نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی اول اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ منچستر یونایتد – اورتون

منچستر یونایتد که با ۶۴ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد در هفته سی و پنجم و در جدالی حساس به مصاف اورتون خواهد رفت که در رتبه نهم جدول قرار گرفته است. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار منچستر یونایتد برابر اورتون به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ بروسیا دورتموند – فرایبورگ

بروسیا دورتموند برای جا نمداندن از کورس قهرمانی و صدرنشینی در هفته سی‌ام بوندسلیگا نیاز به پیروزی برابر فرایبورگ دارد. بروسیا دورتموند در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و فرایبورگ در ۵ بازی اخیر ۱ بار برنده بوده، ۲ بار شکست خورده و ۲ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بازی مساوی شده و ۳ بار بروسیا دورتموند به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ اتلتیک بیلبائو – رئال مادرید

رئال مادرید تیم رده سوم لالیگا در هفته سی و سوم میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار رئال مادرید برنده بوده اما در ۳ رویارویی اخیر بازی مساوی شده و رئال مادرید موفق نشده رقیب باسکی خود را شکست دهد.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول – کاردیف سیتی

لیورپول برای باز پس گرفتن صدر جدول لیگ برتر از منچستر سیتی، در هفته سی و پنجم به مصاف تیم کاردیف خواهد رفت. کاردیف که در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و در رتبه هجدهم جدول قرار دارد برای فرار از منطقه سقوط نیاز به پیروزی در این بازی دارد. در سمت دیگر لیورپول در ۸ بازی اخیر برنده بوده و می‌تواند با ۱ پیروزی متوالی دیگر خود را به صدر جدول برساند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، ۴ بار لیورپول برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ موناکو – پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن پس از ۲ شکست متوالی و دریافت ۱۰ گل در ۳ مسابقه اخیر، در هفته سی و سوم میزبان تیم موناکو خواهد بود. پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و موناکو در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی پاری سن ژرمن موفق شده موناکو را شکست دهدو ۲۰ گل در ۵ بازی وارد دروازه این تیم کند.

بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی؛ ایندیانا پیسرز – بوستون سلتیکس

بوستون سلتیکس پس از ۳ پیروزی پیاپی برابر ایندیانا پیسرز برای چهارمین بار و قطعی کردن صعود به مرحله بعدی پلی آف برابر این تیم قرار خواهد گرفت. بوستون سلتیکس در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و ایندیانا پیسرز در ۵ بازی اخیر تنها ۱ پیروزی به دست آورده و ۴ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم بوستون سلتیکس موفق شده ایندیانا پیسرز را شکست دهد.

هاکی روی یخ – اس‌اچ‌ال سوئد؛ دیورگاردن – فرولوندا

در اولین بازی مرحله فینال مسابقات هاکی روی یخ اس‌اچ‌ال سوئد، فرولوندا میزبان دیورگاردن خواهد بود. فرولوندا در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده و دیوگاردن در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، دیوگاردن ۳ بار به پیروزی رسیده و فرولوندا ۲ بار برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل