نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ جدال جان هیگینز و سانگام در جایزه بزرگ جهان

Higgins v Saenghakam

اگر ازعلاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مسابقات جایزه بزرگ جهان در شهر پرستون انگلستان در حال برگزاری است و در همین دور اول دیدارهای جذاب زیادی را شاهد بوده‌ایم.  در دور نخست این مسابقات رانی اُسالیوان که اکنون پر افتخارترین اسنوکر باز تاریخ به حساب می‌آید، مغلوب مارکو فو اسنوکرباز مطرح چینی شد تا نخستین شگفتی مسابقات در همان دور اول رقم بخورد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در دیگر دیدارها اما شگفتی خاصی رخ نداد و مارک اَلِن، استورات بینگام و بَری هاوکینز همگی در مقابل حریفان گمنام خود پیروز شدند تا تنور رقابت‌ها همچنان داغ بماند. از دور نخست مسابقات جایزه بزرگ جهان، جان هیگینز در مقابل سانگام قرار می‌گیرد تا قهرمان چهار دوره جهان کار سختی را در دور اول داشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ جان هیگینز سایه‌ای از یک قهرمان

جان هیگینز، اسنوکزباز اسطوره‌ای که چهار قهرمانی جهان و چند قهرمانی مَسترز و بریتانیا در کارنامه‌ی درخشان خود دارد، خیلی وقت است که از استانداردهای خود به دور است و نتوانسته عملکردی شایسته‌ی نامش ارائه دهد. جان هیگینز که به زعم بساری از کارشناسان کامل‌ترین بازیکن تاریخ اسنوکر محسوب می‌شود در این فصل تقریبا در تمامی رقابت‌ها در همان دور اول حذف شده‌است.

جان هیگینز در تعداد بریک های صد امتیازی، قهرمانی جهان و سایر رکوردها در کنار رانی اُسالیوان و استفن هندری قرار دارد. او در این فصل بهترین عملکرد خود را در مسابقات آزاد اسکاتلند داشت که موفق شد یک بِرِیک ۱۴۷ امتیازی نیز به ثبت برساند. در رقابت‌های قهرمان قهرمانان، آزاد انگلستان، مسترز و قهرمانی بریتانیا اما هیگینز بسیار ضعیف عمل کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد. جان هیگینز که در رده بندی جهانی اسنوکر در رده‌ی چهارم قرار دارد تا کنون نتوانسته در مسابقات جایزه بزرگ جهان به قهرمانی برسد و همین مسئله انگیزه‌های او را دو چندان می‌کند. قهرمانی در رقابت‌های جایزه بزرگ جهان می تواند سکوی پرتابی برای بازگشت هیگینز به دوران اوج باشد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار است، اما بعید به نظر می‌رسد جان هیگینز کار سختی در مقابل سانگام چینی داشته‌باشد.

سانگم ؛ جوان چینی به دنبال جایی در میان بزرگان

نوپون سانگام، اسنوکرباز جینی که از سال ۲۰۱۱ وارد رده بندی حرفه‌ای اسنوکربازان شده‌است، همواره در صدد بردن عنوانی درخور بوده اما موفق به این کار نشده‌است. سانگام تا کنون چند بار موفق به شکست چند تن از بزرگان اسنوکر شده اما نتوانسته عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. بهترین عملکرد او به مسابقات آزاد ولز برمی‌گردد که سانگام توانست به مرحله نیمه‌نهایی برسد اما از صعود به فینال بازماند.

سانگام تاکنون ۵۸ بریک صدامتیازی از خود ثبت کرده‌است که امار نسبتا ضعیفی محسوب می‌شود. سانگام اکنون در رده بندی جهانی در رتبه‌ی سی وسوم قرار دارد و بهترین رتبه‌ی دوران حرفه‌ای او نیز چندان تفاوتی با رتبه‌ی امروزش نداشته‌است. او در بهترین دوران بازی خود توانسته به رتبه‌ی سی و دوم برسد.

جان هیگینز و سانگام تا کنون در دوبار مقابل هم قرار گرفته‌اند که هر دو بازی با پیروزی جان هیگینز به پایان رسیده‌است. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه سخت است و به نظر نمی‌رسد سانگام کاری در مقابل هیگینز از پیش ببرد.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر جایزه‌ی بزگ جهان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل