نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی جام ملت‌های آسیا : پیش بازی کره جنوبی-فیلیپین

پیش بینی جام ملت‌های آسیا

پیش بینی جام ملت‌های آسیا : آغاز به کار پسران شرقی

در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، دو تیم کره جنوبی و فیلیپین به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان پائولو بنتو که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌روند، کار خود را آغاز خواهند کرد تا عیارشان در این جام مشخص شود. فیلیپین که با هدایت اسون گوران اریکسون باتجربه پای به این رقابت‌ها می‌گذارد، در پی شگفتی است و می‌خواهد از گروهی که چین و کره حضور دارند، صعود کند. پیش بینی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هم درست مانند سایر دیدارهایی که در آسیا برگزار می‌شود، کمی پیچیده است.

کره جنوبی: ناکام‌ بزرگ دوره قبل

کره جنوبی یکی از تیم‌های خوب و بزرگ قاره کهن است و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، یکی از مدعیان بزرگ به حساب می‌آیند. کره‎جنوبی در گروه C مسابقات، با تیم‌های چین، فیلیپین و قرقیزستان هم‌گروه است که روی کاغذ و طبق نظر کارشناسان در مورد پیش بینی جام ملت‌های آسیا، شانس نخست صعود از گروه به شمار می‌رود. با این حال هیچ‌وقت در تورنمنتی بزرگ نمی‌توان تیمی را دست کم گرفت و پائولو بنتو این را به خوبی می‌داند. کره‌ای‌ها پس از دو جام پیاپی در سال‌های ۱۹۵۶ و ۱۹۶۰، دیگر طعم قهرمانی را نچشیده‌اند و با وجود اینکه چهار سال پیش واقعا به این دستاورد نزدیک شده بودند، استرالیا مانع‌شان شد. پسران شرقی در دیدارهای تدارکاتی که ترتیب دیده بودند، توانستند اروگوئه و کاستاریکا را شکست دهند. تقریبا هفت بازی می‌شود کره جنوبی شکست نخورده و به عنوان تیمی قدرتمند که سلاحی چون هیونگ مین سون در اختیار دارد، وارد امارات شده است.

پیش بینی جام ملت‌های آسیا در سایت بتکارت

فیلیپین: حال مردم این کشور، فوتبال را دوست دارند

ملتی که عاشق و دیوانه بسکتبال هستند، این بار برای موفقیت تیم‌شان در فوتبال و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ فریاد سرخواهند داد. بی‌شک حضور اسون گوران اریکسون باعث شد فیلیپین برای مدتی تیتر یک روزنامه‌ها شود و صدالبته، نگاه‌ها به این تیم در جام ملت‌ها بیشتر شود. تقریبا می‌شود گفت از سال ۲۰۱۰ به این طرف و پس از موفقیت این کشور در رسیدن به نیمه نهایی سوزوکی کاپ، توجهات به فوتبال بیشتر از قبل شد. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که فوتبال هم جای سرمایه گذاری دارد و حال به نتیجه هم رسیده‌اند. جان پاتریک استراس و استفن اشراک دو بازیکنی خواهد بود که فیلیپینی‌ها امید زیادی به درخشش‌شان دارند. شاید صعود کره جنوبی قطعی باشد، اما فیلیپین تمام تلاشش را خواهد کرد با به چالش کشیدن چین، به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود؛ امری که سخت خواهد بود، اما غیرممکن نیست. پیش بینی جام ملت‌های آسیا با توجه به اینکه جو اولین بازی برای تیم‌ها فرق می‌کند، کمی دشوار است.

تاریخ: دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷-۷ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۷:۰۰ به وقت ایران

استادیوم: دوبی، ورزشگاه آل مکتوم

پیش‌بینی مسابقه کره جنوبی و فیلیپین در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل