نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ دالاس ماوریکس در مقابل میلواکی باکس

Bucks v Mavericks

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال به خصوص بسکتبال NBA هستید با ما تا انتها همراه باشید. تیم‌های بسکتبال دالاس ماوریکس و میلواکی باکس در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. دالاس که اکنون به انجام چند نقل و انتقال چهره‌ی متفاوتی دارد در تلاش است که با ادامه روند خوب خود بتواند یکی از جایگاه‌های پلی‌آف را به دست بیاورد. میلواکی باکس نیز که بهترین رکورد کنفرانس شرق بسکتبال NBA را در اختیار دارد، به هیچ وجه نمی‌خواهد جایگاه خود را در صدر جدول از دست بدهد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

این بازی ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه و به میزبانی دالاس ماوریکس در ورزشگاه اَمریکن اِیرلاین سنتر(American Arline Center) برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ دالاس ماوریکس با چهره‌ای جدید وارد می‌شود

دالاس ماوریکس در مهلت تعیین شده برای نقل و انتقالات بسکتبال NBA توانست یکی از هیجان‌انگیزترین خریدها را انجام دهد. آن‌ها دنیس اسمیت را به نیویورک دادند و در عوض کریستاپس پورزینگیس را به خدمت گرفتند. اکنون همه‌ی هواداران منتظر هستند تا ترکیب پورزینگیس و لوکا دانچیچ را در تیم دالاس ببینند. البته آن‌ها دراین نقل و انتقال تیم هاردِوی جونیور را نیز از نیویورک به خدمت گرفتند که بازیکن بسیار خوبی است.

دالاس ماوریکس که این فصل با انتخاب لوکا دانچیچ در دِرَفت بسکتبال NBA خیال خود را تا سال‌ها از داشتن یک سوپراستار راحت کرد، اکنون با به خدمت گرفتن کریستاپس پورزینگیس جوان و قرار دادن او در کنار دانچیچ یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های NBA خواهد بود. آن‌ها در این فصل نیز چندان بد کار نکرده‌اند و با ۲۵ پیروزی و البته ۲۸ شکست در رده‌ی یازدهم کنفرانس سخت غرب قرار دارند و همچنان به حضور در پلی‌آف امیدوار هستند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال آن هم در این مقطع از فصل بسیار دشوار است و به نظر می‌رسد دالاس با وجود اینکه در خانه بازی می‌کند کار بسیار سختی در مقابل میلواکی باکس آماده پیش رو دارد.

ترکیب احتمالی : لوکا دانچیچ – تیم هاردوی جونیور – هریسون بارنز – کِلِبر – فینی اسمیت

میلواکی باکس ؛ پیش به سوی تاریخ‌سازی با اعجوبه یونانی

میلواکی باکس که با در اختیار داشتن یانیس اَنتِتِکومپو توانسته بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شود در جدول رده‌بندی بسکتبال NBA با قدرت در صدر کنفرانس شرق بالاتر از بوستون و تورنتو قرار دارد. در ابتدای فصل اکثر کارشناسان میلواکی را یکی از تیم‌های خوب کنفرانس می‌دانستند اما هیچکس تصور نمی‌کرد آن‌ها تا این حد عالی کار کنند. میلواکی باکس اکنون با کسب ۴۰ پیروزی و متحمل شدن تنها ۱۳ شکست امید بسیاری به کسب جایگاه نخست کنفرانس شرق دارند.

یانیس اَنتِتِکومپو در این فصل موفق شده با میانگین ۲۷ امتیاز در هر بازی و ۱۲.۴ ریباند یکی از بهترین رکوردهای بسکتبال NBA را به نام خود ثبت کند و سهم بزرگی در موفقیت این فصل میلواکی داشته‌باشد. البته باید منتظر ماند و دید که آیا میلواکی میتواند همین نمایش‌ها را در پلی‌آف هم داشته باشد یا نه.

پیش بینی مسابقات بسکتبال بسیار سخت است اما با در نظر گرفتن رکورد فوق‌العاده میلواکی در این فصل می‌توان گفت که آن‌ها شانس خوبی در این دیدار دارند.

ترکیب احتمالی : یانیس انتتکومپو – اریک بلدسود – بروک لوپز – میدلتون – براگدون

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل