نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ جدال اوکلاهوما سیتی تاندر و پورتلند تریل بلیزرز

Thunder v Blazers

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. رقابت‌های بسکتبال NBA مقاطع پایانی فصل عادی خود را طی می‌کند و تیم‌ها در کنفرانس غرب نزدیک‌تر از همیشه با هم رقابت می‌کنند. تیم‌های اوکلاهوما سیتی تاندر و پورتلند تریل بلیزرز صبح جمعه ساعت ۷:۰۰ در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته بسکتبال NBA است و برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. این دو تیم دارای رکوردی مشابه در NBA هستند و پیروزی در این دیدار می‌تواند رتبه آن‌ها را در جدول بهبود ببخشد و در نهایت از امتیاز بازی خانگی در پلی‌آف استفاده کنند.

این بازی به میزبانی پورتلند تریل بلیزرز و در ورزشگاه مودا سنتر (Moda Center) برگزار می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوما سیتی تاندر در اوج 

اوکلاهوما سیتی تاندر یکی از بهترین دوران خود را پس از جدایی کوین دورانت سپری می‌کند. اوکلاهوما که عادت کرده بود راسل وستبروک را به عنوان تک ستاره خود ببیند اکنون به رهبری پاول جرج یکی از بهترین تیم‌های حاضر در کنفرانس غرب به حساب می‌آید. پاول جرج که بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند، در این فصل توانسته میانگین ۲۸.۶ امتیاز را ثبت کند که یکی از بهترین رکوردهای بسکتبال NBA به شمار می‌آید. او همچنین توانسته میانگین ۲.۳ توپ ربایی را در هربازی ثبت کند که در این زمینه نیز یکی از بهترین‌های بسکتبال NBA است. اکنون پاول جرج یکی از کاندیدای اصلی جایزه ارزشمندترین بازیکن (MVP) است.

راسل وستبروک دیگر ستاره اوکلاهوما سیتی تاندر نیز در این فصل آمار بسیار خوبی را از خود ثبت کرد و با تغییر سبک بازی بیشتر در خدمت تیم بوده است. او توانسته میانگین ۱۱.۲ ریباند و ۱۰.۷ پاس منجر به گل را در هر بازی ثبت کند که تاثیر فراوانی در موفقیت این فصل اوکلاهوما داشته است. اوکلاهوما سیتی تاندر اکنون با کسب ۳۹ پیروزی و متحمل شدن ۲۵ شکست در رده سوم کنفرانس غرب قرار دارد. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه سخت و انتظار می‌رود اوکلاهوما کار سختی در خانه پورتلند اریل بلیزرز داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : پاول جرج – راسل وستبروک – استیون آدامز – ترنس فرگوسن – جرمی گرنت

پورتلند تریل بلیزرز ؛ به دنبال شکستن طلسم دور اول

پورتلند تریل بلیزرز که با در اختیار داشتن دامیان لیلارد و مک کالوم یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های عقب زمین را در بسکتبال NBA در اختیار دارد، همیشه فصل عادی را با رکوردی عالی به پایان رسانده اما در پلی‌آف نتوانسته از دور اول فراتر برود. دامیان لیلارد که بدون شک یکی از بهترین گارد راس‌های بسکتبال NBA است در این فصل نیز به مانند فصول قبل بهترین بازیکن پورتلند تریل بلیزرز بوده است و توانسته میانگین ۲۵.۹ امتیاز و ۶.۴ پاس منجر به گل را ثبت کند که در میان گارد راس‌های بسکتبال NBA یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

مک کالوم دیگر ستاره پورتلند نیز میانگین ۲۱.۱ امتیاز را در هربازی ثبت کرده‌است و در کنار لیلارد ترکیب فوق‌العاده‌ای را شکل داده اند. بزرگ‌ترین مشکل پورتلند اما نداشتن ترکیب قوی روی نیمکت است که باعث می‌شود وقتی بازیکنان اصلی استراحت می‌کنند پورتلند از حریفان عقب بیافتد. پورتلند تریل بلیزرز اکنون با کسب ۳۹ پیروزی و ۲۵ شکست با رکورد مشابه اوکلاهوما در رده چهارم کنفرانس غرب قرار دارند و می‌توانند با پیروزی در این بازی به رده سوم بیایند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است و به نظر می‌رسد بازی نزدیکی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

ترکیب احتمالی: دامیان لیلارد –سی جی مک کالوم – یوسف نورکیچ – آمینو – هارکلس

پیش بینی مسابقات بسکتبال در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل