نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی جام ملت‌های آسیا: پیش بازی ژاپن-عربستان سعودی

جام ملت‌های آسیا

پیش بینی جام ملت‌های آسیا: دیدار ژاپن-عربستان سعودی؛ مرگ و زندگی

از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، دو تیم ژاپن و عربستان سعودی به مصاف هم خواهند رفت. ژاپن که هنوز به اوج نرسیده است، سعی می‌کند با تکیه بر کلاس بازیکنان، نتایج مطلب را کسب کند. در سوی مقابل عربستان سعودی، کاملا آماده است در آب و هوایی که کاملا به آن عادت دارد، سامورایی‌ها را شگفت زده کند. قطعا این بازی مورد توجه علاقه‌مندان به پیش بینی جام ملت‌های آسیا قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ژاپن: سامورایی‌ها هنوز شمشیر خود را درنیاورده‌اند

ژاپن با سه پیروزی در گروه شش رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، توانست با قاطعیت به مرحله بعد صعود کند و حریف عربستان سعودی شود. ژاپنی‌ها که پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ و صعود از مرحله گروهی که با بدشانسی در مقابل بلژیک شکست خوردند، اکنون یک رقابت مهم دیگر را هدف قرار داده‌اند. این ژاپن از لحاظ خلاقیت و موقعیت‌سازی، واقعا در حد بسیار خوبی است. شاید بازی ضعیف آن‌ها برابر ازبکستان، باعث ایجاد ابهامات در مورد آمادگی این تیم برای قهرمانی باشد، اما نباید فراموش کرد این تیم شخصیتی دارد که به راحتی شکست را نمی‌پذیرد. شاگردان آقای موریاسو، یک نقطه ضعف بزرگ دارند و آن خط دفاعی ضعیف‌شان است که در اکثر بازی‌ها، آسیب پذیر نشان داده است. طبق آمار، باید انتظار دیداری باز را داشته باشیم و همین چالش پیش بینی جام ملت‌های آسیا را سخت‌تر می‌کند.

عربستان سعودی: شاهین‌های سبز، در پی غافلگیری شرقی‌ها

درست مانند ژاپن، عربستان سعودی هم در جام ملت‌های آسیا بسیار نمایش‌های خوبی ارائه کرده است. آن‌ها بازی نخستین خود در این جام را با درهم کوبیدن کره شمالی به سرانجام رساندند و سپس لبنان را با دو گل شکست دادند تا صعودشان را قطعی کنند. گرچه سبزها در آخرین قدم خود ۲-۰ به قطر باختند تا مسیر سخت‌تر را انتخاب کنند، اما فراموش نکنیم شاگردان پیزی توانایی حذف هر تیمی در آسیا را دارند. آخرین دیدار دو تیم، در سال ۲۰۱۷ برگزار شد که عربستان با نتیجه ۱-۰ آبی‌های شرقی را شکست داد. قطعا شانس ژاپنی‌ها برای این بازی بیشتر است، اما فوتبال است و هزار اتفاق و همین امر، کار پیش بینی جام ملت‌های آسیا را مهیج می‌کند.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: دوشنبه ۱ بهمن ماه ۱۳۹۷-۲۱ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۴:۳۰ به وقت ایران

استادیوم: الشارجه استادیوم

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل