نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس اوپن قطر ؛ کیکی برتنز – کامیلا جورجی

IMG 20190211 223650 397

پیش بینی تنیس اوپن قطر با حضور ستاره‌های این ورزش پر هیجان دنبال می‌شود. صبح سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای دور یک سی و دوم مسابقات اوپن قطر، کیکی برتنز و کامیلا جورجی به مصاف هم می‌روند. این دو تاکنون دو بار با هم روبرو شده‌اند که سهم هرکدام یک برد بوده است. دیدار آخر برتنز و جورجی در مسابقات رولان گاروس ۲۰۱۶ برگزار شد که در نهایت برتنز موفق شد در دو ست جورجی را شکست دهد. حالا این دو پس از سه سال بار دیگر به مصاف هم می‌روند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر

پیش بینی تنیس اوپن قطر ؛ کیکی برتنز در اندیشه اولین قهرمانی ۲۰۱۹

پروفایل برتنز :

سن: ۲۷ / قد: ۱۸۲ سانتیمتر / دست: راست/ سال‌های فعالیت: ۱۰ / رنکینگ جهانی: ۸ / ملیت: هلندی

کیکی برتنز از ۶ سالگی تنیس را شروع کرد و در سال ۲۰۰۹ به مسابقات حرفه‌ای روی آورد و سه سال بعد اولین قهرمانی‌اش در تور جهانی را جشن گرفت. او تاکنون هشت قهرمانی فردی و ده قهرمانی دو نفره را در کارنامه‌اش داشته و با آمادگی کامل پای به مسابقات اوپن قطر گذاشته است. سال ۲۰۱۸ برای برتنز بسیار موفق بود. او ابتدا در اوپن چالستون قهرمان شد و سپس با شکست دادن چهار تنیسور قدرتمند، شامل ماریا شاراپووا به فینال اوپن مادرید رسید و در نهایت دوم شد. در ویمبلدون به جمع ۸ تنیسور برتر راه یافت. آخرین تورنمنت برتنز اوپن کره بود که موفق شد تا نیمه نهایی صعود کند. درخشش او باعث شد که در نهایت عنوان بیشترین پیشرفتِ سال ۲۰۱۸ در تورهای جهانی به او برسد. در ابتدای سال ۲۰۱۹ هم موفق شد در مسابقات پترزبورگ قهرمان شود. او در پنج بازی اخیرش چهار برد و یک شکست داشته است. از نظر سبک بازی برتنز را متخصص زمین‌های خاک رس می‌دانند.

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر

کامیلا جورجی و فرصتی دیگر برای کسب اعتبار

پروفایل جورجی:

سن: ۲۷ / قد: ۱۶۸ سانتیمتر / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۳ / رنکینگ جهانی: ۲۷ / ملیت: ایتالیایی

کامیلا جورجی از سال ۲۰۰۹ به تنیس حرفه‌ای روی آورد و در سال‌های اولیه بیشتر در تورنمنت‌های کم ‌اهمیت‌تر درخشید و در مسابقات مهم اکثرا در دورهای اول حذف می‌شد. در سال‌های اخیر عملکرد او بسیار بهبود یافته و نقطه اوج کارش دو قهرمانی و چهار نایب قهرمانی در تورهای جهانی بوده است. در سال ۲۰۱۸ او به نیمه نهایی اوپن سیدنی و اوپن توکیو رسید و در دور یک چهارم ویمبلدون حذف شد. از نظر سبک بازی جورجیو به سرویس‌های سریعش مشهور است. ضمن اینکه استاد خواباندن توپ در کناره خطوط زمین است. جورجی در پنج بازی آخرش دو برد و سه باخت داشته است. نقطه ضعف او هم در نداشتن ثبات بوده است. مثلا در سال ۲۰۱۴ و در مسابقات ایندین ولز موفق شد ماریا شاراپووا – که آن زمان رنک چهارم جهان بود- را با اقتدار شکست دهد. اما دو هفته‌ی بعد با ارائه نمایشی ضعیف در دور مقدماتی اوپن سونی باخت و حذف شد. به همین دلیل پیش بینی تنیس اوپن قطر در بازی‌های او بسیار دشوار و در عین حال جالبخواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات تنیس اوپن قطر در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل