نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ۷ اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پدیده – استقلال

در آخرین بازی هفته بیست و هفتم، تیم‌های دوم و پنجم لیگ برتر ایران در یک جدال حساس و جذاب در مشهد به مصاف هم خواهند رفت. استقلال در ۵ بازی اخیر لیگ برتری ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در صورت عدم پیروزی در این بازی شانس قهرمانی خود را از دست خواهد داد. در سمت دیگر پدیده در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۱ شکست و ۱ مساوی داشته و امیدوار است با کسب پیروزی در این بازی به رتبه‌های بالاتر و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار استقلال به پیروزی رسیده، ۱ بار پدیده برنده بوده و ۲ بازی اخیر با نتیجه بدون گل مساوی تمام شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ اینتر میلان – یوونتوس

دربی ایتالیا در شرایطی میان اینتر میلان و یوونتوس برگزار می‌شود که یوونتوس موفق شد هشتمین قهرمانی پیاپی خود را در سری آ هفته گذشته جشن بگیرد. یوونتوس در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است و در سمت دیگر اینتر میلان که در رتبه سوم جدول قرار گرفته در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار یوونتوس به پیروزی رسیده، ۱ بار اینتر میلان برنده بوده و ۱ بازی مسای شده است.

فوتبال – فینال جام حذفی فرانسه؛ رن – پاری سن ژرمن

در فینال جام حذفی فرانسه پاری سن ژرمن قهرمان لیگ ۱ فرانسه به مصاف رن خواهد رفت. رن در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده، ۲ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ در رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته است ۱ بار رن به پیروزی رسیده و پاری سن ژرمن ۴ بار برنده بوده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ صنعت نفت آبادان – نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان که در منطقه سقوط قرار گرفته در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. نفت مسجد سلیمان در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ مساوی داشته و برای ماندن در لیگ برتر نیاز مبرمی به کسب امتیاز از این بازی دارد. در طرف دیگر صنعت نفت آبادان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی کسب کرده و می‌تواند با کسب پیروزی در این بازی باقی ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کند. هر ۳ رویارویی قبلی این دو تیم خوزستانی با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ بروسیا دورتموند – شالکه

چهارمین دربی معتبر جهان ملقب به دربی روهر، در شرایطی برگزار می‌شود که بروسیا دورتموند در کورس قهرمانی قرار دارد و شالکه در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته است. بروسیا دورتموند رده دومی در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و شالکه در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی بروسیا دورتموند و شالکه، هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده و ۳ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ تاتنهام – وستهام

تاتنهام تیم رده سوم جدول در هفته سی و ششم میزبان تیم رده یازدهمی وستهام خواهد بود. تاتنهام در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و با پیروزی در این بازی می‌تواند کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را تقریبا قطعی کند. در سمت دیگر وستهام در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۳ بار تاتنهام برنده بوده، ۱ بار وستهام به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

هندبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ ویوه تائرون کیلس – پاری‌سن‌ژرمن

در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال لیگ قهرمانان اروپا، ویوه تائرون کیلس لهستان میزبان پاری‌سن‌ژرمن فرانسه خواهد بود. هر دو تیم در ۱۰ بازی اخیر خود ۹ پیروزی داشته‌اند و در شرایط آمادگی بسیار خوبی به مصاف هم خواهند رفت. در ۷ رویارویی قبلی این دو تیم، پاری‌سن‌ژرمن ۵ بار موفق شده به پیروزی برسد و ویوه تائرون کیلس تنها ۱ بار برنده بوده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل