نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس دبی ؛ ویکتوریا کازمووا – پترا کویتووا

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی با هر مرحله‌ی جدید از این مسابقات جذاب‌تر دنبال می‌شود. دور یک چهارم نهایی تنیس دبی روز پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و در یکی از مهمترین بازی‌ها ویکتوریا کازمووا برابر پترا کویتووا به میدان می‌رود. این دو پیش از این دیداری با هم نداشته‌اند به همین دلیل پیش بینی نتیجه بازی‌شان کار دشواری خواهد بود. کازمووا دو هفته پیش در مسابقات اوپن سنت پترزبورگ بازی کرد و تا فینال بخش دو نفره هم پیش رفت و در نهایت به همراه هم تیمی‌اش دوم شد. کوویتووا هم در بخش فردی شرکت کرده بود و در بازی دوم برابر وکیچ شکست خورد و حفی زود با آن مسابقات داشت. مسابقاتت دوبی جزو تور جهانی محسوب می‌شود و امتیاز ۵۰۰ را دارد. به همین دلیل هر دو تنیسور انگیزه‌های زیادی برای قهرمانی در این مسابقات دارند و این به جذابیت بازی خواهد افزود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش ‌بینی تنیس دبی ؛ ویکتوریا کازمووا و اوج نیروی جوانی

پروفایل کازمووا :

سن:  ۲۰ / قد: ۱۸۰ سانتیمتر / وزن: ۶۱ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۴ / رنکینگ جهانی : ۴۶ / ملیت: اسلوواکی

ویکتوریا کازمووا تنیسوری ۲۰ ساله است و تازه در ابتدای مسیرش قرار دارد. او در مسابقات رده‌های پایین سنی درخشش زیادی داشت و موفق شد اوپن فرانسه را در ۱۵ سالگی فتح کند. بالاتین رنکی که کازمووا داشته، رتبه‌ی ۴۵ بوده و در رنکینگ آخر فدراسیون جهانی تنیس در رده‌ی ۴۶ ایستاده است. او در تور جهانی تنها موفقیتش نایب قهرمانی در سال ۲۰۱۷ بوده، اما کازمووا در مسابقات فدراسیون تنیس بسیار درخشان بوده و ۱۶ تورنمنت را فتح کرده است. کازمووا در مسابقات دوبی با بردن سه رقیب، از جمله کیکی برتنز، رنک هفتم جهان کاری کرد کارستان و حالا می‌خواهد به ماجراجویی خود در این تورنمنت ادامه دهد. او در پنج بازی اخیرش چهار برد و یک شکست داشته و با آمادگی نسبی به دیدار کویتووا می‌رود.

پترا کویتووا و تلاش برای بازگشت به صدر رنکینگ جهانی

پروفایل کویتووا :

سن:  ۲۹ / قد: ۱۸۲ سانتیمتر / وزن: ۶۸ کیلوگرم / دست: چپ / سال‌های فعالیت: ۱۲ / رنکینگ جهانی: ۴ / ملیت: چک

پترا کویتووا تنیسوری قدرتمند و کهنه‌کار است که در بیش از یک دهه فعالیت موفق شده ۲۶ بار در مسابقات تور جهانی قهرمان شود. از این بین دو قهرمانی در مسابقات معتبر ویمبلدون در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ و یک مدال برنز المپیک در سال ۲۰۱۶ ریودوژانیرو بهترین دستاوردهای او بوده‌اند. بالاترین رنکی که کویتووا رسیده رتبه‌ی دوم بوده است. او بالاترین رنک تاریخ تنیس چک در رنکینگ جهانی را در اختیار دارد و بین تنیسورهای چپ دست هم همین آمار برای او صدق می‌کند. کویتووا در ابتدای سال ۲۰۱۹ کمی افت کرد و در نتیجه با دو پله سقوط در رده‌ی چهارم ایستاده است. او در پنج بازی اخیرش سه برد و دو شکست دارد و مصمم است که در این مسابقات جبران مافات کند. کویتووا با بردن تقریبا ۳۰ میلیون دلار جایزه، از این نظ در رتبه‌ی ششم تاریخ تنیس زنان قرار دارد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دبی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل