار الاهلی برنده بوده است. نکته جالب درباره تیم السد اینکه در ۵ بازی آخر خانگی به پیروزی رسیده و ۲۴ گل به ثمر رسانده است. میانگین بیش‌تر از ۴ گل در هر بازی.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ العین – الهلال

الهلال صدرنشین گروه سوم در شرایطی میزبان تیم آخر گروه یعنی العین خواهد بود که در ۵ بازی اخیر ۳ بار شکست خورده و تنها ۱ پیروزی برابر استقلال کسب کرده است. در سمت دیگر العین نیز شرایط مطلوبی ندارد و در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم نامدار، ۲ بار الهلال به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار العین برنده بوده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ لستر سیتی – منچستر سیتی

منچستر سیتی برای باز پس گرفتن صدر جدول در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف لستر سیتی خواهد رفت. منچستر سیتی در ۵ بازی اخیر برنده بوده و شانس اول قهرمانی لیگ برتر است. در طرف دیگر لستر سیتی در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در رتبه نهم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار منچستر سیتی برنده بوده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار لستر سیتی در دیدار رفت این فصل به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ بولونیا – آث میلان

آث میلان تیم رتبه هفتم جدول برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد نیاز به پیروزی برابر بولونیا دارد. آث میلان در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و بولونیا در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار آث میلان به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل