نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی لیگ فرانسه ؛ رن – آمیان

پیش‌بینی لیگ فرانسه رن آمیان

پیش‌ بینی لیگ فرانسه ؛ جدال برای فرار از سقوط و رسیدن به سهمیه

در یکی از دیدارهای جالب هفته‌ی بیست و سوم لیگ فرانسه، شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ تیم رن میزبان تیم آمیان است. پیش‌ بینی لیگ فرانسه کار آسانی نیست. به خصوص که رن ۵ امتیاز تا سهمیه‌ی لیگ اروپا و آمیان سه امتیاز با جایگاه سقوط فاصله دارد. هر دو تیم برای برد به میدان می‌آیند و این به جذابیت بازی خواهد افزود. دیدار رفت دو تیم با برد دو بر یک آمیان به پایان رسید و سامان قدوس، ملی پوش ایرانی آمیان، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. دو تیم تاکنون سه بار با هم بازی کرده‌اند که سهم رن دو برد مشابه با نتایج دو بر صفر و سهم آمیان همان یک برد دیدار رفت این فصل بوده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رن و سودای کسب سهمیه لیگ اروپا

تیم رن فصل تقریبا موفقی داشته است. شاگردان جولین استیفن با ۳۰ امتیاز از ۲۲ بازی در رده‌ی دهم ایستاده‌اند. رن در پنج بازی اخیرش دو برد، یک تساوی و دو باخت داشته است. این تیم در آخرین بازی‌‌اش با نتیجه ۴ بر ۱ برابر پاریسن ژرمن مغلوب شد. با این حال رن در مقطعی از فصل به ۶ برد متوالی دست یافت و نشان داد که می‌تواند برابر هر تیمی خطرناک باشد. رن با رتبه‌ی پنجم جدول فقط ۵ امتیاز فاصله دارد و مصمم است با برد برابر تیم آمیان، به سه امتیاز ارزشمند دست یابد. نقطه قوت رن در خط حمله بوده در ۲۲ بازی و ۳۰ گل زده است. پیش‌ بینی لیگ فرانسه همیشه جذاب بوده و نتیجه‌ی این دیدار در وضعیت دو تیم در جدول بسیار موثر است.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت موب، حاتم بن عرفا با ۴ گل زده و ۲ پاس گل بهترین بازیکن تیم رن بوده است.


 آمیان در تلاش برای عبور از بحران

تیم آمیان فصل را خوب شروع کرد، اما این روزها در بدترین وضعیتش است. شاگردان کریستوف پلیسیه در پنج بازی اخیرشان یک تساوی و چهار شکست داشته‌اند. نبود سامان قدوس، با توجه به نمایش درخشانش در نیم فصل اول خالی به نظر می‌رسد و آمیان امیدوار است که با بازگشت این هافبک خوش‌فکر به ترکیب، نتایج تیم سیر صعودی بگیرد. پیش از بازی با رن، آمیان با ۱۸ امتیاز از ۲۲ بازی در رده‌ی هجدهم قرار دارد. مشکل بزرگ این تیم طی فصل اخیر در خط حمله‌ بوده است. آمیان با ۱۸ گل زده دومین آمار ضعیف هجومی، و با ۳۷ گل خورده سومین آمار ضعیف دفاعی را در جدول دارد. با ادامه‌ی این وضع، آمیان امید چندانی برای بقا نخواهد داشت. هر چند که پیش‌ بینی لیگ فرانسه کار دشواری است و هر دو تیم برای برد پا به میدان می‌گذارند.
بازیکن کلیدی: به گزارش فوت ‌موب، سامان قدوس با زدن ۳ گل و ارسال ۳ پاس گل بهترین بازیکن تیمش بوده است.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل