نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی جام حذفی ایتالیا : پیش بازی دیدار اینتر-بنونتو

پیش بینی جام حذفی ایتالیا

پیش بینی جام حذفی ایتالیا : آغاز ماجراجویی افعی‌ها در کوپا ایتالیا

در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، دو تیم اینترمیلان و بنونتو به مصاف هم خواهند رفت. تیم اینتر که برخلاف رقبای خود، به قرعه آسانی برخورد کرده است، فرصت این را خواهد داشت تا در جوزپه مه‎آتزا، کار صعود را قطعی کند. اینتری‌ها که هم اکنون در رتبه سوم جدول سری آ قرار دارند، از کسب اسکودتو ناامید شده‌اند و هدف اصلی‌شان کسب یک جام خواهد بود که کوپا ایتالیا می‌تواند گزینه ایده‌آل‌شان باشد.

پیش‌بینی مسابقه اینترمیلان – بنونتو در سایت بتکارت

اینترمیلان: چشم‌ها به کاپیتان ایکاردی

این روزها موضوع اصلی در اینترمیلان، وضعیت تمدید قرارداد مائورو ایکاردی است. ظاهرا پیشنهاد سران باشگاه به قدر کافی راضی کننده نبوده و از این رو، همسر این بازیکن که مدیربرنامه‌هایش هم به حساب می‎آید، از شرایط موجود گلایه کرده است. ایکاردی که پیش‌تر با کوروانورد هم به مشکلاتی برخورده بود، باید دید این بار چگونه در برابر هواداران رفتار خواهد کرد. البته به احتمال زیاد در این بازی به خاطر اتفاقاتی که در بازی با ناپولی رخ داد، هواداران از حضور در استادیوم محروم خواهند بود. گرچه انتظار می‌رود در نهایت او در اینتر ماندنی شود، اما نباید فراموش کرد رفتار کاپیتان نباید اینگونه باشد. او حتی دیرتر از سایر بازیکنان به کمپ تمرینی اضافه شد که باعث خشم باشگاه شد و مائورو را مجبور به پرداخت ۱۰۰ هزار یورو جریمه کرد.

نراتزوری در فرم خوبی قرار دارد. پیش از ورود به این بازی، آن‌ها در برابر ناپولی و امپولی، با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند. لوچانو اسپالتی به احتمال زیاد در این دیدار دست به تغییراتی خواهد زد تا شاکله اصلی تیمش استراحت کند، اما این را هم به خوبی می‌داند در تک بازی‌ها، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. قطعا هدف اصلی افعی‌ها، صعود به مرحله بعدی و در نهایت قهرمانی در جام حذفی خواهد بود. اینتر مهره‌های خوبی در اختیار دارد

و صعودشان از این مرحله، بسیار محتمل است. گرچه نمی‌توان در فوتبال با قاطعیت سخن گفت و همین، کار را برای پیش بینی جام حذفی ایتالیا سخت می‌کند.

بنونتو: ساده و بی ادعا

بنتونتو که با عبور از سد چیتادلا، به این مرحله از جام حذفی ایتالیا رسیده است، کار بسیار سختی در جوزپه مه‌آتزا دارد. البته این تیم از مهره‌های باتجربه‌ای چون روبرتو اینسینیه، آنتونیو نوچرینو، کریستین ماجو و ماسیمو کودا بهره می‌برد، اما روی کاغذ در برابر اینتر حرفی چندانی برای گفتن نخواهند داشت. بنونتو که هم اکنون در سری بی ایتالیا، در جایگاه ششم قرار گرفته است، برای صعود به سری آ می‌جنگد. طبق نظر کارشناسان، اینتر شانس بیشتری برای پیروزی دارد و همین پیش بینی جام حذفی ایتالیا را کمی راحت‌تر از قبل می‌کند.

 

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: ۲۳ دی ماه ۱۳۹۷- ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۲۰:۳۰ به وقت ایران

استادیوم: جوزپه مه‌آتزا

پیش‌بینی پیش بینی جام حذفی ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل