نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ جدال فینیکس سانز با یوتا جاز در بسکتبال NBA

Jazz v Suns 1

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال هستید، این مطلب را از دست ندهید. تیم‌های بسکتبال فینیکس سانز و یوتا جاز روز پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد از سری رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌رودند. این بازی شاید برای فینینکس سانز که در انتهای جدول کنفرانس غرب قرار دارد اهمیت چندانی نداشته‌باشد اما یوتا جاز که در کورس کسب جایگاه پلی‌آف قرار دارد با انگیزه‌های زیادی به این بازی می‌آید. این بازی در واقع تقابل یکی از بهترین و یکی از بدترین تیم‌های بسکتبال NBA محسوب می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

این بازی در ورزشگاه ویوینت اسمارت هوم آرینا و به میزبانی یوتا جاز برگزار می‌شود. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده اما انتظار می‌رود یوتا جاز در این دیدار بسیار برتر باشد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ یوتا جاز به دنبال ادامه روند خوب

یوتا جاز که فصل گذشته با نمایش‌های درخشان خود را در میان مدعیان کنفرانس غرب برای خود جایی دست و پا کرد، این فصل نیز توانسته تیم خوبی را روانه‌ی بسکتبال NBA کرده است. داناوان میچل فوق ستاره‌ی یوتا جاز در این فصل نیز به مانند فصل قبل ستاره اول تیمش بوده و توانسته در کنار رودی گوبرت و جو اینگلز یوتا را در موقعیت خوبی در جدول قرار دهد.

یوتا جاز اکنون با کسب ۳۰ پیروزی و متحمل شدن ۲۴ شکست در رده‌ی هفتم کنفرانس غرب قرار دارد. البته آن‌ها در دیدار چند شب پیش خود در مقابل هیوستون راکتس شکست بدی را در خانه متحمل شدند تا در دیدار مدعیان قافیه را باخته باشند. داناوان میچل در این فصل توانشته میانگین ۲۲.۴ امتیاز در هر بازی را از خود ثبت کند که رکورد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

یوتا جاز با ادامه همین روند بدون شک یکی از جایگاه‌های پلی‌آف را به خود اختصاص خواهد داد. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است اما انتظار می رود یوتا جاز بتواند فینیکس سانز را از پیش رو بردارد.

فینیکس سانز ؛ خورشید تاریک فینیکس

فینیکس سانز که تا سال ۲۰۱۰ در کنار لیکرز یکی از بهترین تیم‌های کنفرانس غرب به حساب میآمد، اکنون تبدیل به بدترین تیم این کنفرانس شده‌است که هیچ شانسی حتی برای نزدیک شدن به جایگاه پلی‌آف نیز ندارد. تنها کور سوی امید هواداران فینینکس دوین بوکر فوق ستاره این تیم است که نمایش های فوق العاده و فردی اش همه را به هیجان می آورد. دوین بوکر در این فصل موفق شده میانگین ۲۴.۹ امتیاز در هر بازی را از خود ثبت کند که این رکورد در میان برترین های بسکتبال NBA قرار دارد.

فینیکس سانز در این فصل تنها ۱۱ پیروزی کسب کرده است و ۴۴ شکست را نیز متحمل شده که تقریبا بدترین رکورد بسکتبال NBA محسوب می شود. دوین بوکر نیز به انتهای قرارداد خود با فینیکس نزدیک می شود و سانز کار سختی برای راضی کردن بوکر خواهند داشت. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده است و خیلی بعید است که فینیکس سانز بتواند کاری در مقابل یوتا از پیش ببرد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل