نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ نبرد مارک دیویس و جیمی رابرتسون در جایزه بزرگ جهان

photo 2019 02 05 13 13 14

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید. مسابقات جایزه بزرگ جهان به رسم هرساله در شهر پرستون انگلستان در حال برگزاری است و ۳۲ نفر از بهترین بازیکنان جهان با هم به رقابت می‌پردازند. نخستین دوره این رقابت‌ها از سال ۲۰۱۵ و در کشور ولز برگزار شد و پس از آن به انگلستان و شهر پرستون نقل مکان کرد. تا کنون چهار دوره از این مسابقات برگزار شده که جاد ترامپ، شاون مورفی، بری هاوکینز و رانی اُسالیوان هرکدام یک بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

نخستین شگفتی این بازی‌ها نیز در همان دور اول رقم خورد و رانی اُسالیوان مدافع عنوان قهرمانی با شکست در مقابل مارکو فو از دور رقابت‌ها کنار رفت تا رانی اُسالیوان یک قهرمانی دیگر را نیز از دست داده‌باشد.

اکنون از دور نخست جایزه بزرگ جهان جیمی رابرتسون و مارک دیویس در مقابل هم قرار خواهند گرفت تا یکی از جذاب ترین دیدارهای این دور را شاهد باشیم. این بازی ساعت ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ مارک دیویس در فکر یک تورنومنت خوب دیگر

مارک دیویس که از سال ۱۹۹۱ وارد رده‌بندی حرفه‌ای اسنوکربازان شد، در طول دوران حرفه‌ای طولانی مدت خود نتوانسته عناوین زیادی را کسب کند. او تا کنون موفق به کسب ۵ عنوان قهرمانی اسنوکر شده‌است که هیچکدام از تورنومنت‌های رنکینگ دار به حساب نمی‌آیند. مارک دیویس اما نشان داده در این فصل در فرم نسبتا خوبی قرار دارد. او در مسابقات آزاد انگلستان موفق شد با بازی‌های درخشان به فینال نیز راه یابد که البته با شکست در آن مسابقه به مقام دوم دست یافت. دیویس موفق شد در آن مسابقات اولین شکست فصل رانی اُسالیوان را رقم بزند.

دیویس با وجود عدم موفقیت در به دست آوردن عناوین قهرمانی، همیشه یکی از بهترین بازیکنان هجومی اسنوکر به حساب می‌آمده. او تا کنون موفق به ثبت ۲۴۵ بریک صد امتیازی شده‌‌‌است که آمار نسبتا خوبی است. دیویس که اکنون در رده‌‎بندی جهانی در رتبه‌ی سی و پنجم قرار دارد در تلاش است تا یک تورنومنت خوب دیگر را در این فصل داشته باشد. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده اما به نظر می رسد مارک دیویس شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار در جایزه بزرگ جهان داشته‌باشد.

جیمی رابرتسون ؛ رویاپردازی جوان انگلیسی

جیمی رابرتسون انگلیسی از سال ۲۰۰۲ وارد رده‌بندی حرفه‌ای اسنوکربازان شد و پس از آن همیشه به دنبال اثبات خود در تورنومنت‌های کوچک و بزرگ بوده است. در این مسیر جیمی رابرتسون موفق به قهرمانی در یک تورنومنت شده است. او در مسابقات مسترز اروپا با شکست جو پری قدرتمند موفق شد اولین و البته تنها عنوان قهرمانی خود در اسنوکر را به دست بیاورد.

جیمی رابرتسون از جمله استعدادهای جوان دنیای اسنوکر محسوب می‌شود که هنوز نتوانسته به تعادل خوبی بین بازی هجومی و دفاعی برسد و همین مسئله نیز باعث شده نتواند عناوین زیادی را کسب کند. او تا کنون موفق به ثبت ۱۲۷ بریک صد امتیازی شده که برای جوانی با سن و سال و سابقه‌ی او آمار خوبی محسوب می‌‍شود. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار است به خصوص مسابقات جایزه بزرگ جهان، و انتظار می‌رود این بازی بسیار نزدیک دنبال شود.

این دو تا کنون ۴ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که جیمی رابرتسون ۳ بار و مارک دیویس یک پیروزی را کسب کرده‌اند.

پیش‌بینی مسابقات جایزه‌ی بزرگ جهان اسنوکر در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل