نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ نیل رابرتسون و کرت مافلین درمسابقات آزاد ولز

Robertson v Maflin

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید تا انتهای این مطلب مارا را همراهی کنید. مسابقات آزاد ولز به دور یک چهارم نهایی رسیده‌است و با حذف بسیاری از بزرگان اسنوکر جهان و روی دادن چندین و چند شگفتی تنور جذابیت مسابقات بسیار داغ  شده‌است. رانی اُسالیوان، مارک سلبی و مارک ویلیامز و حتی جاد ترامپ آماده از دور این رقابت‌ها کنار رفته‌اند. البته مدافع عنوان قهرمانی یعنی جان هیگینز اسکاتلندی در این مسابقات بسیار آماده نشان داده و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. از دیگر بزرگان جهان نیز باید به بازی‌های خوب نیل رابرتسون قهرمان سابق جهان اشاره کرد که بسیار آماده بوده‌است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

نکته‌ی جالب توجه در مسابقات آزاد ولز به ثمر رسیدن دو بِرِیک ۱۴۷ امتیازی است که یکی را نیل رابرتسون و دیگری را نوپون سانگام چینی ایجاد کردند. اکنون از دور یک چهارم نهایی این مسابقات نیل رابرتسون به مصاف کرت مافلین می‌رود. این مسابقه ساعت ۲۳:۰۰ روز جمعه در شهر کاردیف برگزار خواهد شد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ نیل رابرتسون قهرمانی می‌خواهد

نیل رابرتسون قهرمانی استرالیایی سابق جهان چند وقتی بود که در فرم بسیار بدی قرار داشت و در همان دورهای ابتدایی در هر تورنومنتی حذف می‌شد. اما در سه رقابت اخیری که در آن‌ها شرکت کرده است بسیار آماده نشان داده‌است. او در مسابقات مَسترز توانست به نیمه نهایی برسد و در دیداری نزدیک رقابت را به جاد ترامپ واگذار کرد. در این مسابقات نیز رابرتسون توانسته حریفانِ البته نه چندان سرشناس خود را با قدرت از پیش رو بردارد. او حتی موفق به ثبت یک بِرِیک ۱۴۷ امتیازی نیز شد که در کنار بِرِیک نوپون سانگام بالاترین بریک این مسابقات به حساب می‌آید.

نیل رابرتسون که در کنار رانی اُسالیوان یکی از بهترین بازیکنان هجومی دنیا محسوب می‌شود، توانایی خاصی در ایجاد بریک‌های صد امتیازی دارد، به طوری که هنوز رکورد بیتشرین بریک صد امتیازی در طول یک فصل در اختیار خود اوست. نیل رابرتسون با انگیزه اعاده حیثیت پا به این رقابت‌ها می‌گذارد و در صورت قهرمانی، نخستین عنوان فصل خود را کسب کرده‌است. او اکنون در رده‌بندی جهانی اسنوکر در رده‌ی دهم قرار دارد که برای بازیکنی با استانداردهای او رتبه‌ی خوبی محسوب نمی‌شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه سخت است اما انتظار می‌رود نیل رابرتسون بتواند از پیش کرت مافلین بربیاید.

کرت مافلین ؛ به دنبال نخستین شگفتی دوران ورزشی

کرت مافلین اسنوکرباز انگلیسی که از سال ۲۰۰۴ برای نروژ مسابقه می‌دهد، در تلاش است تا با شکست نیل رابرتسون مشهور بهترین نتیجه‌ی دوران حرفه‌ای خود را با صعود به جمع هشت بازیکن برتر به دست بیاورد. او از سال ۲۰۰۰ وارد رده بندی حرفه‌ای اسنوکر شد و از آن زمان تاکنون موفق به قهرمانی در ۱ تورنومنت شده‌است و در مسابقات آزاد چین نیز به نیمه نهایی رسیده. مافلین شاید در میان بهترین بازیکنان جهان جایگاهی نداشته‌باشد اما در زمینه بازی هجومی و ایجاد بریک‌های امتیازی بالا توانایی بسیار خوبی دارد. او تاکنون توانسته ۱۵۸ بِرِیک صدامتیازی ثبت کند که برای بازیکنی در سطح او بسیار عالی محسوب می‌شود.

مافلین در تورنومنت‌های این فصل چندان خوب کار نکرده و معمولا در همان دور نخست رقابت‌ها حذف شده‌است. اما در مسابقات آزاد ولز کرت مافلین بسیار خوب ظاهر شده و توانسته الیون سلسور، مایک دان و بیلی جو را از پیش رو بردارد.

اما بدون شک آزمون اصلی او در مقابل نیل رابرتسون خواهد بود و شکست او می‌تواند برگ جدیدی در حرفه‌ی مافلین باشد. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه سخت است و به نظر نمی‌رسد مافلین شانس چندانی در مقابل نیل داشته‌باشد.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر ولز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل