نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ لسیا سورنکو – آریانا سابالنکا

پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز از روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای دور یک شانزدهم نهایی جذاب‌تر خواهد شد. در یکی از بازی‌های حساس این دور از ساعت ۲۲:۴۵ به وقت تهران لسیا سورنکو برابر آریانا سابالنکا به میدان می‌رود. سورنکو پس از دو ناکامی در دبی و قطر، حالا به انگیزه‌ی درخشش به این مسابقات آمده و سابالنکا هم در ادامه‌ی روند رو به رشد خود می‌خواهد به جمع ۵ تنیسور برتر جهان برسد. دو تنیسور یک بار در مسابقات هوبارت ۲۰۱۸ با هم روبرو شدند که آن دیدار با برد دو بر صفر سورنکو همراه بود. مسابقات تنیس ایندین ولز از معتبرترین تورنمنت‌های سال در تنیس است و برای تنیسورها در رنکینگ جهانی ارزش ۱۰۰ دارد. جایزه‌ی نفیس نقدی برای سه تنیسور برتر هم به انگیزه‌ شرکت کنندگان می‌افزاید. معمولا برترین تنیسورهای جهان هر ساله در ایندین ولز حاضر شده و سعی می‌کنند بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ لسیا سورنکو و فرصت گرفتن انتقام از هالپ

پروفایل سورنکو:

سن:  ۲۹ / قد: ۱۷۴ سانتیمتر / وزن: ۶۷ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۲ / رنکینگ جهانی: 28 / ملیت: اوکراینی

لسیا سورنکو شروع موفقی در تنیس حرفه‌ای نداشت. اما در ۴ سال اخیر او پیشرفت کرده و توانسته ۴ بار فاتح مسابقات فردی تور جهانی شود. درخشش او باعث شد که برای اولین بار به جمع ۳۰ تنیسور برتر جهان راه یابد. سورنکو در سال ۲۰۱۸ اوپن مکزیک را فتح کرد و در ابتدای سال ۲۰۱۹ به فینال مسابقات برسبان در استرالیا رسید. با این حال ادامه‌ی سال اخیر برایش خوب نبوده و او طی یک هفته دو بار برابر سیمونا هالپ شکست خورد و از دور اوپن قطر و اوپن دبی حذف شد. سورنکو در مسابقات ایندین ولز با شکست دادن جسیکا پگولا با نتیجه سه بر یک به مرحله‌ی یک شانزدهم رسید. سورنکو در ۱۰ بازی اخیرش ۶ برد و ۴ شکست داشته است.

پیش بینی تنیس ایندین ولز

آریانا سابالنکا و چالش دومین قهرمانی سال 2019

پروفایل سابالنکا :

 سن: 20 / قد: ۱۸۲ سانتیمتر / وزن: ۷۲ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۳ سال / رنکینگ جهانی: ۹ / دست: چپ / ملیت: بلاروس

آریانا سابالنکا یکی از برترین پدیده‌های تنیس زنان است. او تا سن ۲۰ سالگی موفق شده افتخارات زیادی بدست آورد. ۳ قهرمانی در مسابقات فردی تور جهانی و ۵ قهرمانی در مسابقات فدراسیون تنیس باعث شده که سابالنکا به رتبه‌ی نهم رنکینگ جهانی برسد. سابالنکا در سال ۲۰۱۹ اوپن شانگهای را با برد برابر ریسکه فتح کرد و به نیمه نهایی اوپن سنت پترزبورگ رسید. هر چند که با شکست برابر کیکی برتنز از صعود به فینال بازماند. او در سه تورنمنت بعدی موفق نبود. او در دور قبل مسابقات ایندین ولز موفق شد آیلا توملیانوویچ را دو بر یک شکست دهد. سابالنکا در ۱۰ بازی اخیرش ۶ برد و ۴ شکست داشته است. نقطه‌ی قوت در سیک بازی سابالنکا حمله در نزدیکی تور است و سرویس‌های بسیار قدرتمندی هم می‌زند. او با درخشش در این مسابقات می‌تواند شانس خود را برای صعود به پنج رنک برتر جهان افزایش دهد.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل