نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ بروکلین نتس و واشنگتن ویزاردز در بسکتبال NBA

Nets v Wizards

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال هستید با ما تا پایان این مطلب همراه باشید. تیم‌های بسکتبال بروکلین نتس و واشنگتن ویزاردز روز پنحشنبه ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این بازی در انتخاب تیم‌های صعودکننده به پلی‌آف بسیار تاثیرگذار است. بروکلین نتس که با عملکرد خیره کننده در رده ششم قرار دارد در تلاش است تا جایگاه خود را حفظ کند و واشنگتن ویزاردز نیز که هنوز برای رسیدن به پلی‌آف شانس دارند و نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

این بازی به میزبانی بروکلین نتس و در ورزشگاه بارکِلِیز سنتر (Barclays Center) برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ بروکلین نتس فراتر از حد انتظار

بروکلین نتس سال‌ها به دلیل از دست دادن انتخاب‌های خود در دِرَفت تبدیل به بدترین تیم بسکتبال  NBA شده بود، اکنون عنوان یکی از جذابترین تیم‌های بسکتبال NBA را یدک می‌کشد. آن ها با انجام چند نقل و انتقال فوق‌العاده مثل به خدمت گرفتن دی آنجلو راسل از لیکرز توانستند بار دیگر به صحنه رقابت بازگردند.

دی آنجلو راسل در این فصل با ثبت میانگین ۲۰.۵ امتیاز در هربازی و البته ۶.۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن بروکلین نتس بوده‌است. دی انجلو راسل حتی توانست در تیم منتخب بسکتبال NBA نیز قرار گرفت تا بروکلین نتس پس از سال‌ها در این تیم نماینده‌ای داشته‌باشد. آن‌ها در این فصل توانسته‌اند ۳۲ پیروزی کسب کنند و البته در ۳۰ بازی هم شکست خورده‌اند و در رده ششم کنفرانس شرق قرار دارند. بروکلین نتس اکنون می‌تواند با خرید دو فوق ستاره تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های لیگ شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است اما به نظر می‌رسد بروکلین نتس که در خانه بازی می‌کند شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار را داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : دی آنجلو راسل – جو هریس – گراهام – جِرت اَلن – کاریس لِوِرت

واشنگتن ویزاردز ؛ ستاره های بی فروغ واشنگتن

واشنگتن ویزاردز با در اختیار داشتن بردلی بیل و جان وال یکی از خلاق‌ترین و البته بهترین ترکیب‌های دو نفره عقب زمین را در تمام بسکتبال NBA در اختیار دارد، اما نتایجی که در این چند فصل کسب کرده‌اند به هیچ وجه درخور نبوده‌است و واشنگتن ویزاردز را تبدیل به یکی از سوژه‌های انتقاد کارشناسان کرده‌است.

به نظر می‌رسد جان وال و بردلی بیل که هر دو از ستارگان نامدار لیگ هستند بدون یکدیگر عملکرد بهتری دارند و نبود هماهنگی بین این دو بازیکن کار را برای واشنگتن سخت کرده‌است. بردلی بیل در این فصل میانگین ۲۵.۷ امتیاز در هربازی در این زمینه بهترین بازیکن تیمش بوده است. جان والی نیز با میانگین بیش از ۲۰ امتیاز و ۸.۷ پاس منجر به گل دومین بازیکن تاثیرگذار تیم بوده‌است. اما به نظر می‌رسد این آمار فوق‌العاده هم کمکی به واشنگتن نکرده‌است. آن ها اکنون با ۲۴ پیروزی و متحمل شدن ۳۴ شکست در رده یازدهم کنفرانس شرق قرار دارند و حداقل سه رده تا صعود به پلی‌آف فاصله دارند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است و به نظر می‌رسد و واشنگتن کار سختی در خانه بروکلین نتس داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : بردلی بیل – جِف گرین – ترور اِریزا – ساتورانسکی – بابی پورتیس

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل