نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ نبرد جان هیگینز و دامنیک دیل در مسابقات آزاد ولز

photo 2019 02 12 21 42 53

پیش بینی مسابقات اسنوکر اکنون با مشخص شدن قرعه‌های دور دوم مسابقات آزاد ولز به اوج هیجان خود رسیده‌است. دور نخست این رقابت‌ها بدون شگفتی خاصی به پایان رسید و همه‌ی بزرگان از جمله رانی اُسالیوان، جان هیگینز،مارک ویلیامز و مارک اَلن مقتدرانه حریفان خود را شکست دادند. با قرعه کشی دور دوم رقابت‌ها، جان هیگینز اسکاتلندی در مقابل دامنیک دیل قرار گرفته‌است که در واقع حساس‌ترین بازی این دور محسوب می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

این بازی روز پنجشنبه ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد برگزار می‌شود.

برنده‌ی مسابقات آزاد ولز امسال هفتاد هزار پوند جایزه دریافت خواهد کرد در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته‌است. از نکات قابل توجه این مسابقات تا به اینجای کار بِرِیک ۱۴۰ امتیازی لیام هایفیلد است که بالاترین بِرِیک این مسابقات را به نام خود ثبت کرده‌است.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ آزمون سخت دامنیک دیل

دامنیک دیل اسنوکرباز اهل کشور ولز در سال ۱۹۹۲ درست همزمان با جان هیگینز به طور رسمی وارد رده‌بندی حرفه‌ای اسنوکربازان شد تا کنون موفق شده ۵ عنوان قهرمانی اسنوکر کسب کند. او همچنین موفق به ثبت ۲۱۲ بِرِیک صدامتیازی شده‌است که آمار بدی محسوب نمی‌شود. نکته‌ی جالب در مورد قهرمانی‌های دامنیک دیل نخستین قهرمانی او می‌باشد که در سال ۱۹۹۷ در مقابل جان هیگینز، حریف فردای او به دست آمد. در آن سال دیل در رتبه‌ی ۵۵ رنکینگ جهانی بود و جان هیگینز در رتبه‌ی ۲ قرار داشت. اکنون نیز شرایط کمی شبیه به آن دوران است چراکه دیل در رنکینگ جهانی در رتبه‌ی ۶۶ قرارد و جان هیگینز در جایگاه ۴ جهان ایستاده‌است. آیا تاریخ در این رقابت جذاب تکرار می‌شود.؟

دیگر قهرمانی مهم دیل نیز در مسابقات مَسترز شانگهای به دست آمده‌است. دامنیک دیل در دور اول مسابقات آزاد ولز نیز شروع خوبی داشت و توانست لی یوان را با نتیجه  ۴-۲ شکست دهد. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است اما باید گفت که دیل کار سختی در مقابل جان هیگینز پرافتخار دارد.

جان هیگینز ؛ جادوگر ویشا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی

جان هیگینز که در تورنومنت‌های اخیر سایه‌ای از قهرمان همیشگی بوده‌است، پس از کسب عنوان دومی در رقابت‌های قهرمان جهان تقریبا در هیچ تورنومنتی عملکرد خوبی نداشته‌است. اما هیگینز اکنون بار دیگر در تورنومنت مورد علاقه‌اش قرار دارد و امید دارد تا با ارائه عملکردی مناسب به فرم خوب خود بازگردد. جان هیگینز تاکنون ۵ بار قهرمان مسابقات آزاد ولز شده‌است که او را در این زمینه رکورددار می‌کند.

جان هیگینز از نظر بسیاری از کارشناسان اسنوکر، کامل‌ترین بازیکن جهان به حساب می‌آید که تقریبا در هیچ کدام از بخش‌های بازی ضعفی ندارد. او در بخش هجومی و ایجاد بِرِیک‌های بالا در میان بهترین‌های تاریخ قرار دارد و تاکنون توانسته ۷۴۰ بِرِیک صدامتیازی به ثبت برساند. در بخش بازی دفاعی نیز هیگینز به همین میزان مهارت دارد و زمانی که بازی گره می‌خورد توانایی زدن ضربات دفاعی فوق‌العاده‌ای را دارد. هیگینز در دور اول نیز با اقتدار و با نتیجه‌ی ۴-۰ گراهام دات را شکست داد.

جان هیگینز و دامنیک دیل تاکنون ۱۶ بار با هم بازی کرده‌اند که ۱۳ پیروزی سهم هیگینز و ۳ پیروزی سهم دیل بوده‌است. پیش بینی مسابقات اسنوکر آسان نیست اما به نظر می‌رسد جان هیگینز در روز خوبش مشکل خاصی برای از پیش رو برداشتن حریف نداشته‌باشد.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر ولز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل