نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی جام حذفی فرانسه ؛ پاریسن ژرمن – ویله فرانچه

پیش‌بینی جام حذفی فرانسه پاریسن ژرمن ویله فرانچه

پیش‌بینی جام حذفی فرانسه به بازی‌های جذابی رسیده است. در یکی از دیدارهای جالب دور یک شانزدهم جام حذفی فرانسه، چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۲۱ به وقت تهران تیم ویله فرانچه میزبان تیم پاریسن ژرمن است. تیم دسته سومی ویله فرانچه به نوعی از شگفتی‌سازان جام بوده و توانسته خود را به جمع شانزده تیم برتر برساند. هرچند که برای صعود از این مرحله ماموریتی غیر ممکن برابر بازیکنان توماس توخل دارد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌بینی جام حذفی فرانسه

پیش بینی جام حذفی فرانسه ؛ پاریسن ژرمن در انتظار دیداری تمرینی

تیم پاریسن ژرمن در حالی پا به این میدان می‌گذارد که در بازی آخرش در لیگ فرانسه دو بر یک مغلوب لیون شده است. با این حال آن‌ها آنقدر در این فصل مقتدر بوده‌اند که با دو بازی کمتر و ده امتیاز اختلاف در صدر جدول باقی بمانند. شاگردان توماس توخل در پنج بازی اخیر چهار برد و یک باخت داشته و در جام حذفی هم با برد دو بر صفر برابر استراسبورگ به جمع هشت تیم برتر راه یافتند. پاریسی‌ها در این دیدار نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، اما این دیدار محک خوبی برای ذخیره‌های این تیم خواهد بود. به خصوص که پاریسن ژرمن بزودی باید در دو دیدار فوق حساس به مصاف منچستریونایتد برود و به همین دلیل توخل به احتمال فراوان تمام ذخیره‌هایش را به میدان خواهد فرستاد.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت موب کیلین امباپه با زدن ۱۸ گل در تمامی رقابت‌ها بهترین بازیکن توماس توخل بوده و ادینسون کاوانی با ۱۶ گل دومین گلزن برتر تیمش است.

ترکیب احتمالی: آرئولا، برنات، کهلر، سیلوا، مونیه، انسوکی، درکسلر، دیماریا، دیابی، جسه، چپو 

پیش‌بینی جام حذفی فرانسه

ویله فرانچه و امید اندک برای خلق شگفتی

تیم ویله فرانچه با عبور از چهار رقیب به این مرحله رسیده و می‌توان گفت شگفتی‌ساز بوده است. این تیم که در دسته‌ی سوم فرانسه بازی می‌کند، لیموگِس را یک بر صفر شکست داد. سپس شامالیه را در ضربات پنالتی برد. بردهای سه بر صفر برابر گراوالینِس و دو بر صفر برابر لِهِربیِر آن‌ها را به این مرحله رساند. با وجود این موفقیت نسبی، ویله فرانچه در جدول دسته‌ی سوم فرانسه با ۲۰ امتیاز از ۱۹ بازی در رده‌ی سیزدهم ایستاده و فقط دو رده با منطقه سقوط به دسته‌ی چهارم فاصله دارد. شاید تنها نقطه قوت این تیم در گرفتن تساوی از رقبا بوده و آن‌ها موفق شده‌اند که ۱۱ بار بازی‌های‌شان را مساوی کنند. ویله فرانچه در پنج بازی اخیرش دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته است. پیش‌بینی جام حذفی فرانسه کار آسانی نیست و هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد، هرچند که کارشناسان شانس پاریسن ژرمن را برای صعود بسیار بیشتر می‌دانند.

بازیکن کلیدی: به گزارش فوت ‌موب ماکسیم جسه با زدن سه گل بهترین بازیکن تیم ویله فرانچه بوده است.

ترکیب احتمالی: فیلیپون، آبنزوار، بلکورچیا، باگنت، لاکور، بلان، جسه، کاملو، کانلاس، پرین، بندیک

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل