نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی سوم اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی
پیش بینی مسابقات ورزشی
پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ استقلال – الهلال عربستان

استقلال تهران امیدوار است با تکرار پیروزی دور رفت برابر الهلال عربستان به صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا برسد. استقلال در ۵ بازی اخیر پس از شکست در دربی تهران و تساوی برابر سایپا ۳ پیروزی پیاپی کسب کرده و در شرایط آمادگی مطلوبی به سر می‌برد. در سمت دیگر الهلال عربستان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و امیدوار است بتواند برابر استقلال شکست دور رفت را جبران کند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار استقلال به پیروزی رسیده و ۱ بار الهلال برابر استقلال برنده بوده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ الوصل امارات – ذوب آهن

ذوب آهن اصفهان صدرنشین گروه اول لیگ قهرمانان آسیا در چهارمین بازی مرحله گروهی میزبان الوصل امارات خواهد بود. ذوب آهن در ۱۰ بازی اخیر بدون شکست بوده و در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته است. در سمت دیگر الوصل امارات در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته و در رتبه سوم جدول گروه قرار گرفته است. در دیدار رفت تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه ۳-۱ الوصل را در امارات شکست دهد.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ الدحیل – العین امارات

العین امارات که نتایج ناامید کننده‌ای در این فصل لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده، در چهارمین مسابقه میزبان الدحیل خواهد بود. العین در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و الدحیل در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این العین و الدحیل که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ برایتون – تاتنهام

برایتون به همراه علیرضا جهانبخش برای فرار از منطقه سقوط نیاز به کسب امتیاز برابر تیم قدرتمند تاتنهام دارد. برایتون در ۵ بازی اخیر ۴ شکست و ۱ مساوی داشته و در رتبه هفدهم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر تانهام در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و امیدوار است با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در رتبه سوم جدول مستحکم کند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم تاتنهام موفق شده برایتون را شکست دهد.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ فنرباغچه – ژالگیریس کاوناس

در سومین بازی از مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال یورولیگ، ژالگیریس کاواناس لیتوانی میزبان فنرباغچه ترکیه خواهد بود. هر دو تیم در ۲ دیدار قبلی صاحب ۱ پیروزی شده‌اند و در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۴ پیروزی و ۱ شکست در کارنامه دارند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار فنرباغچه به پیروزی رسیده و ژالگیریس کاواناس تنها ۱ بار برنده بوده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ رئال مادرید – پاناتینایکوس

رئال مادرید پس از ۲ پیروزی پیاپی در مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال یورولیگ برابر پاناتینایکوس، در سومین مسابقه و در یونان به مصاف این تیم خواهد رفت. رئال مادرید در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و پاناتینایکوس در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، رئال مادرید موفق شده پاناتینایکوس را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل