نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا : پیش بازی جان ایسنر- رایلی اوپلکا

پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا

پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا : پیش بازی جان ایسنر- رایلی اوپلکا : تجربه حرف اول را می‌زند

رقابت‌های  اوپن استرالیا آغاز می‎شود و دوباره هیجان در این ورزش مهیج، به اوج خواهد رسید. در اولین گامِ جان ایسنر آمریکایی، رایلی اوپلکا، هموطنش رو در رویِ او قرار خواهد گرفت. این دیدار که بیشتر به نوعی تقابل «تجربه در برابر نیروی جوانی» تشبیه می‌شود، برای ایسنر اهمیت زیادی خواهد داشت، زیرا همیشه اولین دیدار، حائز اهمیت بسیاری است و اکثرا هم شگفتی‎هایی رخ می‏دهد. از این رو، پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا ، همواره چالش برانگیز بوده است.

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا در سایت بتکارت

جان ایسنر: آماده یک سفر هیجان انگیز

پروفایل ایسنر

سن: ۳۳ سال

قد: ۲۰۶ سانتی متر

وزن: ۱۱۱ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: ۱۳ سال

رنک جهانی: ۱۰

جان ایسنر باتجربه، سال جدید را با امیدهای زیادی آغاز کرده است. او در اواخر سال گذشته، به اقتضای سنش کم آورده بود و در اکثر رقابت‌ها، با شکست به خانه برمی‌گشت، اما این بار او می‌خواهد باور کند که اوضاع تغییر یافته است. ایسنر اگر در گام اول دچار لغزش نشود و از این مرحله که اکثرا با شگفتی‌هایی همراه است به سلامت عبور کند، با قدرت و تجربه‌ای که دارد، چشم به مراحل بالا خواهد دوخت. این مرد آمریکایی تابحال در اوپن استرالیا، موفقیت خاصی نداشته و در واقع، بیشتر از مرحله چهارم را که آن‌هم در سال ۲۰۱۰ بوده، ندیده است. با تمام این تفاسیر، پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا، کمی مهارت و البته دقت می‌خواهد.

رایلی اوپلکا: مردی جوان و تشنه پیشرفت

پروفایل اوپلکا

سن: ۲۱ سال

قد: ۲۱۱ سانتی متر

وزن: ۱۰۲ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: ۵ سال

رنک جهانی: ۱۰۲

هرچقدر هم که این دو بازیکن، خصوصیات یکسانی مانند شرایط فیزیکی و محل تولد داشته باشند، در افتخارات‌شان فاصله بسیار زیادی وجود دارد. جان ایسنر گرچه ۳۳ سال سن دارد، اما توانسته ۱۴ عنوان فتح کند که در سوی مقابل، اوپلکای جوان هیچ عنوانی ندارد و به تازگی هم سه پله در رنک جهانی سقوط کرده است. این دو پیش‌تر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های آتلانتا برابر هم قرار گرفتند که ایسنر با سرویس‌های خود و با استفاده از تجربه، توانست این مرد جوان را شکست دهد. حال دوباره تقدیر، راه این دو را در اوپن استرالیا بهم گره زده است. هرچند کارشناسان شاید به ایسنر شانس بیشتری برای پیروزی برابر هموطن خود بدهند، اما علاقه‌مندان به پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا خوب می‌دانند جزئیات و شرایط روحی و فیزیکی، برنده را تعیین خواهد کرد.

مشخصات بازی

تاریخ: دوشنبه ۲۴ دی ماه ۱۳۹۷-۱۴ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۶:۰۰ به وقت ایران

محل برگزاری: ملبورن، استرالیا

پیش‌بینی مسابقه جان ایسنر- رایلی اوپلکا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل