نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوما سیتی تاندر و پورتلند تریل بلیزرز

Thunder v Blazer

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال به خصوص بسکتبال NBA هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. تیم‌های بسکتبال اوکلاهوما سیتی تاندر و پورتلند تریل بلیرز روز سه شنبه ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه هر دو تیم انگیزه بسیار بالایی برای قهرمانی در کنفرانس غرب و یا حداقل رسیدن به پلی‌آف دارند.

پیش بینی در بتکارت

این دو تیم تا اینجای فصل در بسکتبال NBA بسیار خوب کار کرده‌اند و از مدعیان اصلی کنفرانس غرب به حساب می‌آیند. این بازی به میزبانی اوکلاهوما سیتی تاندر و در ورزشگاه چیساپیک آرنا برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوما سیتی تاندر در فکر قهرمانی

اوکلاهوما سیتی تاندر که فصل گذشته به دلیل عدم هماهنگی میان سه بازیکن اصلی خود یعنی پاول جرج، راسل وستبروک و کارملو آنتونی نتوانست از دور نخست پلی‌آف بالاتر رود، در این فصل چشم‌ها را در بسکتبال NBA به خود خیره کرده‌است. نمایش‌های باورنکردنی پاول جرج دراین فصل باعث شده هم اوکلاهوما سیتی تاندر در کنفرانس غرب در رتبه‌ی خوبی قرار بگیرد و هم خود جرج یکی از کاندیدای جایزه‌ی ارزشمندترین بازیکن (MVP) امسال بسکتبال NBA شود.

دیگر ستاره‌ی این تیم یعنی راسل وستبروک نیز در فرم خوب اوکلاهوما سیتی تاندر در این فصل تاثیر بسیاری داشته‌است. راسل وستبروک پس از پاول جرج که میانگین ۲۸.۳ امتیاز را در هر بازی ثبت کرده، با میانگین ۲۱.۲ امتیاز و البته ۱۱.۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن اوکلاهوما در این فصل بوده‌است. نمایش‌های درخشان دنیس شرودر نیز باعث شده تا آن‌ها دیگر نگران جانشین وستبروک در دقایق مختلف بازی نباشند.

اوکلاهوما سیتی تاندر اکنون با ۳۶ پیروزی و ۱۹ شکست در رده‌ی سوم کنفرانس غرب قرار دارند و شانس قهرمانی در کنفرانس را نیز دارد. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است اما به نظر می‌رسد اوکلاهوما شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : راسل وستبروک – پاول جرج – استیون آدامز – پترسون – ترنس فرگوسن

پورتلند تریل بلیزرز ؛ طلسم دور اول بالاخره می‌شکند؟

پورتلند تریل بلیزرز که با در اختیارداشتن دامیان لیلارد و سی جِی مک کالوم، یکی از بهترین ترکیب‌های عقب زمین را در تمام بسکتبال NBA را در اختیار دارد، در چند سال اخیر باوجود نمایش‌های درخشان در طول فصل عادی هرگز نتوانسته در پلی‌آف از دور اول فراتر رود و همین مسپله انتقادات زیادی را به این تیم وارد کرده‌است.

این فصل اما شاید نقطه عطفی در تاریخ پورتلند تریل بلیزرز باشد. دامیان لیلارد بهترین بازیکن این تیم اکنون در حال نزدیک شدن به انتهای قرارداد خود است و اگر آن‌ها نتوانند تیمی در حد قهرمانی فراهم کنند شاید او را از دست بدهند. دامیان لیلارد در این فصل توانسته میانگین ۲۶.۲ امتیاز در هر بازی را از خود ثبت کند و درکنار میانگین ۶.۴ پاس گل در هربازی او را به یکی از بهترین‌های بسکتبال NBA تبدیل کرده‌است. آن‌ها اکنون با ۳۳ پیروزی و ۲۲ شکست پشت سر اوکلاهوما در رده‌ی چهارم کنفرانس غرب قرار دارند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است، و انتظار می‌رود این دو تیم بازی برابری را در مقابل هم داشته‌باشند.

ترکیب احتمالی : دامیان لیلارد – سی جی مک کالوم – آمینو – نورکیچ – هارکلِس

پیش بینی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل