نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ فروردین در سایت بتکارت

25farvardin001

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ چلسی – لیورپول

تیم لیورپول صدرنشین لیگ برتر در حساس‌ترین مسابقه این هفته انگلیس، به مصاف چلسی تیم سوم جدول خواهد رفت. لیورپول در ۵ بازی اخیر خود ۵ پیروزی پیاپی داشته و چلسی در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار چلسی به پیروزی رسیده و ۳ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه تیم لیورپول در ۸ بازی قبلی خانگی نتوانسته تیم چلسی را شکست دهد.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ پاری سن ژرمن – ليل

در جذاب‌ترین مسابقه این هفته لیگ ۱ فرانسه، لیل تیم دوم جدول به مصاف پاری سن ژرمن صدرنشین خواهد رفت. پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و لیل در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۷ رویارویی قبلی این دو تیم پاری سن ژرمن موفق شده لیل را شکست دهد و آخرین پیروزی لیل برابر پاری سن ژرمن به ۷ سال قبل بازمی‌گردد.

فوتبال – سوپر لیگ ترکیه؛ گالاتاسرای – فنرباغچه

دربی حساس شهر استانبول، در شرایطی میان پرطرفدارترین تیم‌های منطقه آسیایی و اروپایی برگزار می‌شود که؛ فنرباغچه در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و گالاتاسرای در رده دوم جدول قرار گرفته است. گالاتاسرای در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و فنرباغچه در ۷ بازی خانگی اخیر ۶ بار برنده بوده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار فنرباغچه برنده بوده، ۳ بازی مساوی شده و گالاتاسرای موفق به کسب پیروزی نشده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ اینتر میلان – فروزینونه

اینتر میلان تیم رده سوم جدول که در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد قرار دارد، در هفته سی و دوم به مصاف فروزینونه خواهد رفت که در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته است. اینتر میلان در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و فروزینونه در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ پیروزی پیاپی داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، اینتر میلان موفق شده بدون دریافت گل، فروزینونه را شکست دهد.

بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی؛ بوستون سلتیکس – ایندیانا پیسرز

در اولین مسابقه مرحله پلی‌آف بسکتبال ان‌بی‌ای بوستون سلتیکس یکی از مدعیان قهرمانی به مصاف ایندیانا پیسرز خواهد رفت. بوستون سلتیکس در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و ایندیانا پیسرز در ۵ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار بوستون سلتیکس به پیروزی رسیده و ایندیانا پیسرز ۲ بار برنده بوده است.

اسنوکر – قهرمانی جهان‌؛ حسین وفایی – دنیل ولس

حسین وفایی نفر شماره ۳۶ دنیای اسنوکر در مرحله نیمه نهایی دور مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان به مصاف دنیل ولس خواهد رفت که در رده ۶۲ جهان قرار دارد. حسین وفایی در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و دنیل ولس در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. این دو اسنوکرباز ایرانی و ولزی در دیدار امروز برای اولین‌بار به مصاف هم خواهند رفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل