نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی لالیگا ؛ سویا – آلاوز

پیش بینی لالیگا

پیش بینی لالیگا

پیش بینی لالیگا به روزهای پایانی خود رسیده و رقابت برای بقا، کسب سهمیه و قهرمانی بسیار مهیج دنبال می‌شود. در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته‌ی بیست و نهم تیم سویا از ساعت ۲۲ پنجشنبه ۱۵ فروردین ۹۷ میزبان تیم آلاوز است. بازی به قضاوت خوان مارتینز در ورزشگاه سانچز پیزخوان برگزار می‌شود. فاصله دو تیم در جدول تنها یک امتیاز است و هر دو شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارند. در ۵ بازی اخیر دو تیم ۲ بار سویا و ۱ بار آلاوز برنده شده و ۲ بازی هم به تساوی انجامیده است. دیدار رفت دو تیم در زمین آلاوز با تساوی یک بر یک به پایان رسید و مطمئنا علاقه‌مندان به شرطبندی لالیگا شاهد دیدار جابی خواهند بود.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی لالیگا

پیش بینی لالیگا ؛ سویا در تلاش برای جبران امتیازهای از دست رفته

تیم سویا مثل فصول اخیر در جمع بالانشینان بوده است. هر چند نتایج سینوسی آن‌ها باعث شده که این بار برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به مشکل بخورند. در فاصله ۸ هفته به پایان لیگ سویا با ۴۳ امتیاز از ۲۹ بازی در رده‌ی هفتم جدول است و در صورت برد برابر آلاوز رده ششمی، دو پله در جدول صعود خواهد کرد و به رده‌ی پنجم خواهد رسید. رقابت برای کسب رتبه‌ی چهارم که آخرین سهمیه لیگ قهرمانان است بسیار مهیج شده و هر پنج تیم والنسیا، ختافه، سویا، بیلبائو و آلاوز شانس رسیدن به این مهم را دارند. به همین دلیل تمام بازی‌های این تیم‌ها تا پایان فصل برایشان حکم فینال را دارد. سویا در ۵ بازی اخیرش ۳ برد و ۲ شکست داشته است. شاگردان خواکین کاپاروش در خط حمله فوق العاده بوده و با زدن ۴۷ گل سومین آمار برتر لیگ را در اختیار دارند. آندره سیلوا و نولیتو مهمترین مصدومیان سویا هستند و چشم امید این تیم به وسام بن یدر خواهد بود که با زدن ۱۶ گل و ارسال ۶ پاس گل بهترین بازیکن تیمش بوده است.

پیش بینی لالیگا

آلاوز، چند قدم تا بازگشت به جمع بزرگان

تیم آلاوز این فصل بسیار خوب عمل کرده و تا پیش از بازی برابر سویا با ۴۴ امتیار از ۲۹ بازی در رده‌ی ششم است. شاگردان آبلاردو فرناندز در ۵ بازی اخیرشان ۲ برد، ۲ تساوی و ۱ شکست داشته‌اند که هفته‌ي گذشته با نتیجه سنگین ۴ بر صفر برابر آتلتیکو مادرید رقم خورد. نقطه ضعف آلاوز در خط دفاع بوده و این تیم با ۳۵ گل خورده بدترین آمار را در جمع ۷ تیم برتر لیگ دارد. آلاوز یکی از خطرناکترین تیم‌ها در ضربات شروع مجدد است و ۱۳ گل از ۳۳ گل زده‌ی این تیم به همین روش بدست آمده است. نکته‌ی جالب درباره آلاوز این است که آنها با میانگین خلق ۲۷ موقعیت گل در هر بازی بهترین آمار و با ۳ شوت در چهارچوب بدترین آمار لیگ را در اختیار دارند. آلاوز در صورت برد در دیدار دشوار برابر سویا قدم بزرگی در راه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا خواهد برداشت. جونی با زدن ۴ گل و ارسال ۹ پاس گل بهترین بازیکن آلاوز بوده است.

نکات جالب برای پیش بینی لالیگا

آلاوز در ۸ بازی اخیرش در خانه سویا فقط یکبار و در سال ۱۹۵۴ برنده شده است.

سویا در ۹ بازی اخیرش برابر تیم‌های ایالت باسک تنها ۱ بار شکست خورده است.

در جمع ۵ لیگ برت اروپایی تنها سوسو از میلان بیشتر از جونی، هافبک آلاوز موقعیت گل خلق کرده است.

وسام بن یدر در ۵ بازی اخیرش در لالیگا ۵ بار گلزنی کرده است.

پیش بینی لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل