نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ آنجلیک کربر – بیانکا آندرسکو

پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز به مرحله‌ی نیمه نهایی رسیده و در یکی از دو دیدار این مرحله روز جمعه آنجلیک کربر برابر بیانکا آندرسکو قرار می‌گیرد. کربر تنیسوری بسیار کهنه‌کار است که راه قهرمانی در مسابقات مهم را خوب بلد است و مدت‌ها در صدر رنکینگ جهانی قرار داشته است. آندرسکو هم در اوج جوانی فوق‌العاده بوده و توانسته با شکست بزرگانی چون سیمونا هالپ خود را به فینال برساند. مسابقات ایندین ولز در تور جهانی ارزش ۱۰۰۰ دارد و قهرمان این مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی، موقعیت خود را در رنکینگ بسیار بهبود خواهد داد.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ آنجلیک کربر به دنبال  اولین قهرمانی سال

پروفایل کربر:

سن:  ۳۱/  قد: ۱۷۳ سانتیمتر/ وزن: ۶۸ کیلوگرم / دست: چپ / سال‌های فعالیت:‌۱۶ / رنکینگ جهانی : ۸

آنجلیک کربر تاکنون ۱۲ بار فاتح مسابقات فردی تور جهانی شده که ۳ عنوان از این بین در گرند اسلم‌ها (اوپن آمریکا و استرالیا در ۲۰۱۶ و ویمبلدون در ۲۰۱۸) بوده است. او در سال ۲۰۱۶ مسن‌ترین بازیکن تاریخ تنیس زنان بود که صدر رنکینگ جهانی رسید. در کنار این افتخارات کربر موفق شد در المپیک ۲۰۱۶ مدال برنز را بدست آورد. تنیسور قدرتمند آلمانی پس از قهرمانی در ویملدون در خرداد ماه ۱۳۹۷ موفقیت دیگری نداشته و تا رتبه‌ی هشتم رنکینگ سقوط کرده است. کربر با قهرمانی در ایندین ولز به جمع پنج تنیسور برتر جهان بازگردد. او در این مسابقات با شکست دادن پوتینیتسوا، ویخالیانتسووا، سابالنکا، ونوس ویلیامز و بلیندا بنچیچ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. کربر در ۱۰ بای اخیرش ۸ برد و ۲ شکست داشته است. تنیسور آلمانی امیدوار است درخشش رقیب ۱۸ ساله‌اش ادامه نداشته باشد و او بتواند با استفاده از تجربه‌اش اولین قهرمانی سال ۲۰۱۹ را کسب کند.

پیش بینی تنیس ایندین ولز

بیانکا آندرسکو و یک قدم تا جاودانگی

پروفایل آندرسکو :

 سن: ۱۸ / قد: ۱۷۰ سانتیمتر / وزن: ۶۲ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۲ سال / رنکینگ جهانی: ۶۰ / دست: راست / ملیت: کانادا

بیانکا آندرسکو در گرند اسلم‌های جوانان فوق‌العاده ظاهر شد. او توانست در ۱۶ سالگی اوپن استرالیا و فرانسه را فتح کند. یک سال بعد و در اولین تجربه‌اش در مسابقات حرفه‌ای با عبور از ونوس ویلیامز و هسیه سو وی به فینال مسابقات اوکلند آمریکا برسد. آندرسکو برابر گورگس آلمانی شکست خورد، اما در دور بعدی مسابقات تور جهانی جبران کرد و اولین قهرمانی‌اش را بدست آورد. در سال ۲۰۱۹ موفق شد به نیمه نهایی اوپن مکزیک برسد. هیچ کس انتظار نداشت که آندرسکو بتواند در ایندین ولز – که اعتبار و استرس بیشتری برای تنیسورها دارد – بدرخشد. اما او استثنایی بوده و با برد برابر سیبلکووا، بگو، ووگل، وانگ و موگوروزا و السنا اسویتولینا خود را به بزرگترین فینال زندگی‌اش رسانده است. آندرسکو در ۱۰ بازی اخیرش ۹ برد و تنها ۱ شکست داشته و امیدوار است با قهرمانی در ایندین ولز تاریخ‌سازی کند. به احتمال فراوان فارق از هر نتیجه‌ای که در فینال بدست آید، این تنیسور جوان در رنکینگ بعدی صعودی خیره‌ کننده خواهد داشت.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل