نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ دنور ناگتس در مقابل ساکرامنتو کینگز

Kings v Nuggets

پیش بینی مسابقات بسکتبال با نزدیک شدن به مقاطع پایانی فصل به اوج هیجان خود رسیده‌است، پس تا پایان این مطلب با ما باشید. تیم‌های دنور ناگتس و ساکرامنتو کینگز روز پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه دنور ناگتس در تلاش است تا با کسب رتبه‌ی اول در کنفرانس غرب آسان‌ترین حریف را در پلی‌آف داشته باشد و ساکرامنتو کنیگز نیز می‌خواهد حداقل یک پله دیگر در جدول صعود کند تا شانس خوبی برای رسیدن به پلی‌آف داشته ‌باشد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

این بازی به میزبانی دنور ناگتس و در وزشگاه پِپسی سنتر (Pepsi Center) برگزار خواهد شد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ دنور ناگتس به دنبال رتبه اول

دنور ناگتس که پس از گلدن استیت بهترین عملکرد را در کنفرانس سخت غرب داشته، در تلاش است حتی شگفتی را از این نیز فراتر ببرد و رتبه اول این کنفرانس را نیز تصاحب کند. کسب رتبه نخست در طول فصل عادی بسکتبال NBA به این معنی است که دنور می تواند یک بازی بیشتر در خانه در طول پلی‌آف داشته‌باشد. البته که با در اختیار داشتن بازیکنانی چون نیکولا جوکیچ و جمال ماری هرچیزی را ممکن می‌سازد.

دنور ناگتس تا به اینجای فصل با کسب ۳۷ پیروزی و متحمل شدن ۱۸ شکست در رده‌ی دوم کنفرانس غرب قرار دارد. نیکولا جوکیچ نیز در این فصل با میانگین ۲۰.۴ امتیاز در هر بازی و ۱۰.۵ ریباند بهترین بازیکن دنور ناگتس در این فصل بوده‌است. البته نتایج فوق‌العاده دنور در این فصل تنها به دلیل عملکرد خوب نیکولا جوکیچ نبوده‌است. دنور ناگتس شاید تیم‌ترین تیم بسکتبال NBA در این فصل بوده‌است، چراکه با وجود دارا بودن ستاره‌هایی چون جمال ماری و نیکولا جوکیچ یکی از تیمی‌ترین شیوه‌های بسکتبال را اجرا کرده و توانسته نتایج خوبی هم کسب کند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال به خصوص بسکتبال NBA همیشه دشوار بوده‌است اما دنور ناگتس با توجه به فرم فوق‌العاده‌اش در این فصل شانس خوبی در این دیدار دارد.

ترکیب احتمالی : نیکولا جوکیچ – جمال ماری – پاول میلسَپ – مالِک بیزلی – ویل بارتون

ساکرامنتو کینگز ؛ پادشاهان جوان و جویای نام ساکرامنتو

ساکرامنتو کینگز که با انتخاب‌های عالی در دِرَفت بسکتبال NBA توانست روند پیشرفت خود را سرعت ببخشد، اکنون در جایگاهی قرار دارد که هیچکس در ابتدای فصل تصورش را هم نمی‌کرد. تقریبا همه‌ی کارشناسان اذعان داشتند که آینده درخشانی در انتظار ساکرامنتو کینگز است اما نه کسی امیدی به این فصل نداشت. آن‌ها اما با انتخاب دِرن فاکس در درفت بسکتبال NBA توانستند خیلی زود به جمع تیم‌های پلی‌آف بازگردند. دِرن فاکس در این فصل میانگین ۱۷.۲ امتیاز و ۷.۱ پاس منجر به گل را ثبت کرده‌است و در میان بهترین بازیکنان جوان لیگ قرار دارد. ساکرامنتو اکنون با کسب ۳۰ پیورزی و البته متحمل شدن ۲۶ شکست در رده نهم کنفرانس غرب قرار دارد.

اکنون به نظر می‌رسد ساکرامنتو کینگز فاصله‌ی چندانی با تبدیل شدن به یک تیم مدعی ندارد. ساکرامنتو تنها دو سوپراستار نیاز دارد تا درکنار بازیکنان با استعداد کنونی بتواند با سایر تیم‌های کنفرانس غرب به رقابت بپردازد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال بسیار سخت است و انتظار می‌رود سارکامنتو کینگز کار سختی در خانه دنور ناگتس پیش رو داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : دِرن فاکس – هَریسون بارنز – بادی هیلد – کالی آستین – بیِلیکا –

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل