نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی لیگ فرانسه ؛ آمیان – بوردو

پیش بینی لیگ فرانسه

پیش بینی لیگ فرانسه

پیش بینی لیگ فرانسه با شروع این مسابقات پس از وقفه ملی دوباره جان خواهد گرفت و مهیج خواهد شد. کم کم به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم و تیم‌ها برای سقوط و کسب سهمیه اروپا جدالی دیدنی دارند. در یکی از بازی‌های حساس هفته‌ی سی‌ام لیگ فرانسه تیم آمیان میزبان تیم بوردو است. دو تیم در نیمه پایانی جدول قرار دارند و آمیان برای سقوط نکردن می‌جنگد. بوردو هم سعی دارد خود را تا نیمه بالای جدول برساند و به همین دلیل انتظار می‌رود شاهد بازی حساسی باشیم. ۳ دیدار اخیر دو تیم کاملا برابر بوده و هر کدام به یک برد رسیده‌‌اند و یک بازی هم با تساوی پایان یافته که دیدار رفت همین فصل بوده است.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی لیگ فرانسه

پیش بینی لیگ فرانسه ؛ آمیان و ماموریت بقا بدون قدوس

تیم آمیان در ابتدای فصل فوق العاده ظاهر شد، اما به تدریج افت کرد و تا منطقه‌ی سقوط هم پایین رفت. هر چند که در هفته‌های اخیر به خود آمد و در ۵ بازی آخرش موفق شد ۲ برد و ۲ تساوی بدست آورد. شاگردان کریستف پلیسیه تا پیش از بازی برابر بوردو با ۲۹ امتیاز از همین تعداد بازی در رده‌ی هفدهم قرار دارند. اختلاف یاران قدوس با منطقه سقوط ۷ امتیاز است و برد در این دیدار می‌تواند آن‌ها را به بقا در لیگ فرانسه امیدوارتر کند. نقطه‌ی ضعف در تیم آمیان نبود مهاجمی گلزن بوده، به طوریکه آن‌ها با ۲۴ گل زده چهارمین آمار ضعیف هجومی را به خود اختصاص داده‌اند. از این نکته‌ی جالب هم نباید غافل شد که در این فصل ۹ پنالتی علیه آمیان گرفته شده و از این نظر آن‌ها رکورددار لیگ هستند. پیش از بازی این هفته نشریات فرانسه از غیبت ۵ هفتگی سامان قدوس به علت نقاهت عمل آپاندیس خبر دادند و این می‌تواند در ادامه فصل برای آمیان مشکل ساز شود.

پیش بینی لیگ فرانسه

بوردو و امید برای بازگشت به اوج در فصل بعد

تیم بوردو سابقه‌ي درخشانی در لیگ فرانسه دارد و با ۶ قهرمانی و ۹ نایب قهرمانی در لیگ و ۱ نایب قهرمانی در لیگ اروپا از پر افتخارترین تیم‌های تاریخ فرانسه است. با این حال بوردو در این فصل حال و روز خوبی ندارد. تا پیش از بازی برابر آمیان، این تیم با ۳۴ امتیاز از ۲۹ بازی در رده‌ی سیزدهم جدول قرار دارد. شاگادن پائولو سوزا در خط حمله بسیار ضعیف بوده و تنها ۲۸ بار گلزنی کرده‌اند. در سوی مقابل آمار دفاعی آن‌ها خوب بوده و با ۳۱ گل خورده، پنجمین آمار برتر لیگ را در اختیار دارند. در دو ماه اخیر تیم بوردو دچار افت شدیدی شده و در ۵ بازی آخرش ۲ باخت و ۳ تساوی و در ۱۰ بازی اخیرش تنها ۱ برد داشته است. فرانکو کامانو با زدن ۹ گل و ارسال ۱ پاس گل بهترین بازیکن تیمش بوده است. بوردو در دیدار رفت در خانه برابر آمیان به تساوی یک بر یک رسید و حالا در صورت نبردن بازی برگشت بیش از پیش به بحران خواهد رفت و شاید حتی به دسته‌ی پایین‌تر سقوط کند.

پیش بینی لیگ فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل